http://www.europeanautosource.com/Ralph schreef:Waar kan ik die mycarr variant bestellen?wimo schreef:
Netjes, maar ik ga toch voor de mycarr variant.. die kosten nog maar 120 dollar .. nu maar hopen dat de douane me niet pakt.
Angel Eyes
Re: Angel Eyes
- largeproject
- Contacteer:
Lijken idd behoorlijk fel te branden,maar ik ben bang dat je de leds afzondelijk kunt zien branden. :?
als er meer mensen zijn die net als mij :$ dit topic vandaag pas lezen en er wordt weer wat georiganiseerd hou ik mij cker aanbevolen 

Er worden inmiddels 2 (nieuw) setjes aangeboden! Misschien eens contact met op hun nemen?
Maar ik had een vraag aan de mensen die ze er al in hebben zitten; Zie je de Angel Eyes ook goed zichtbaar met de lichten aan? Of moet je met stadslicht rijden om ze goed te zien?
Maar ik had een vraag aan de mensen die ze er al in hebben zitten; Zie je de Angel Eyes ook goed zichtbaar met de lichten aan? Of moet je met stadslicht rijden om ze goed te zien?
- largeproject
- Contacteer:
Dnl schreef:Er worden inmiddels 2 (nieuw) setjes aangeboden! Misschien eens contact met op hun nemen?
Ben gisteren bij Bertus geweest die heeft er Umnitza's in zitten,ik zelf die goedkopen dingen van HL.
Vond eerlijk gezegd het verschil reuze meevallen of tegenvallen(tis maar hoe je het bekijkt),dat was ook de menig van Bertus.
Dat was mijn vraag niet
.
Maar ik heb al verschillende mensen gehoord die die set van EDE hadden, en die kapot zijn gegaan. Dus zal hem wel in kwaliteit liggen? Maakt ook niet uit, ALS ik ga voor Angel Eyes, moeten het gewoon de Umnitza's worden.

Maar ik heb al verschillende mensen gehoord die die set van EDE hadden, en die kapot zijn gegaan. Dus zal hem wel in kwaliteit liggen? Maakt ook niet uit, ALS ik ga voor Angel Eyes, moeten het gewoon de Umnitza's worden.
- largeproject
- Contacteer:
Dnl schreef:Dat was mijn vraag niet.
Ze zijn in ieder geval wel sterk genoeg dat ze een crash overleeft hebben

En voor die prijs dat je voor die Umnitza's betaald kun je de nodige anderen setjes als spare kopen.

Trouwes toen ik bij HL automotive in Ede was voor chrome nieren (heeft ie trouwens netjes erop gemonteerd) dacht ie dat ik ook de angel eyes van hem erin had zitten, toen liet ik weten dat ik de Umnitza's erin had en liet ik zien hoe ze geinstalleerd waren (met de kabelboom en remote optie). Hij was er best enthousiast over, vooral over de remote functie.
En ik vind trouwens de remote functie nog steeds erg vet, wat je dus niet hebt met 45 Euro versie DDE's
En ik vind trouwens de remote functie nog steeds erg vet, wat je dus niet hebt met 45 Euro versie DDE's
Angel Eyes, welke?
Om te beginnen wil ik natuurlijk alle leden een gelukkig en gezond 2009 wensen met veel veilige kilometers in je E46 wensen!
Nu de kerstdrukte weer achter de rug is en er weer wat meer tijd vrijkomt voor wat andere leuke dingen, zat ik mij ineens te bedenken dat mijn bimmer nog niet is uitgerust met Angel Eyes (ik weet het, schande, schande !!!). Een paar Angel Eyes zijn zo gekocht, dacht ik en ben direct het web opgedoken om een paar van die mooie dingen te bestellen.
Wat er dan gebeurt :? ; angel eyes te over, verschillende merken, verschillende soorten en types, en natuurlijk verschillende prijzen.
Wie kan mij nu in het kort vertellen wat het verschil is tussen de verschillende typen en welk merk/soort aan te raden is of welke juist niet?
Op het forum zie ik veel (heel veel) info over Angel Eyes, maar krijg hierin geen antwoord.
Nu de kerstdrukte weer achter de rug is en er weer wat meer tijd vrijkomt voor wat andere leuke dingen, zat ik mij ineens te bedenken dat mijn bimmer nog niet is uitgerust met Angel Eyes (ik weet het, schande, schande !!!). Een paar Angel Eyes zijn zo gekocht, dacht ik en ben direct het web opgedoken om een paar van die mooie dingen te bestellen.
Wat er dan gebeurt :? ; angel eyes te over, verschillende merken, verschillende soorten en types, en natuurlijk verschillende prijzen.
Wie kan mij nu in het kort vertellen wat het verschil is tussen de verschillende typen en welk merk/soort aan te raden is of welke juist niet?
Op het forum zie ik veel (heel veel) info over Angel Eyes, maar krijg hierin geen antwoord.
Present : F40 - 118i / F23n - 218i / F48lci - sDrive20i
Former : E36 - 320i / E87 - 118i / E46lci -320D / F45 - 218AT
Former : E36 - 320i / E87 - 118i / E46lci -320D / F45 - 218AT
Re: Angel Eyes, welke?
Ik heb deze gestoken: Link: http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=29&t=4354
Umnitza Orion V2 (4300K versie)
Umnitza Orion V2 (4300K versie)
Re: Angel Eyes, welke?
Er is idd veel info over te vinden, ook hier op het forum, in het kort:
de keuze tussen CCFL en led (in 30, 60, en 80 leds uitvoering)
Led's zijn feller en CCFL's kunnen last van koudstartproblemen hebben.
Goeie merken zijn vooral ümnitza of MyCarr
de keuze tussen CCFL en led (in 30, 60, en 80 leds uitvoering)
Led's zijn feller en CCFL's kunnen last van koudstartproblemen hebben.
Goeie merken zijn vooral ümnitza of MyCarr
Er is al een uitgebreid topic hier:
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f= ... eyes#p9903
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f= ... eyes#p9903
Moderatoropmerking Opt1mus
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
hmm ben er laatst achtergekomen dat mijn AE's gewoon vastzitten aan de unit, dus niet vervangbaar zijn voor een paar umnitza AE's.. mja niet zo een groot ramp.. de gele "OEM" ringen zijn gelukkig ook mooi 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Maja, das ook logisch als je DEPO units hebt he?
Ze worden als complete set aangeboden.
Gewoon alle BMW schema's online: http://wds.west.lv/
Altijd makkelijk...
DA ken faab niet leese nie!!!!
jah klopt, maar deze zaten al erin toen ik ze kocht.. mjaa passen btw OEM glazen op de depo unit's? ik heb de mijne proberen schoon te maken, maar leverde niet echt resultaat op.. en de inleg ook?bjornc schreef:Maja, das ook logisch als je DEPO units hebt he?