CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
Re: CTD's Facelift 330Cd
@CTD; Nogmaals, prachtige wagen maar die voorste nummerplaat.. :r Waarom koop je niet gewoon van die kleine stickerletters als je 'm toch niet op je toch geen plaat op je voorbumper wil?
Groetjes,
Mathieu
Groetjes,
Mathieu
deze auto is het helemaal,wees er zuinig op.
heb je verder nog mod(s)?
Beste Jussi,Jussi schreef:@CTD; Nogmaals, prachtige wagen maar die voorste nummerplaat.. :r Waarom koop je niet gewoon van die kleine stickerletters als je 'm toch niet op je toch geen plaat op je voorbumper wil?
Groetjes,
Mathieu
In België is het verboden om een sticker nummerplaat te hebben. Ook is het VERPLICHT om de Euro sterren naast de plaat te hebben...
Bedankt Danny,dannyr schreef:deze auto is het helemaal,wees er zuinig op.
Ik wacht momenteel nog op een paketje van Umnitza (Led binnenverlichting en ION achteruitrijdlichten.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooooooi hoor!
Nice pics!
Nice pics!
Jaaa erg mooie plaatjes idd Zeker diegene die wat van de zijkant zijn genomen met de bomen op de achtergrond vind ik erg geslaagd
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Hey CTD,
Ik ben zelf van België dus heb er zelf ook ervaring mee. De kentekenplaat vooraan moet een exacte reproductie zijn van de achterste. Dit wil zeggen als je hetzelfde lettertype en zelfde afmetingen behoudt en de stickers reflecterend zijn. Kijk maar naar alle supercars en oldtimers. Ik lees trouwens niks over die Europese sterren? Heb ze zelf nooit gehad en nooit een bekeuring gekregen. Ik zal het eens vragen aan m'n maatje, die is flik.
Hier nog even het wetsartikel:
http://www.wegcode.be/wet.php?wet=18&node=h3afd1
Groetjes,
Ik ben zelf van België dus heb er zelf ook ervaring mee. De kentekenplaat vooraan moet een exacte reproductie zijn van de achterste. Dit wil zeggen als je hetzelfde lettertype en zelfde afmetingen behoudt en de stickers reflecterend zijn. Kijk maar naar alle supercars en oldtimers. Ik lees trouwens niks over die Europese sterren? Heb ze zelf nooit gehad en nooit een bekeuring gekregen. Ik zal het eens vragen aan m'n maatje, die is flik.
Hier nog even het wetsartikel:
http://www.wegcode.be/wet.php?wet=18&node=h3afd1
Groetjes,
Het kan zijn wat je zegt, maar ik had eerst een klein plaatje vanvoor (zoals de achterste) en ben toen aangesproken door een agent, die me een waarschuwing gaf. Ik moest een nieuwe plaat halen met de 'sterren' en op het commisariaat laten zien...
Ik heb zelf geinformeerd naar de sticker, maar dat blijkt ook niet te mogen (dat zeiden ze in de autoshop hier trouwens ook, die wilde ze niet maken voor my...).
Ik heb zelf geinformeerd naar de sticker, maar dat blijkt ook niet te mogen (dat zeiden ze in de autoshop hier trouwens ook, die wilde ze niet maken voor my...).
Die agent is duidelijk een grote luller.. Heb het aan een vriend gevraagd die ook agent is en die zegt dat daar niks van waar is. Het staat trouwens ook niet in de wet beschreven. Dus als je wil, trek je het eraf en hou je maar een kopietje van de tekst bij je papieren. Idem geldt voor de stickernummerplaat. Als de voorbumper het niet toelaat om een nummerplaat te monteren, worden stickers ook aanvaard. Let wel, de stickers moeten een exacte kopie zijn van de achterste nummerplaat. Dit betekent zelfde lettertype, kleur, reflecterend en afmetingen. Geen tuningletters dus. :r
Dus ga nu maar snel die stickers laten maken!
Mvg,
Mathieu
Dus ga nu maar snel die stickers laten maken!
Mvg,
Mathieu
@Jussi,
Als je me nu nog eens zou kunnen zeggen waar ik die kan laten maken?! Ik ben al op verschilldende adressen geweest...
Als je me nu nog eens zou kunnen zeggen waar ik die kan laten maken?! Ik ben al op verschilldende adressen geweest...
@330dm, hiernaar had ik ook gevraagd. het schijnt toch een behoorlijke ingreep te zijn. en vooral duur
//.00.-// > /.-////.-///.-
Jij zit toch ook op Bimmerboard hé? Dan moet je blackline maar contacteren. Kosten 25 euro en zijn reflecterend.
Groetjes,
Groetjes,
Is inderdaad een heel werk, het hele DSC agregaat moest vervangen worden...330dM schreef:Mooie wagen!Hoe heb je dit gedaan eigenlijk, wat had je er voor nodig, speciale ventielen ook toch? En werkt het foutloos?...en Bandenspanningscontrole geplaatst
Zeer netjes gedaan, MijnComplimenten!
Re: CTD's Facelift 330Cd (19/01/09 UPDATE ADAPTIEF REMLICHT)
Beginpost aangepast!
Adaptief Remlicht geplaatst!
Adaptief Remlicht geplaatst!
Re: CTD's Facelift 330Cd (19/01/09 UPDATE ADAPTIEF REMLICHT)
je laat er echt geen gras over groeien he.. ik vind het wel een goede mod.. handig als je veel op de snelweg zit
heb je daarvoor software ergens aangepast ofzo?