Griffendahl schreef:Fabian79 schreef:De veerpootbrug heeft voor de normale rijder nagenoeg geen verbetering. Tis meer een optisch verhaaltje. Love it or hate it
Nooit zelf mee gereden zo te zien...
Maakt niet uit hoor, is wel degelijk een verschil. Waarom het stanadaard niet gemonteerd wordt is om verschillende redenen. Zoals genoemd het comfort, de bereikbaarheid van de motor en het risico op meer schade bij een aanrijding.
Overigens worden steeds meer auto's standaard met een veerpootbrug uitgerust nu. Volvo heeft het al een tijdje op de S60 o.a. Tot mijn verbazing vond ik onder de motorkap van mijn gloednieuwe huur Outlander ook een VPbrug
(ligt nog ruk op de weg dus geholpen heeft het in dit geval niet, of het was zonder nog rampzaliger (| )
Op de Z ook een Wiechers gehad. Wereld van verschil in stuurprecisie, spoorgevoeligheid.
Neem maar eens een klaverbald zonder, en daarna met.... het zoekerige, steeds moeten corrigeren is dan weg.