BMW 330i
- martijn2808
BMW 330i
Hallo iedereen,
Ik ben sinds Juli in t bezit van een BMW 330i uit 2004 *D
Ik heb hem 2e hands gekocht met 35dkm op de teller. Bijna alles wat erop kan zit erop, behalve de TV/Navi en automaat.
[thumbnail]http://85.17.151.126/125200001-12525000 ... _7r3c.jpeg[/thumbnail]
[thumbnail]http://85.17.151.126/125200001-12525000 ... _yBAp.jpeg[/thumbnail]
[thumbnail]http://85.17.151.133/80200001-80250000/ ... _hhcK.jpeg[/thumbnail]
Siemi: Plaatjes als thumbnail toegevoegd
Ik ben sinds Juli in t bezit van een BMW 330i uit 2004 *D
Ik heb hem 2e hands gekocht met 35dkm op de teller. Bijna alles wat erop kan zit erop, behalve de TV/Navi en automaat.
[thumbnail]http://85.17.151.126/125200001-12525000 ... _7r3c.jpeg[/thumbnail]
[thumbnail]http://85.17.151.126/125200001-12525000 ... _yBAp.jpeg[/thumbnail]
[thumbnail]http://85.17.151.133/80200001-80250000/ ... _hhcK.jpeg[/thumbnail]
Siemi: Plaatjes als thumbnail toegevoegd
Laatst gewijzigd door martijn2808 op 25 nov 2007, 20:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Groetjes :drive: Martijn
Re: BMW 330i
Hoi Martijn, welkom hier op het e46 forum.
Plaatjes kun je hier plaatsen als ze al ergens online staan. Dan klik you op het knopje thumbnail en zet de url naar de foto daar tussen. Als je hier gewoon de link neerzet van waar de foto's staan, kan ik ze wel even voor je goedzetten.
Plaatjes kun je hier plaatsen als ze al ergens online staan. Dan klik you op het knopje thumbnail en zet de url naar de foto daar tussen. Als je hier gewoon de link neerzet van waar de foto's staan, kan ik ze wel even voor je goedzetten.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
- martijn2808
Ik heb het geprobeerd maar is niet gelukt 8p
Maar heb de link ervan bij gezet dus als jij het zou willen proberen graag!
Maar heb de link ervan bij gezet dus als jij het zou willen proberen graag!
Laatst gewijzigd door martijn2808 op 25 nov 2007, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
En ik heb hem aangepast. Het probleem was dat het een link naar Hyves is, en dat werkt effe wat lastiger.
Overigens een hele mooie
Overigens een hele mooie
- martijn2808
Hoi Siemi,
Thnx!
Zou je misschien kunnen uitleggen hoe je dat dan hebt gedaan, via Hyves?
`k zag dat je ook een 3.0 liter hebt maar dan een diesel, wat voor koppel heeft die dan eigenlijk? Ik zit op 231PK/300Nm.
Thnx!
Zou je misschien kunnen uitleggen hoe je dat dan hebt gedaan, via Hyves?
`k zag dat je ook een 3.0 liter hebt maar dan een diesel, wat voor koppel heeft die dan eigenlijk? Ik zit op 231PK/300Nm.
Welkom op het forum!
Mooie auto heb je! Leuk dat er eens andere kleuren exterieur en interieur te zien zijn en ook velgen die je minder vaak ziet.
Veel plezier hier!
Mooie auto heb je! Leuk dat er eens andere kleuren exterieur en interieur te zien zijn en ook velgen die je minder vaak ziet.
Veel plezier hier!
- martijn2808
Hoi Farl,
Thnx voor je commend.
Het is idd een hele bijzondere, `k ben bij BMW in München geweest en daar kun je aan de hand van het chassis nummer opvragen hoeveel auto`s er van "jouw" type auto zijn gemaakt. En in deze kleur/uitrustings niveau zijn er in 2004 slechts 3 gemaakt!
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niet meer met deze kleur en interieur rondrijden, maar dan zijn ze bijv. niet af fabriek verlaagd of hebben ze misschien wel een TV/Navi erin, of misschien wel minder electronische opties.
Als je er ooit eens bent moet je dat zeker laten doen!
Het is een 2 kleurige lak dus hij ziet er echt (vind ik persoonlijk) kei vet uit, daarbij komt nog dat ie verlaagd is (af fabriek) en alle opties erop zitten die erop kunnen (behalve dan de TV/Navi en de automaat). Het mooiste vind ik toch wel iedere keer als ik `m start en de 231 pk worden wakker, dat geeft echt zo`n mooi geluidje :p .
Maar wat voor type heb jij eigenlijk?
Thnx voor je commend.
Het is idd een hele bijzondere, `k ben bij BMW in München geweest en daar kun je aan de hand van het chassis nummer opvragen hoeveel auto`s er van "jouw" type auto zijn gemaakt. En in deze kleur/uitrustings niveau zijn er in 2004 slechts 3 gemaakt!
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niet meer met deze kleur en interieur rondrijden, maar dan zijn ze bijv. niet af fabriek verlaagd of hebben ze misschien wel een TV/Navi erin, of misschien wel minder electronische opties.
Als je er ooit eens bent moet je dat zeker laten doen!
Het is een 2 kleurige lak dus hij ziet er echt (vind ik persoonlijk) kei vet uit, daarbij komt nog dat ie verlaagd is (af fabriek) en alle opties erop zitten die erop kunnen (behalve dan de TV/Navi en de automaat). Het mooiste vind ik toch wel iedere keer als ik `m start en de 231 pk worden wakker, dat geeft echt zo`n mooi geluidje :p .
Maar wat voor type heb jij eigenlijk?
- martijn2808
Yep zelf uitgezocht en geimporteerd vanuit Duitsland (stukken goedkoper daar, echte hollander é :p )
De officiële kleur benaming is stratusgrau en zimt bekleding, oftewel een parelmoer kleur aan de buitenkant (grijs, groen, ligt eraan hoe het licht erop valt) en een Kaki kleur interieur (sommigen zeggen weleens kaneel kleur)
Ik zal het idd niet redden qua koppel maar was wel benieuwd hoeveel PK en Koppel (NM) de diesel 3.0 liter uitvoering eigenlijk heeft.
De officiële kleur benaming is stratusgrau en zimt bekleding, oftewel een parelmoer kleur aan de buitenkant (grijs, groen, ligt eraan hoe het licht erop valt) en een Kaki kleur interieur (sommigen zeggen weleens kaneel kleur)
Ik zal het idd niet redden qua koppel maar was wel benieuwd hoeveel PK en Koppel (NM) de diesel 3.0 liter uitvoering eigenlijk heeft.
330dM schreef:Welkom, mooie auto zeg, zelf opgehaald uit D? Silbergrau met naturbraun leer,
mooie combinatie hoor! *D
Veel plezier hier op het forum!
(Ennuh qua koppel redt je het niet tegen een 330d ben ik bang.... )
Martijn,
Ik heb een 330d met 204pk. Trekt als een beer, maar ja, dat mag ook wel met 410nm.
Die plaatjes van hyves. Als je de link van hyves gebruikt ga je naar een webpagina waar de foto op staat. uiteraard wil je dat nu dus niet, dus doe je een rechtermuisklik op de foto en kopieer je de afbeeldingslocatie. Die zet je dan tussen de thumbnail tag.
Ik heb een 330d met 204pk. Trekt als een beer, maar ja, dat mag ook wel met 410nm.
Die plaatjes van hyves. Als je de link van hyves gebruikt ga je naar een webpagina waar de foto op staat. uiteraard wil je dat nu dus niet, dus doe je een rechtermuisklik op de foto en kopieer je de afbeeldingslocatie. Die zet je dan tussen de thumbnail tag.
Ik heb een 320i uit 1999 met 150 pk. Persoonlijk vind ik dat wel genoeg, maar ik moet toegeven wel een beetje jaloers te zijn op de sterkere jongens.
Misschien dat ik die van mij nog laat chiptunen, dan komt er toch weer 15 pk bij.
Hier zie je meer foto's van mijn auto.
Binnenkort komen er nog mooie 18 inch velgen onder en een 16:9 navigatiesysteem. Daarna ben ik de komende 5 jaar blut!
Misschien dat ik die van mij nog laat chiptunen, dan komt er toch weer 15 pk bij.
Hier zie je meer foto's van mijn auto.
Binnenkort komen er nog mooie 18 inch velgen onder en een 16:9 navigatiesysteem. Daarna ben ik de komende 5 jaar blut!
- martijn2808
Yep is idd een hele langelijst
Ik heb de orginele folder met de opties die er in 2004 op konden, en het enigte wat er dus niet op zit is de TV/Navi (shark-tale zit wel op `t dak i.v.m. telefoonmodule) en de automaat.
Maar hebben jullie ook weleens een soort van "club" dag?
Ik heb de orginele folder met de opties die er in 2004 op konden, en het enigte wat er dus niet op zit is de TV/Navi (shark-tale zit wel op `t dak i.v.m. telefoonmodule) en de automaat.
Maar hebben jullie ook weleens een soort van "club" dag?
330dM schreef:Ouch stratus dat is een hele mooie kleur!! En helemaal een mooie combinatie met zimmt!
Ik ben destijds zelf nog bij een stratusgraue wezen kijken.
Ouwe diesel heeft 184PK/390Nm, nieuwe 204/410Nm.
Ennuh, alle opties uit de lijst? Sure? die lijst is lang hoor....
Erg, erg vette auto! En gewoon nieuw eigenlijk. In deze staat heb ik ze alleen nog maar bij de dealer gezien met 0 KM op de teller *D
Prachtige combinatie; Stratusgrau icm Zimmt. Ook mooi afgemaakt met wat titan details zoals koplamplijsten en onder grilletje in de bumper. Gewoon prachtig.... *D
En wat betreft het 16:9 gebeuren; Ik krijg misschien deze week een tweedehands setje binnen, mocht ie helemaal compleet zijn kan ik je misschien een leuk aanbod doen. Daar zal ik je dan nog wel wat over laten weten
Een 16:9 verdient deze auto wel
Prachtige combinatie; Stratusgrau icm Zimmt. Ook mooi afgemaakt met wat titan details zoals koplamplijsten en onder grilletje in de bumper. Gewoon prachtig.... *D
En wat betreft het 16:9 gebeuren; Ik krijg misschien deze week een tweedehands setje binnen, mocht ie helemaal compleet zijn kan ik je misschien een leuk aanbod doen. Daar zal ik je dan nog wel wat over laten weten
Een 16:9 verdient deze auto wel
www. M3 register .nl
Nu ik hem in het echt heb gezien zie ik pas echt hoe vet die bak van jouw is! Nu alleen nog die navigatie 16:9 erin waar je over na zou denken??