telefoon koppelen
-
telefoon koppelen
hallo, ik ben op reis met mijn nieuwe e46 en heb mijn boekjes thuis laten liggen. Heb even een domme vraag; hoe koppel je je telefoon met de originele BMW blue tooth? Heb een iPhone en navigatie groot scherm. Alvast bedankt.
-
Re: telefoon koppelen
knopje 3 sec ingedrukt houden, auto op contact zetten, knopje weer 3 sec ingedrukt houden.
Kan zijn dat jouw bmw carkit om een code vraagt.
succes!
Kan zijn dat jouw bmw carkit om een code vraagt.
succes!
- DJLeonardo
precies, en als je die niet weet moet je de boel open gooien achterin om de pass key af te lezen (staat natuurllijk op de achterkant zodat je de unit ook nog eens los moet halen, bji mij althans)
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Let wel op !! Je moet het knopje in de middenconsole onder de middenarmsteun gebruiken op de lader zeg maar.
Bij mij werkte de knop op het stuur niet om te koppelen in ieder geval.
De code stond bij mij gewoon in het boekje
Bij mij werkte de knop op het stuur niet om te koppelen in ieder geval.
De code stond bij mij gewoon in het boekje
- DJLeonardo
dat klopt, daar is ie ook niet voor. dus dat werkt bij niemand.Martijn 330i Touring schreef: Bij mij werkte de knop op het stuur niet om te koppelen in ieder geval.

iPhone werkt ook alleen maar met de laatste generaties Bluetooth ULF modules 

www. M3 register .nl
DJLeonardo schreef:dat klopt, daar is ie ook niet voor. dus dat werkt bij niemand.Martijn 330i Touring schreef: Bij mij werkte de knop op het stuur niet om te koppelen in ieder geval.
Nee dat weet ik, maar bij mij was destijds het telefoonbakje vervangen voor een opbergvakje met rollo en dan heb je dus geen knop op je middenconsole wat resulteert in pielen met je stuur tot je een ons weegt vandaar
Als je geen pairing button heb dan moet je die zelf even knutselen.
Staat beschreven in een topic hier. Je moet tussen massa en een ander draaidje een druk knop bouwen.
Staat beschreven in een topic hier. Je moet tussen massa en een ander draaidje een druk knop bouwen.
Aan de door mij gedane opmerkingen kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik heb mijn Iphone ook gepaird met mijn OEM BT carkit. Geen probleem; de code zat gelukkig nog in het boekje en alles werkte vrij snel (helaas kan er geen snap in cradle voor de Iphone3G in).
Schrik me alleen elke keer wel rot als ik gebeld word want die ringtone is vreselijk luid... (|
(iemand tips??)
Gr G
Schrik me alleen elke keer wel rot als ik gebeld word want die ringtone is vreselijk luid... (|
(iemand tips??)
Gr G
- DJLeonardo
Weet je zeker dat die iPhone cradle niet past? Ik heb nl een moderne cradle voor de K810i (die zogenaamd niet zou passen) het is een slanker ontwerp. Enne.. die past gewoon toch. Ik ken wel iemand die die dingen voor 45 euro verkoopt (hij kan gewoon bestellen)
-
Mensen,
Ik ben inmiddels weer thuis en het werkt...
1) stap in de auto
2) druk de knop op de middenconsole in
3) draai contactsleutel om
4) laat knop op middenconsole los
5) koppel telefoon met de code die in het boekje staat... (bij mij stond deze er met de hand ingeschreven)
Toen ik mijn auto kocht werd ook gezegd dat de cradle uit de nieuwste 3-serie niet in de E46 past... helaas voor mij dus een snoertje vanuit de sigarettenaansteker. We hebben maar een cradle genomen voor mijn vriendin (Nokia 6230i), maar goed als iemand er achter kan komen of er een cradle is voor de Iphone die in de E46 past... hou me dan op de hoogte. Ik zal me binnenkort even voorstellen en wat foto's plaatsen.
Later
Ik ben inmiddels weer thuis en het werkt...
1) stap in de auto
2) druk de knop op de middenconsole in
3) draai contactsleutel om
4) laat knop op middenconsole los
5) koppel telefoon met de code die in het boekje staat... (bij mij stond deze er met de hand ingeschreven)
Toen ik mijn auto kocht werd ook gezegd dat de cradle uit de nieuwste 3-serie niet in de E46 past... helaas voor mij dus een snoertje vanuit de sigarettenaansteker. We hebben maar een cradle genomen voor mijn vriendin (Nokia 6230i), maar goed als iemand er achter kan komen of er een cradle is voor de Iphone die in de E46 past... hou me dan op de hoogte. Ik zal me binnenkort even voorstellen en wat foto's plaatsen.
Later
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"