Ik ben Danny Vleeshouwers, 26 jaar oud en kom uit Eindhoven.
Ik werk bij TTAI, een joint venture van TNO en TUV op het gebied van passieve veiligheid. Oftewel: auto's botsen is mijn werk (h)
Ik werk bij TTAI als electronicus. Dit houdt in dat de auto's of test-objecten worden voorzien van allerlei opnemers (voornamelijk versnelling, maar ook kracht/verplaatsing/druk etc), het meetsysteem wordt geprogrammeerd en klaar gemaakt voor de test. Na de test wordt alle data uit het meetsysteem gelezen en verwerkt.
Als hobby ben ik voorzitter van een vereniging genaamd AutoFans.nl.
AutoFans is een vereniging voor alle merken en types auto's. Het is een gezellige club uit alle hoeken van het land.
Met die vereniging organiseren we zeer regelmatig evenementen in binnen en buitenland. Het contact tussen alle leden verloopt (net als hier) hoofdzakelijk via een forum

Vanaf 2002 ben ik hier al mee bezig en we hebben al een flink aantal leuke meetings achter de rug. Ook voor dit jaar staan er weer heel wat leuke dingen op het programma.
Sinds februari 2005 heb ik mijn hobby-auto, een DAF 66 1300 Marathon Coupe uit 1973.
De auto is van een Berlijnse vrouw geweest en nog in zeer goede staat. Sinds hij in mijn bezit is is er het eea aan gedaan, zoals audio upgrades, verlaagd, sportstuur en noem maar op. De belangrijkste upgrades zijn sinds 1,5 jaar een 1400cc motor met 75pk (de 1300 had 59pk, gemeten in augustus 2005), openluchtfilter en handgemaakte uitlaat met 1 demper.
In combinatie met de Variomatic (dé ideaalste overbrenging die bestaat

Afgelopen zomer ben ik er met mijn vriendin mee naar Italie geweest, dat was erg leuk.
Foto's van de DAF vind je hier.
Mijn vriendin heeft al een paar jaar haar A-rijbewijs, dus ik kon ook hierop niet achterblijven. Sinds vorig jaar heb ik daarom ook een Honda CBR600F uit 1999 gekocht. Lekker toeren, bochtjes pakken en heerlijk hard optrekken

Foto's van de CBR

Sinds 2004 heeft mijn vriendin een Mazda 323F gereden. Een heerlijke auto, stuurt goed, ligt lekker op de weg en niet langzaam met de 1800cc motor. De auto begon echter wat ouder te worden en de kmstand (236dkm) begon ook aardig aan te tikken. Daarom wilde ik graag een andere auto, voorzien van wat meer luxe en comfort.
De keus kwam op een BMW E46. De E36 vind ik teveel sjakenbak worden en de E46 is voorzien van meer luxe.
Daarom is de keus gevallen op een E46 318i. Past netjes in het budget, niet te hoog in de maandelijkse kosten. Rijdt zuinig en netjes, voorzien climatcontrol en cruisecontrol. Niet het sportieve karakter van de Mazda, maar BMW maakt rijden geweldig dus dat moeten we ook eens proberen

Afgelopen zaterdag hebben we er een aangeschaft. Hij is uit 1998 en heeft 128dkm gelopen.

De auto is voorzien van een BMW Business CD speler (zonder casette).
Helaas al wat minpuntjes tegengekomen in de korte tijd dat we hem hebben;
- het LA raam gaat niet open. de slinger is maar een cm te bewegen.
- het raam LV gaat elektrisch goed open, maar bij het omhooggaan kanteld hij achterover en loopt hierdoor stroef - en vast.
Dit moet zsm gerepareerd worden natuurlijk.
Ik wilde niet teveel aan de auto gaan doen, omdat het gewoon een daily en relax-cruiser is.
Uiteraard stroomt AutoFans bloed waar het niet gaan kan dus heb ik gisteren en vanmorgen alweer op internet gezeten om zoveel mogelijk informatie te winnen over o.a. verbetering van de audio

To-Do:
Xenon (indien mogelijk met boordcomp)
Speakers vervangen (zijn o.a. sets van Pioneer en AudioSystem voor te krijgen)
Subwoofer aanbrengen (heb een ultraplatte Bose sub in bezit) mits deze past en fatsoenlijk aan te sluiten is
Andere velgen (als daar weer geld voor is

Andere lichten rondo, met witte knippers (indien mogelijk, heb ik hier al gelezen...)
Ook wil ik nog het eea weten over bijvoorbeeld
- hoe werkt de cruisecontrol precies
- hoe krijg ik mijn telefoon verbonden met de autoradio (en ook knoppen op het stuur), BT setje?
- wat ik van internet heb begrepen zit er ook een Alpine 200W versterker in? Of is dit alleen bij de 6 cilinders oid?