Inlegkappen voor de koplampen

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Couper

Inlegkappen voor de koplampen

Bericht door Couper » 26 nov 2007, 12:53

Luitjes,

Die zilvergrijze inlegkappen voor in je koplampen lijken mij ook wel wat voor mijn coupe. Hoe kan ik eraan komen en wat kosten ze. Ik hoor dat het nog wel eens voorkomt dat ze niet niet mooi passen, klopt dit? Of is dit weer een verschil tussen origineel en imitatie? En nog een laatste vraag is het makkelijk zelf te doen? (ben btw niet echt handig *D )
Thanks!
Verplaatst naar Styling en Tuning

Moderatoropmerking Farl

Couper

Re: Inlegkappen voor de koplampen

Bericht door Couper » 26 nov 2007, 15:33

Ok, thanksvoor de info, ik ga daar eens informeren, heb je enig idee wat die dingen moeten kosten?

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 26 nov 2007, 15:51

Meen mij iets te herinnerenvan 70 euro.

Couper

Bericht door Couper » 26 nov 2007, 16:10

oo, nou daar doe ik het voor, heben die dingen nog een naam anders sta ik bij de dealer van doe mij maar een paar van die koplamp-inleg-stukken-dingen, klinkt ook niet ;) Kan er trouwens maar bar weinig over vinden op het net. Maar moet ze toch nog ff bellen voor een winterinspectie, lijkt me opzich ook niet verkeerd.

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 26 nov 2007, 16:22

Titan inlegkappen voor koplampen E46? Dan weten ze volgens mij voldoende.

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 27 nov 2007, 10:27

Ik kan zo wel even de onderdeelnummers en prijzen opzoeken voor je.

Montage is idd erg simpel; Knipperlichten eraf, koplampglas eraf, oude inleg eruit, nieuwe inleg erin.
www. M3 register .nl

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 27 nov 2007, 10:31

63126908892 - EXTRA SET TITANIUM SIERAFDEKKING KOPLAMP E46 COUPE - 61,50 euro incl. BTW
www. M3 register .nl

Couper

Bericht door Couper » 27 nov 2007, 10:47

Thanks Bertus, heb net 10 min met de dealer aan de lijn gehangen maar die kon ze alleen in zwart of chroom in zijn bestand vinden. Hij gaat voor mij informeren of de chroom exemplaren niet zilvergrijs zijn. Maar zal hem dan deze gegevens doorspelen.

EDIT: heb ze net zelf even teruggebeld en het nummer doorgespeeld, klonk een verbaasd huh...en kon idd besteld worden. A.s. maandag wintercheck en dan zijn ze als het goed is binnen, heb dan ook een vrije dag dus zou dan lekker aan de slag kunnen :)

Couper

Bericht door Couper » 28 nov 2007, 12:30

Ik begreep dat de lijstjes onder de lamp er ook uit moeten en dat dat nog wel eens lastig kan zijn. Iemand tips en ervaringen hiermee?

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 28 nov 2007, 16:06

Weet niet goed wat je bedoeld maar volgens mij knipperlicht verwijderen, koplampglas verwijderen en dan kun je de kap er zo uithalen.
dit is dan het resultaat
Bertus E46:
Afbeelding

Couper

Bericht door Couper » 28 nov 2007, 17:09

Ik bedoel die strip onder de lampen maar als ze er niet af hoeven geen probleem. Maar moet vrijdag toch naar HL automotive want vandaag zijn aan 1 kant mn angel eyes ermee genokt :x Kan ik meteen kijken hoe ze het los halen. Is gellukig nog garantie maar wel weer kl*te

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 28 nov 2007, 17:18

Couper schreef:Ik bedoel die strip onder de lampen maar als ze er niet af hoeven geen probleem. Maar moet vrijdag toch naar HL automotive want vandaag zijn aan 1 kant mn angel eyes ermee genokt :x Kan ik meteen kijken hoe ze het los halen. Is gellukig nog garantie maar wel weer kl*te
Nee die hoeft er zeker niet af. Het betreffende kapje ligt er "los" in. Dat van die angel eyes is idd minder. Iig succes met de angel-eyes en het plaatsen van de inlegstukken.

Couper

Bericht door Couper » 28 nov 2007, 19:56

Ach ja... :| Thanks!

The Beast

Bericht door The Beast » 19 mar 2009, 16:21

Laat ik deze topic weer even naar boven brengen.

Ik heb in m'n E46 sedan geen originele koplampen maar DEPO van HL Automotive. Ik wil namelijk Titan inleg indoen origineel van BMW. Zouden die in de DEPO passen? Anders moet ik naar plan B en dat is zelf inleg in Titan te spuiten.

Als ik naar plan B moet, waar kan ik de Titan BMW kleur in spuitbussen kopen? Gewoon in Halfords?

Alvast bedankt voor jullie suggesties.
- Blessed to be riding a BMW -

fredelso

koplampglas

Bericht door fredelso » 15 mei 2009, 14:37

wie weet op wat voor site ik nieuwe koplampglazen kan bestellen

fred

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”