Werkt: Parrot met stuurbediening in pre-facelift
Re: Probeer: Parrot met stuurbediening in pre-facelift
Als je de spullen binnen hebt en alles aangesloten hebt wil ik wel weten hoe het werkt in ieder geval.
Jammer dat het alleen met de CK3000 werkt.
Kijk eens in mijn showroom
Waarom is dat jammer? (let op, het is wel de CK3000 Evolution, niet de "oude" CK3000, die heeft geen volumeregeling)Henton schreef:...
Jammer omdat je tegenwoordig de parrot Mki 9200 hebt en het zou wel fijn zijn als je die kon gebruiken ism je stuurbediening.
Want hoe zie je nu bv. wie er belt?
Want hoe zie je nu bv. wie er belt?
doezel schreef:Waarom is dat jammer? (let op, het is wel de CK3000 Evolution, niet de "oude" CK3000, die heeft geen volumeregeling)Henton schreef:...
Ik heb ook even zitten kijken en als ik het gioed gelezen heb kan je behalve de CK3000 evo ook de CK3100 hier mee bedienen of lieg ik nu???
- Spoiler: Laat zien
Klopt wel wat je zegt maar er staat bij dat je dan het volume niet harder en zachter kan zetten met je stuurwielbediening.
Ook is me niet duidelijk dat je dan hetzelfde setje nodig hebt of een andere.
Ook ik heb nog een ck3100 liggen die ik in kan bouwen.
Maar ik wacht wel even af hoe het werkt bij Doezel.
Ik vind ee standaard OEM bleutooth te duur en ik weet niet of ik in de koffer een voorbereiding heb om hem aan te kunnen sluiten.
Dan lijkt me de parrot een betere optie.
We houden het goed in de gaten.
Ook is me niet duidelijk dat je dan hetzelfde setje nodig hebt of een andere.
Ook ik heb nog een ck3100 liggen die ik in kan bouwen.
Maar ik wacht wel even af hoe het werkt bij Doezel.
Ik vind ee standaard OEM bleutooth te duur en ik weet niet of ik in de koffer een voorbereiding heb om hem aan te kunnen sluiten.
Dan lijkt me de parrot een betere optie.
We houden het goed in de gaten.
we w88 rustig af
Geen idee, de ck3000 evo zal zeker werken, ik zie die andere parrots ook op de site staan. Ik denk dat je het beste eens een mailtje naar de mensen van http://www.connects2.com/ om zeker te weten wat kan en wat niet kan.Fabian79 schreef:Ik heb ook even zitten kijken en als ik het gioed gelezen heb kan je behalve de CK3000 evo ook de CK3100 hier mee bedienen of lieg ik nu???
Ik ga het in ieder geval met de ck3000 proberen aangezien ik toch mijn telefoon in het zicht heb om te kunnen zien wie belt (brodit houder). Ik hoef en wil nergens een extra schermpje in het zicht hebben, vooral om zoveel mogelijk de BMW OEM te benaderen.
(en als dit goed werkt ga ik misschien nog eens uitvogelen of ik de naam op de radio kan tonen, als ik wat tijd over heb ;-))
Ik heb hier wel meer informatie gevonden, het schijnt met de MKi9000 ook te kunnen.
http://www.connects2.com/NewParrotWebsi ... 0Menu.html
UPDATE: beide pakketjes zijn gisteren binnengekomen. Morgen ga ik de spullen installeren.
we w88 af vol ongeduld
Ik ook.
Als alles werkt wil ik kijken of het ook mogelijk is met de MKi9100 van Parrot.
Kan je namelijk een usb stick inpluggen.
Als alles werkt wil ik kijken of het ook mogelijk is met de MKi9100 van Parrot.
Kan je namelijk een usb stick inpluggen.
volgens dit document zou de mki9100 ook moeten werken: http://www.connects2.com/NewParrotWebsi ... -02-03.pdf
Aangezien de auto vandaag niet beschikbaar is hier alleen een paar foto's van de hardware:
Hier de onderdelen van de Parrot CK3000 Evolution: (Er zat ook een parrot Multican bij voor een BMW 5 serie)
Hier de hele inhoud van de Connects2 adapter: (Veel minder stekkers en veel minder rommelig dan de Parrot set)
Hier de 2 sets samengevoegd: (Het valt dus direct op dat je de HELE kabelboom van de Parrot niet meer nodig hebt. Ook de mutebox van Parrot is overbodig. Op deze manier krijg je een VEEL nettere installatie. Wordt waarschijnlijk wel proppen om EN de Dension GW300 EN de Parrot EN de Connects2 Doosjes allemaal weggewerkt te krijgen. Ik ben in ieder geval zeer te spreken over de kwaliteit en de doordachtheid van de Connects2 set)
Zodra ik m'n dashboard uit elkaar heb liggen zal ik weer foto's posten...
Hier de onderdelen van de Parrot CK3000 Evolution: (Er zat ook een parrot Multican bij voor een BMW 5 serie)
Hier de hele inhoud van de Connects2 adapter: (Veel minder stekkers en veel minder rommelig dan de Parrot set)
Hier de 2 sets samengevoegd: (Het valt dus direct op dat je de HELE kabelboom van de Parrot niet meer nodig hebt. Ook de mutebox van Parrot is overbodig. Op deze manier krijg je een VEEL nettere installatie. Wordt waarschijnlijk wel proppen om EN de Dension GW300 EN de Parrot EN de Connects2 Doosjes allemaal weggewerkt te krijgen. Ik ben in ieder geval zeer te spreken over de kwaliteit en de doordachtheid van de Connects2 set)
Zodra ik m'n dashboard uit elkaar heb liggen zal ik weer foto's posten...
ben erg benieuwd of alles gaat werken keep us posted..
Strak setje zo idd.
Ben wel benieuwd waar je alles gaat laten inderdaad.
Maarrrrr, je gaat er ook een Dension300 op aansluiten toch?
Misschien had je die al gekocht, maar als je voor de Parrot MKi9000 had gekozen had je al een ipod en usb aansluiting gehad.
Correct me iff im wrong.
In ieder geval succes met de inbouw.
Ben wel benieuwd waar je alles gaat laten inderdaad.
Maarrrrr, je gaat er ook een Dension300 op aansluiten toch?
Misschien had je die al gekocht, maar als je voor de Parrot MKi9000 had gekozen had je al een ipod en usb aansluiting gehad.
Correct me iff im wrong.
In ieder geval succes met de inbouw.