Heren, helaas ben ik nogal en noob op mobiele telefoongebied. Wel een knutselaar trouwens.
Ik lees op het forum veel over iPods aansluiten en ook over bluetooth carkits. Maar weinig over een geintegreerde oplossing voor de iPhone.
Ik heb een iPhone 3G en een 2002 330i touring met MFL ( ok : multifunktionslenkrad) en een siemens BIT II erin.
De cradle met de BIT II heb ik er al uit mbv de DYI's (was niet echt een big deal).
Vraag : Wat nu? Kan ik mijn iphone erin klikken met een speciale cradle of moet ik zowel een bluetooth setje EN een icelink (oid) installeren?
Alvast bedankt.
scooby
Losse vraag : Die BIT II werkt die alleen met een 900 netwerk ofzo ? of kan ik daar iedere simkaart die ik wil instoppen?
iPhone en E46 topic
iPhone en E46 topic
E46 330i
E36 M3
Z3
E36 M3
Z3
Re: iPhone en E46 topic
Alleen GSM 900 idd.scooby schreef:Losse vraag : Die BIT II werkt die alleen met een 900 netwerk ofzo ? of kan ik daar iedere simkaart die ik wil instoppen?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- DJLeonardo
Je moet een ULF module gaan kopen van generatie 13 (de meest recente) alleen deze werkt met iphone (schijnt)
Dan zou je nog kunnen kijken of je een eject box wil met snap-in adapter voor de iphone. De pairing button zit op de jectbox. Je kan ook alleen de ejectbox nemen en een los bakje. Ik weet alleen niet zeker of die iphone snap-in adapter past in de e46 ejectbox. Ik heb zelf een K810 ejectbox en die hoort officieel ook niet te passen (want nieuwer ejectbox model) maar dat doet ie dus wel.
Dan zou je nog een microfoon versie 2 kunnen inbouwen (i.p.v. de oude vrs 1) Dat moet ik van de week nog even laten doen. Schijnt een hoop storing (die ik nu heb) te verhelpen.
Bel thommy.nl ff, die jongen weet het precies.
Al met al best duur maar wel rete geil i.c.m. 16:9 navi.
ULF gen 13 (rond 375-400 euro)
ejectbox (60 euro)
snap-in adapter (45-70 euro)
Mic vrs 2 (20 euro)
Voordeel van je BIT2 is dat de kabelboom er al ligt dus.
Dan zou je nog kunnen kijken of je een eject box wil met snap-in adapter voor de iphone. De pairing button zit op de jectbox. Je kan ook alleen de ejectbox nemen en een los bakje. Ik weet alleen niet zeker of die iphone snap-in adapter past in de e46 ejectbox. Ik heb zelf een K810 ejectbox en die hoort officieel ook niet te passen (want nieuwer ejectbox model) maar dat doet ie dus wel.
Dan zou je nog een microfoon versie 2 kunnen inbouwen (i.p.v. de oude vrs 1) Dat moet ik van de week nog even laten doen. Schijnt een hoop storing (die ik nu heb) te verhelpen.
Bel thommy.nl ff, die jongen weet het precies.
Al met al best duur maar wel rete geil i.c.m. 16:9 navi.
ULF gen 13 (rond 375-400 euro)
ejectbox (60 euro)
snap-in adapter (45-70 euro)
Mic vrs 2 (20 euro)
Voordeel van je BIT2 is dat de kabelboom er al ligt dus.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
HEY geniaal ! niet aan gedacht.
Ik ken thommy.nl wel, sterker nog ik woon ca 300 meter bij zijn zaak vandaan.
Ga er maandag eens heen.
Ik ken thommy.nl wel, sterker nog ik woon ca 300 meter bij zijn zaak vandaan.
Ga er maandag eens heen.
de cradle voor de iPhone past helaas niet in de E46
deze is net te breed als het goed is vandaar...
dus het beste is dus een bluetooth carkit nemen.. zoals Leonardo het zegt..

dus het beste is dus een bluetooth carkit nemen.. zoals Leonardo het zegt..

- DJLeonardo
Als de maten het enige probleem zijn valt er misschien wat te hobbiën. Zou ik wel even onderzoeken. Ik vind het persoonlijk wel een aanwinst zo'n telefoon adapter.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i