binnenverlichting aanpassing
binnenverlichting aanpassing
hallo luitjes heb 2 vraagjes over binnenverlichting e46 touring
is er hier iemand die bekend is met het door verbinden van de lichtjes onder het dashboard links en recht die gaan branden als je de poortieren open doet
deze wil ik namelijk mee laten branden als ik mijn verlichting van de auto aan zet ???????????? iemand
en als tweede is iemand hiermee bekend
[thumbnail]http://i233.photobucket.com/albums/ee26 ... e/bb13.jpg[/thumbnail]
is dit makkelijk - moeilijk - niet aan beginnen
gr klankie
is er hier iemand die bekend is met het door verbinden van de lichtjes onder het dashboard links en recht die gaan branden als je de poortieren open doet
deze wil ik namelijk mee laten branden als ik mijn verlichting van de auto aan zet ???????????? iemand
gr klankie
Re: binnenverlichting aanpassing
Dat is best een klus ben er zelf ook een hele middag mee bezig geweest. Je moet heel je dashboard uit elkaar halen om zo de kabels netjes weg te werken. Ik heb er wel een schakelaar tussen gezet zodat ik kan kiezen of ik ze aan of uit doe tijdens het rijden. Zo ziet het er bij mij uit. Ik heb gekozen voor paars. Dit omdat blauw neon mij iets te fel was.klankie schreef:hallo luitjes heb 2 vraagjes over binnenverlichting e46 touring
gr klankie
zit er netjes uit
maar ik wil geen buizen maar de bestaande verlichting die er zien verbinden met de schakelaar voor stads en dimlicht
zodat deze gelijk mee gaan branden
maar ik wil geen buizen maar de bestaande verlichting die er zien verbinden met de schakelaar voor stads en dimlicht
Aha op die manier. Qua elektra heb ik echt twee linkerhanden. Een vriend van me heeft mij geholpen met deze aan te sluiten. Dus verder kan ik je niet helpen.klankie schreef:zit er netjes uit
Zeker een moeilijke klus, omdat alles uit elkaar moet!
Je radio, clima paneeltje, teller, stuur+airbag noem maar op.
Bovendien vind ik het niet echt mooier dan orgineel, maar das puur mijn mening
Je radio, clima paneeltje, teller, stuur+airbag noem maar op.
Bovendien vind ik het niet echt mooier dan orgineel, maar das puur mijn mening
www. M3 register .nl
haha das een goeie inruil voor golfje
beter niet bmwtje toch beter
wou eigenlijk geen blauw licht vond het wel apart
maar dat binnenverlichting aanpssen zosat het meegaat als dimlicht aangaat gebeurd 1 weekend in januari
word daar bij wel geholpen door kennis die in een auto garage werkt ( renault dealer )
maar rijdt ook een e46 touring du zal wel lukken
beter niet bmwtje toch beter
wou eigenlijk geen blauw licht vond het wel apart
maar dat binnenverlichting aanpssen zosat het meegaat als dimlicht aangaat gebeurd 1 weekend in januari
word daar bij wel geholpen door kennis die in een auto garage werkt ( renault dealer )
maar rijdt ook een e46 touring du zal wel lukken
Hebben alle e46 die lichtjes dan onder het dashboard ? Is me nooit opgevallen indien dit zo bij mij ook zo is.
Lampjes stuk misschien ?
Lampjes stuk misschien ?
Je bedoeld toch niet de Neon he?PeeWee schreef:Hebben alle e46 die lichtjes dan onder het dashboard ? Is me nooit opgevallen indien dit zo bij mij ook zo is.
Lampjes stuk misschien ?
Die is uiteraard niet standaard..
- Spoiler: Laat zien
Ne, ik bedoel niet de neon , maar de verlichting waar klankie het over heeft.
Is dat standaard, of vanaf een bepaalde uitvoering ?
Ik heb zelf een exe. van '99
Dan snap ik niet om welke lichten het nu precies gaat..
Ik heb ook een exe uit '99
Ik heb ook een exe uit '99
Dit is niet standaard, origineel heb je de oranje binnenverlichting. Waar klankie het over heeft is of het mogelijk is om de kleur hiervan aan te passen.PeeWee schreef:Ne, ik bedoel niet de neon , maar de verlichting waar klankie het over heeft.
Dit is mogelijk maar is heel veel werk want echt alles moet uit elkaar
hier hebben ze bijvoorbeeld blauw erin gezet.
Standaard heb je oranje verlichting inderdaad, viel me ook pas later op, had er nooit echt op gelet bij onze BMW.