M Pookknop
M Pookknop
Hoi Allemaal,
Ik ben van plan om een nieuwe pookknop te kopen. 2 opties: M-knop met licht or Shortshift M-knop. :?
Verlichte M-knop is zeker mooi maar het blijft dan de originele lengte van schakelen. De shortshift is dan korter schakelen, maar omdat ik alleen de knop wisselt moet ik volgens mij meer kracht gebruiken om te schakelen. Heeft iemand ervaring mee? Als het schakelen meevalt wil ik liever een shortshift M-knop inplaats van de verlichte.
Graag hoor ik wat suggesties of ervaring.
Alvast bedankt!
Ik ben van plan om een nieuwe pookknop te kopen. 2 opties: M-knop met licht or Shortshift M-knop. :?
Verlichte M-knop is zeker mooi maar het blijft dan de originele lengte van schakelen. De shortshift is dan korter schakelen, maar omdat ik alleen de knop wisselt moet ik volgens mij meer kracht gebruiken om te schakelen. Heeft iemand ervaring mee? Als het schakelen meevalt wil ik liever een shortshift M-knop inplaats van de verlichte.
Graag hoor ik wat suggesties of ervaring.
Alvast bedankt!
- Blessed to be riding a BMW -
Re: M Pookknop
Mijn zus rijdt met originele pookknop in haar 320Cd en ik heb zelf de M-shortshiftpook in mijn 320Ci. Ik moet zeggen dat mijne veel beter schakelt. Ligt veel beter in de hand en zeker bij sportief rijden veel handiger. Is absoluut niet moeilijk schakelen. Lukt perfect met 2 vingers. Zeker voor de shortshift gaan zou ik zeggen!
Mathieu
Mathieu
Niets aan toe te voegen, shortshift it is!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ik heb ook een shortshift knop en dat scheelt echt in het schakelen heb ik gemerkt dus ik sluit me aan bij Griff en Opt1mus.
Bedankt allemaal voor jullie sugggestie!
Dan wordt het de shortshift (h)
Ik heb dit ook gezien, maar ik vind die onderste zilver stuk niet zo mooi. Wil liever helemaal zwart._DV_ schreef:Je kan ook voor beide gaan...The Beast schreef:Bedankt allemaal voor jullie sugggestie!
dan maak je het zwart
De pook die je ziet na het aanklikken van de link heb ik ook maar dan zonder verlichting en dat zilveren stukje vind ik persoonlijk wel mooi
Hoi 320driver,320driver schreef:De pook die je ziet na het aanklikken van de link heb ik ook maar dan zonder verlichting en dat zilveren stukje vind ik persoonlijk wel mooi
Als je tijd heb, kan je misschien een foto maken van jouw shortshift pook (met zilver ring), misschien kan het mijn mening veranderen d'r over.
Ziet er niet slecht uit
Dan voor de combo gaan (Licht + short shift)
Allemaal, bedankt voor jullie suggesties
Dan voor de combo gaan (Licht + short shift)
Allemaal, bedankt voor jullie suggesties
Nog een klein vraagje,
Ik heb zonet die op ebay bestelt, maar dan heb ik nog deze T-kabel nodig toch? :? :? :?
Ik heb zonet die op ebay bestelt, maar dan heb ik nog deze T-kabel nodig toch? :? :? :?