Maar hierbij nog wat aanvullingen, wellicht heeft iemand er wat aan:
De slang met filter loopt van onder de pomp omhoog en zit tussen de carrosserie en het plastic binnenscherm van het achterwiel.

Je moet dus inderdaad wat boutjes en moertjes lossen om het binnenscherm los te kunnen halen zodat je er goed bij kan.
Hier zie je de nieuwe gevlochten slang al, eerste stuk waarin hij vanaf de pomp in het binnenscherm vast zit, in een klemmetje.

Vervolgens loopt de slang (zie boven links in de hoek) boven het plastic ding langs wat in het binnenscherm vast zit. Vlak achter het montagepunt/bout zit nog een klemmetje waar de compressor slang doorheen loopt.

Vervolgens loopt de slang mooi in de ronding van de wielkast en eindigt bij het filter. Hier zie je al het nieuwe filter. Het oude fliter zit met een tywrap vast. Deze moet je doorknippen. Vervolgens kan je houdertje voor de tywrap van de schroefdraad afdraaien en er een nieuwe tywrap doorheen doen en dan weer terug op de schroefdraad draaien.
Het oude filter heeft een opstaand randje waardoor het filter nooit van de tywrap af kan glijden. Het nieuwe filter heeft dit niet en loopt zelfs taps...hoe lossen andere mensen dit op? Ik heb voor de zekerheid nog een extra tywrap strak op het filter geklemd, waardoor er een extra borging is en het filter en wat moeilijker af kan schieten.

Vervolgens de nieuwe pomp onder gebouwd - ik had de complete unit gekocht dus inclusief steun en verdeler. Eerst nog even het oude relais verwijdert voordat de stekkers weer aangesloten werden.
Nog een opmerking over de rode en blauwe slangetjes die naar de luchtbalgen lopen. De moeren/wartels zaten bij mij vast op de leiding...het help dan om voordat je ze monteert alvast wat slagen de andere kant op te geven voordat je ze in de verdeler monteert. Je zet ze als het ware op spanning en zodra je de moer vast zet, gaat de spanning er vanaf maar moet je toch nog wat slagen maken voordat hij vast zit en draai je dus de leiding mee!
Nog even iets om op te letten! Als je een complete unit plaatst met nieuwe verdeler en je draait de meegeleverde koppelingen er uit, vergeet dan niet om ook de knelkoppelingetjes te verwijderen...die blijven zitten namelijk..

Toen het grote moment. Alles was aangesloten. Nieuwe relais erin. Bokjes er onder uit en krik wat laten zakken...contact aan...en brrrrrrrrrrrrrrrrrrr...auto kwam netjes omhoog. Toen ging ik in de achterbak zitten en was het plotseling POEFFFFSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTtttttttttttttt.....auto weer op zijn kont.

Dan baal je als een stekker en eerst gedachte was één van de leidingen die naar de balgen loopt gebroken...blik onder de auto en dit is wat ik zag:

Je koopt dus voor 500 eur een nieuwe compressor installatie, waar de leiding gewoon niet goed vast zit!!!??? Waarom is het toch zo moeilijk gewoon nette kwaliteit te leveren...? Echter ook geluk, want dit was in 5 minuten gefixed en de auto en compressor zijn weer top.
Auto rijdt fantastisch! Geen storing meer.