Zo, Auto werkt weer, t was een zekeringetje

de boordcomputer is inmiddels aangesloten, wat er allemaal gebeurd is :
-Setje Bosch H1 koplampen, met lenzen.
-18 knops OBC
-BC knipperlicht hendel ( bij indrukken veranderd de weergave op het scherm )
-Computer ingesteld op Duitse taal
En nog gehaald bij de sloop:
-Buitentemperatuur sensor
-Gong ( soort van boxje, deze geeft een signaal wanneer het vriest of wanneer het ingestelde limiet wordt overschreden, of er gevraagd wordt de code in te toetsen )
En het mooie is, dat alles werkt !
-Verbruik 1
-Verbruik 2
-Buiten temperatuur
-Gemiddelde snelheid
-Tripcomputer ( Te rijden afstand instellen, computer berekent verwachte aankomst tijd )
-Check ( ik heb de computer geprogrammeerd, zodat deze heeft geaccepteert dat er geen check control aanwezig is, deze licht bij het indrukken van CHECK alle pixels op, dus ook een check, die slimme duitsers

)
-Rijbereik
-Code ( startonderbreker, tijdens het rijden is deze toets / functie niet beschikbaar, zoals het hoort want dan heeft het geen functie. Zodra de motor is uitgeschakeld kan de CODE toets ingedrukt worden, na het ingeven van een code m.b.v. de 1000, 100 10 en 1 toetsen word deze bevestigt met SET/RES. wanneer de sleutel dan uit het contact is verwijderd licht het LEDje in de toets op, wanneer vervolgens de sleutel weer omgedraaid word zal de GONG klinken en word er gevraagd om de code, wanneer je dan toch zonder een code in te voeren de sleutel omdraaid zal de auto niet starten, toets de juiste code in en de auto start wel !

)
-Limit ( instelbare snelheidslimiet, wanneer deze overschreden word klinkt de GONG en veranderd de OBC van ( bijvoorbeeld ) temperatuur naar limiet, om je op de ingestelde snelheid te wijzen, en zal het LEDje in de toets gaan knipperen, wanneer er dan weer onder de ingestelde snelheid gereden wordt brand de LED weer constant en de OBC keert terug naar de laatst weergegeven functie ( in dit geval de temperatuur )
-Timer ( stopwatch )
- KM/MLS ( eenheden veranderen van kilometers naar miles / graden celcius naar graden farenheit )
Het was veel werk maar alles is dan ook netjes gebeurd en niet te zien achter de computer en teller dat het niet origineel is, zoals het hoort dus, stuur en airbag moesten eraf en dat was wel even slikken om je auto in die staat te brengen...
Andere update is een setje Bosch H1 lampen, deze zijn mooi helder en vind ze sowieso mooier om te zien als de Bosch H7 units, gelijk nieuwe stadslichten en 4 H1 lampjes van Philips ingedrukt dus alles weer lekker vers!
Hierbij de foto's
Telefoon foto's trouwens, mij lukt het niet zo met een 'echte' camera

Spleet tussen de lampen en de motorkap komt omdat deze hierna nog even open moest, ( poetsen

)
En om even terug te komen op
OblivioN schreef:Bij mij zit er links en rechts eén... Rechts is voor de buitentemp. volgens mij... En links dan?
De sensor die ( van voor gezien ) in de linker brakeduct zit is voor het vries pakket, ( verwarmde voorruit sproeiers, spiegels en deursloten ) en is een ronde platte sensor, de buitentemp. sensor is een soort van pieletje in de rechter brakeduct, met gele behuizing