Mijn naam is Mats en ben afkomstig uit Den Helder ( wat een gat, ja ik weet het haha ) ik ben nog maar 18 jaar, maar zit al een aantal jaar met mijn hart en hoofd bij een E36, en heb dus dit prachtige exemplaar van Richard over kunnen nemen, en ben er zeer tevreden mee! Ik kan daarnaast wel een verhaal van de 320 plakken, maar ik denk dat de auto hier een ''oude bekende'' is, en het meer op zijn plaats is de nieuwe eigenaar voor te stellen.
Dat de cabrio hier wel vaker gezien is wil echter niet zeggen dat deze onveranderd is / zal blijven ( ja er is zelfs al iets gebeurd! )
schrik niet hoor, ik ben geen ''Halfords tuner'', maar hou van een nette en originele BMW

hier een paar foto's net nadat de BMW opgehaald was

Al snel vond ik de (immitatie ?) Style-135 velgen deze BMW niet staan. 10 van de 10 personen die hun mening gaven hadden de voorkeur op de style-135 velgen. en zo ook bleef de bandenboer maar vragen of ik het nog steeds mooier vond tijdens de wissel, waarop ik stug en trots JA bleef antwoorden!
De nieuwe velgen die onder de auto liggen is een heel mooi setje originele E36 M3 Motorsport velgen. ( style-22 ) die ik laatst opgehaald heb uit Arnhem. bandenmaat is gelukkig hetzelfde als de style 135 velgen, dus deze zijn gewoon overgezet. ik vind de cabrio veel beter tot zn recht komen met deze velgen. ze staan hem goed!

Auto op de brug, meteen even nagelopen wat de 'rijschade' precies inhield dat aangegeven was op het RDW rapport, dit viel me alles mee en de auto was behoorlijk schoon en netjes van onderen.

op de helft.. :*

Het eindresultaat:

Meer foto's van de nieuwe velgen zullen volgen, en de 135's gaan de verkoop in, zijn zo goed als nieuw, maar denk toch wel dat het immitatie's zijn. Er staat wel germany in, maar geen markeringen van BMW zelf te vinden.. de originele velgen waren volgens mij ook 18 inch, inplaats van 17, en hadden verschillende breedte voor en achter. een ander zal er misschien meer verstand van hebben.
De plannen die ik verder heb:
sowieso moet de voorkant omhoog, Den Helder en omstreken is namelijk niet zonder drempels, maar er is met deze veren ook erg weinig voor nodig om het pijnlijke geluid te produceren van staal tegen straatstenen. Originele M3 voorveren heb ik al in huis, deze zullen er het nieuwe jaar onder komen, het ziet er mooi uit zo laag, maar het moet wel een auto blijven die zich enigzins moeiteloos kan voortbewegen.
daarnaast:
- M3 skirts
- OEM deurpanelen ( zonder JVC speakers )
- Nieuw achterruitje, dof + lek. ( inmiddels vervangen voor OEM nieuw exemplaar )
- Interieur van de cabriokap opknappen ( inmiddels vervangen voor OEM nieuw exemplaar )
- 18 knops boordcomputer
in ieder geval niets schokkends dus, maak je niet druk richy, haha!
ik ga ondertussen even verder neuzen tussen al dat lekkers dat hier in de showroom staat :~
Net te laat voor het wensen van een fijne kerst, dan maar een voorspoedig, gelukkig en gezond 2011!