VERKOCHT!!!!!!!*Montrealblau 318TI Exe
Re: BMW 318TI 1.9 16v uit 1997 Wintermodus+ Eibach bestelle
Bedankt, ja daar twijfel ik eerlijk gezegd ook wel aan, echter lijken ze best 'klein' de ovale op de foto's. Maar zijn de spiegels dan echt significant groter dan een standaard compact/coupe spiegels?
Ik zou ook een ander model aanraden. Vind m5-spiegels niet echt bij het model passen. E46 m3 staat ook wat gek.
Misschien gwn E36 m3, of Ac-schnitzers?
Reken er wel op dat je betere looks wel ten koste gaan van het zicht naar achteren. Met m3-spiegels lever je toch wel wat in.
Misschien gwn E36 m3, of Ac-schnitzers?
Reken er wel op dat je betere looks wel ten koste gaan van het zicht naar achteren. Met m3-spiegels lever je toch wel wat in.
Maar je zit met E36 M3-spiegels wel de ganze tijd naar een mooi stukje spiegel te kijken!
330d
In een originele M3 spiegel met origineel spiegelglas is het zicht niet drastisch slechter, een neppe M3 spiegel wel. Enne ACS zie je sowieso niks in.
hmm zal er nog goed over nadenken vind de m5 ovale look tog wel het mooiste 

Volgens mij heb ik op Syndikat wel eens een E36 compact gezien met M5 spiegels. En dat vond ik niet echt lelijk.
Door ACS spiegels kan je best iets zien hoor
Door ACS spiegels kan je best iets zien hoor

M5 is een stuk groter dan M3. iemand op het e46 forum had ze op de coupe. zie http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 11467.html" onclick="window.open(this.href);return false; En dan is dit nog op een coupe kan je na gaan op een compact.Theodor23 schreef:Bedankt, ja daar twijfel ik eerlijk gezegd ook wel aan, echter lijken ze best 'klein' de ovale op de foto's. Maar zijn de spiegels dan echt significant groter dan een standaard compact/coupe spiegels?
Of ze groter zijn dan oem weet ik niet maar zoals je ziet zijn het geen kleintjes

@bmw013 bedankt voor de link ben nu ook bang dat het soort van flaporen gaan worden op de compact... denkdat ik er van af zie 
Maar vandaag reed er een groene e36 compact met alpina's langs met de led achterlichten, in een woord prachtig!!! Dacht altijd dat het lelijk was op de compact maar nu ik het gezien heb hoe mooi het in het echt staat komen ze er zeker bij mij op!!

Maar vandaag reed er een groene e36 compact met alpina's langs met de led achterlichten, in een woord prachtig!!! Dacht altijd dat het lelijk was op de compact maar nu ik het gezien heb hoe mooi het in het echt staat komen ze er zeker bij mij op!!
5 serie spiegels worden net hangoren inderdaad, spiegels staat gewoon te hoog voor een relatieve lage auto als een E36.
Bedoel je overigens standaard led of smokeled?
Bedoel je overigens standaard led of smokeled?
daar ben ik er nog niet over uit denk dat standaard led mooier is omdat ik nergens smoke heb

sinds ik de spiegels bij Johnsdale heb gezien kon ik het niet laten om het hele gvd web af te zoeken om ac schnitzer spiegels te vinden..... en ja hoor via ebay heb ik ze kunnen strikken de originele RETROVISEUR spiegels. Ze worden vanuit frankrijk verzonden dus het kan nog eventjes duren maar ben super blij!!!
dit wou ik dus even delen
Re: BMW 318TI 1.9 16v uit 1997 AC SCHNITZER spiegels orgine
Gefeliciteerd
ze worden echt zeldzaam! Ik heb er zelf ook super lang naar gezocht!

Re: *Montrealblau 318TI Exe
bedankt, inderdaad ik heb heel veel geluk gehad, was volgens mij de enige die ik kon vinden. Nu maar wachten
En weer een kleine update gechipt naar "157"pk en "195"nm
(bij vtune)
Wat hiervan klopt geen idee maar het was relatief goedkoop(actie prijs), ik voel het in ieder geval wel.
Of het nou placebo is geen idee.. maar ben er wel blij mee.
( Heb het niet meer bij bmwchiptuner .nl gedaan omdat ze voor mn m44 blok extra kosten in rekening gingen brengen alsnog bedankt voor de tip Lieuwe)
En weer een kleine update gechipt naar "157"pk en "195"nm

Wat hiervan klopt geen idee maar het was relatief goedkoop(actie prijs), ik voel het in ieder geval wel.
Of het nou placebo is geen idee.. maar ben er wel blij mee.
( Heb het niet meer bij bmwchiptuner .nl gedaan omdat ze voor mn m44 blok extra kosten in rekening gingen brengen alsnog bedankt voor de tip Lieuwe)
Re: *Montrealblau 318TI Exe* NIEUWE SHOWROOM P1

Re: *Montrealblau 318TI Exe* ACS spiegels binnen+Foto's P.1
Update P.1 ACS spiegels binnen