Er is een tijd van komen, en er is een tijd voor gaan, helaas is de tijd gekomen dat mijn prachtige bimmer een andere eigenaar trots mag maken. Ik vond het niet meer eerlijk tegenover mijn compact, om altijd stiekem te denken : ' mmm jammer dat het geen sedan is'', '' Jammer dat hij niet iets groter is' etc.
Zo'n mooie bimmer verdient iemand, die er helemaal blij mee is en hem waardeert voor hoe hij is namelijk een prachtige compact. Niets meer en niets minder
In de dashbord kastje heb ik een post-it achtergelaten met deze site erop, hopelijk zal hij of zij zich nog gaan melden.
Ik heb van mijn bimmer 2 jaar lang, mogen genieten, nooit heeft hij mij teleurgesteld, ik hoop dat hij bij zijn nieuwe eigenaar net zoveel liefde ontvangt als ik heb gedaan
ps
Ik zal mij een deze dagen meldde met mijn nieuwe speeltje
Welkom In mijn geheel vernieuwde showroom!!
Ik ben Theodor 20 jaar, een student en een BMW fanaat.
Ik heb een Montrealblau BMW 318ti exe uit 1997. Het is een 1.9 16v 140pk uitvoering met de M44 motor.
De auto heb ik gekocht in geheel OEM staat, en daardoor een beetje te saai. In begin wou ik alleen de velgen veranderen, maar dit is een beetje uit de hand gelopen

.
- Heb de zomer velgen er weer op staan, en met de heerlijke weer vandaag weer de bimmer eens grondig gepoetst.
Met de Canon 60d in aanslag heb ik even snel paar leuke foto's gemaakt.
Nu kan kan je goed zien hoe strak de ACS spiegels staan, ook heb ik de mistlampen weer vervangen voor andere.
Enjoy
* Zomer setup
- Spoiler: Laat zien

* Update Foto verslag CC inbouw door Lieuwe
- De wekker gaat het is 6 uur s'ochtends, nooit gedacht zo vroeg op te staan op een vrije zondag.
Ik kijk rechts van mij en zie de blonde haren van mijn vriendin, dit maakt het opstaan niet gemakkelijk maar ik moet dacht ik.
Fysiek stelt het niets voor, maar mentaal verzet ik bergen. Terwijl ik aan het aankleden ben waagt mijn vriendin een poging om mij weer het bed in te krijgen, maar ik bleef sterk ik moest gewoon echt gaan.