E61 - 2004 - 525i - Mpakket
Re: E61 - 2004 - 525i - Mpakket
Zo dan nu ook maar carbon logo's voor de velgen.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
He Dess, heb jij nou geen wielslot op de velg of zie ik iets verkeerd? (niet dat ik mensen wil aansporen hoor!)
Damn, een van de mooiste tourings die ik ooit heb gezien 
Vooral die velgen stralen heel dik uit

Vooral die velgen stralen heel dik uit

Je hebt gelijk Rorie, sinds ik de spoorverbreders heb zitten er nog geen wielsloten op, maar achter wel...

- Melkdjefer
Hey, Ferme dikke E61.
Ik heb ook lang getwijfeld om deze style 128 velgen te nemen op mijn E61, maar vindt het jammer dat je ze zo immens veel ziet.
Daarom heb ik besloten om maar voor iets anders, weinig gezien te gaan. BBS Air II CY in 19". Maar ik lees in vorige post hier bij u over ET waarden en bandenmaten waar ik niet echt wijs uit kan! De correcte ET waarden voor een E61 zouden moeten zijn vooraan 18 en achteraan 18. Deze waren bij de originele 18" welgen zo. Ik heb met mijn velgen vooraan 18 en achteraan 20 en die passen perfect, zonder spacers, ben niet te vinden voor een uitbreiding van de as naar buiten. De velgbreedte vooraan is 8,5" en achteraan 10". Hiervoor lees ik ook iemand die naar 245-255 op een 10" gaat?!? Lijkt me moeilijk. Ik heb ook gezien dat jij achteraan geen getrokken band hebt met maat 275 op een 10". Ik lig ook met 275 op 10" en je moet mijn foto's eens zien die ligt wel getrokken, zou naar 295 moeten om mooi recht te liggen.
Ik ga in juli mijn verlaging doen, hoop dat ik dan niet raak in de kasten, maar zoals ik kan zien moet dat lukken.
Die Angeleyes in de mistlichten, zijn dat complete nieuwe mistlichten? Vindt dit een top mod die ik ook wel wil proberen.
Ik hoor het wel, Groeten Melkdjefer
Ik heb ook lang getwijfeld om deze style 128 velgen te nemen op mijn E61, maar vindt het jammer dat je ze zo immens veel ziet.
Daarom heb ik besloten om maar voor iets anders, weinig gezien te gaan. BBS Air II CY in 19". Maar ik lees in vorige post hier bij u over ET waarden en bandenmaten waar ik niet echt wijs uit kan! De correcte ET waarden voor een E61 zouden moeten zijn vooraan 18 en achteraan 18. Deze waren bij de originele 18" welgen zo. Ik heb met mijn velgen vooraan 18 en achteraan 20 en die passen perfect, zonder spacers, ben niet te vinden voor een uitbreiding van de as naar buiten. De velgbreedte vooraan is 8,5" en achteraan 10". Hiervoor lees ik ook iemand die naar 245-255 op een 10" gaat?!? Lijkt me moeilijk. Ik heb ook gezien dat jij achteraan geen getrokken band hebt met maat 275 op een 10". Ik lig ook met 275 op 10" en je moet mijn foto's eens zien die ligt wel getrokken, zou naar 295 moeten om mooi recht te liggen.
Ik ga in juli mijn verlaging doen, hoop dat ik dan niet raak in de kasten, maar zoals ik kan zien moet dat lukken.
Die Angeleyes in de mistlichten, zijn dat complete nieuwe mistlichten? Vindt dit een top mod die ik ook wel wil proberen.
Ik hoor het wel, Groeten Melkdjefer
No Risk No Fun
Showroom http://www.bimmerportal.nl/showroom-f12 ... 19714.html
Showroom http://www.bimmerportal.nl/showroom-f12 ... 19714.html
Heej Melkdjefer, ik denk dat het merk en type band het verschil maakt of deze een "getrokken"look heeft of niet. Enne wat betreft de spoorverbreders heb ik eerst ook over zitten twijfelen maar heb toch besloten om voor het mooie te gaan en het spoor iets te verbreden aan de voorzijde (Qua rij-eigenschappen is er niks merkbaars verandert, remgedrag is ook niet anders geworden (snijpunt van hartlijn van de fusee en het hart van de band ligt nog net boven het wegdek) het enige wat het wat zwaarder te verduren krijgt zijn de wiellagers, dit neem ik voor lief).
Ik vind persoonlijk als je de diverse 5-jes over de weg ziet rijden dat de verhouding tussen voor en achter zo raar overkomt, achter liggen de wielen meestal netjes maar aan de voorzijde vallen ze dan erg ver binnen de spatborden.
De mistlampen kan je gewoon open maken aan de achterkant en ik heb hierin gewoon een setje ccfl ae's gemonteerd.
Nou verder succes met je verlaging, we zien de foto's wel in je showroom
Ik vind persoonlijk als je de diverse 5-jes over de weg ziet rijden dat de verhouding tussen voor en achter zo raar overkomt, achter liggen de wielen meestal netjes maar aan de voorzijde vallen ze dan erg ver binnen de spatborden.
De mistlampen kan je gewoon open maken aan de achterkant en ik heb hierin gewoon een setje ccfl ae's gemonteerd.
Nou verder succes met je verlaging, we zien de foto's wel in je showroom

Dik, echt een (S)toering

Zo dan, afgelopen week ff een t-shirtje voor mijn dochtertje gemaakt zodat we kunnen reizen in stijl

Haha, cool! 

Echt wel!

Zo dan maar weer eens een nieuw fotootje plaatsen.

- Kingfisher
- Contacteer:
Niiice! Ik vind de achterlichten nog steeds erg fraai.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Ik heb tot op heden nog steeds geen echte probleempjes met de Bimmer dus hier dan nog maar ff een paar fotootjes. Geen mods meer gedaan, behalve achterin een dvd-scherm gemonteerd achterop het middenconsole, en dus niet op het plafond wat ik eerst wilde doen.