Hier dan een paar fotos van mijn nieuwe aanwinst, de eerste zijn van toen ik hem net gekocht had en de latere van hoe hij er op dit moment bij staat, als ik mijn camera weer terug heb volgen er meerdere fotos op andere locaties of als er wat veranderd is aan mijn bolide.
Ik heb in een andere topic een vraag gesteld over welke schroefset ik het beste kan monteren, hoe sneller de reacties binnen komen des te sneller zullen er nieuwe fotos volgen. De auto staat nu nog lelijk hoog van de grond.
Laatst gewijzigd door Dess op 07 mar 2012, 21:26, 12 keer totaal gewijzigd.
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Ik denk dat dat van de hoogte beetje vertekend beeld geeft, maar goed als je hem verlaagd krijg je Voor dempers met veren en Achter krijg je dempers en om de luchtveren achter te laten zakken moet je een koppelstuk maken om de hoogte regeling te foppen. Ik geloof dat je bij kw-set die koppelstukken erbij krijgt, maar ik denk dat ik het anders gaat doen maar dat moet ik nog even hier en daar na vragen.
@Robbel@ Met de verlaging ben ik al bezig dit komt snel goed, wat betreft het m-pakket dat wordt ereen voor op mijn to-do lijst.
@Cliff@ Achterverlagen is geen probleem, dat is makkelijk te doen met 4 kogelgewrichten en 2 draadeinden, zodat ik de opnemers die de hoogte (stand van de achteras t.o.v. carroserie) kan foppen, dat is even wat uittesten op welke hoogte hij moet komen, dus daar is geen dealer voor nodig, maar in ieder geval bedankt voor de tip.
Afgelopen weekend maar is wat dingen aan mijn auto gedaan, Nieren in kleur gespoten, auto een grote beurt gegeven en de auto is wat dichter bij het aardoppervlak gezet, en ik moet zeggen dat het comfort nog steeds goed is. Zaterdag a.s. de boel nog maar even uit laten lijnen.
Nu moet ik de kabelboom van de achterklep nog gaan repareren, ik heb namelijk een probleem met mijn achteruitrijlicht en mistlamp nl. als ik hem in zijn achteruit zet gaat ook mijn rechtermistlamp branden :?
Fotoos volgen nog....
Hier dan even snel een foto van net nadat ik hem verlaagd had
En dan hier even een foto toen ik begon met de defecte bedrading in het achterscharnier. Wat een K*T werk en wat heeft BMW hier niet goed over nagedacht, ik denk dat de monteurs bij de BMW-garage hier niet blij mee zijn, want het probleem zit hem tussen het dak en het scharnier waar je niet goed bij kan. Ik had in beide draadbomen totaal 3 draden die op knappen stonden 1 ervan was al gebroken (deze was van de afsatndsbediening) en 2 Massa draden waarvan de isolatie al gescheurd was.
Allereerst wilde ik je dan nogmaals bedanken Kingfisher voor de DIY, ik had wel door dat het probleem in het achterklep mechanisme zat omdat ik toen precies hetzelfde had als ik de achterklep open zette dat probleem zich voor deed en als ik hem dicht deed probleem weg was, met de DIY topic wist ik in ieder geval hoe ik redelijk bij de kabels kon komen.
Nou hier nog even een paar recente fotootjes van mijn Funfer. Het enige wat er nu nog niet opstaat zijn de carbon Emblemen, die ik net ff heb gehaald in Ede.