Ben momenteel bezig met een schets Misschien niet helemaal showroom gerelateerd, maar wel mijn eigen auto natuurlijk. De F30 is fictief, de E46 is uiteraard nagetekend van een van mijn foto's. Meet the ancestor !
Doe auto's vooral als hobby, heb het een lange tijd gedaan als tijdverdrijf. Tegenwoordig studeer ik Industrieel Product Ontwerpen en dan is visualiseren inderdaad een onderdeel van het vak. Niet op deze manier echter, visualiseren in het vak is meestal snel met beeld duidelijk maken wat je ideeën zijn!
zow heej, daar ben je echt wel talent voor nodig inderdaad! ik zou minimaal een dag bezig zijn+erg sjagarijnig,en het zou me dan nog niet lukken
goed gedaan hoor
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Ziet er goed uit, lekker man! Die kleur is wel apart overigens, maar moet wel goed schoon zijn om hem tot bloei te laten komen. Maar dat is die zo te zien ook
Welke sierstukjes ga je precies eropzetten? gewoon de OEM shadowline? (OEM nr: 82129410928)
Ik heb namelijk dezelfde demper als jij zie ik en ben van plan dit ook te doen, echter kan ik nergens een goed voorbeeld vinden hoe die gemonteerd staat.