kotje schreef:beste ozan,
de vliegwiel kan zeker voor trilling zorgen als het bijna op is. maar dat is ook met de koppeling. elke M model heeft last in de binnenstad of bij lage snelheden van die trilling en het is heel normaal.
maar bij jou kan het zo zijn dat de wagen lekker gebruikt is en dan gaat de koppeling zeker hard. wat denk jij zelf?? is dat de eerste koppeling nog of de tweede??
want normaal gesproken gaat de eerste koppeling 60 a 70 k mee. en vaak wordt bij de tweede keer vervangen van de koppeling de vliegwiel meegenomen.
dus als jij misschien kan terug kijken je documenten of dat ooit gedaan is zou het top zijn.
PS: als je stil staat en je hebt de wagen in zijn 1. je trekt dan heel erg rustig op hoe erg trilt de wagen??
gr
kotje
Beste Kotje,
Ik heb nu de documenten voor me. Ik heb translater gebruikt en zie dat 24 aug 2011 de vliegwiel en koppeling is vervangen. Kilometerstand 101.477
* Volant moteur bi-masse. €1,092
* es-embrayage volant moteur bi-masse €743.24
* deposer/reposer ou remplacer l'embrayage €327,42
* deposer/ reposer ou remplacer le volant-moteur €44,94
* douille de guidage. €6,44
* boulon rotule €0,73
* etrier de ressort €2,79
Totaal een hoop geld. Auto is bij bmw dealer in onderhoud geweest
Bavaria concept
Lille seclin
59113 seclin
Tel:0320160059
http://Www.bavaria-concept.bmw.fr
Tjah... En nu?

nu wordt het nog moeilijker
