VERKOCHT!!!!!!!*Montrealblau 318TI Exe
Re: *Montrealblau 318TI Exe* ACS spiegels gemonteerd + Foto'
Als jij er niet was geweest had ik waarschijnlijk de m5's gekocht en spijt van hebben gehad,
dus nog bedankt;)
dus nog bedankt;)
Haha toch maar goed kerel geen dank 

Vandaag had ik mijn mpook binnen via eBay gekocht, wat een afschuwelijke lelijke ding!
Het viel mij meteen op dat de pook te smal was en de 'leer' gewoon kunstmatig glimmende stof was
Toch nog even geprobeerd te passen in m'n auto, wat blijkt hij past niet eens!!!!!
Voelde me mooi opgelicht , meteen email gestuurd krijg ik als reactie ' stuur maar op krijg je eind vd maand geld terug gestort' zonder enig verbazing of iets.( in de ad stond wel origineel)
Wat een gedoe dan maar 60 euro uitgeven bij bmwproducts en zeker van zijn.
Achja ik heb nog een nieuwtje over 2 weken laat ik de originele cruise controle inbouwen
dit zal ook voorlopig mijn laatste mod zijn 
Het viel mij meteen op dat de pook te smal was en de 'leer' gewoon kunstmatig glimmende stof was

Toch nog even geprobeerd te passen in m'n auto, wat blijkt hij past niet eens!!!!!
Voelde me mooi opgelicht , meteen email gestuurd krijg ik als reactie ' stuur maar op krijg je eind vd maand geld terug gestort' zonder enig verbazing of iets.( in de ad stond wel origineel)
Wat een gedoe dan maar 60 euro uitgeven bij bmwproducts en zeker van zijn.
Achja ik heb nog een nieuwtje over 2 weken laat ik de originele cruise controle inbouwen

Stuur je de pook terug en toen bleef het stil..... Stelletje dieven zijn het
Eerst wachten tot het einde van de maand. Is het geld er dan nog niet, dan ook niet terugsturen.
Ja jongens ik ga het wel opsturen want zon lelijke ding wil ik niet thuis hebben, ben benieuwd of ik het geld ooit terug ga zien,
- bob de bouwer
mooie bimmer kerel top 

Bedankt Bob de bouwer 

Dat is bij alle coupe spiegels zo, de (originele) M-spiegels van een coupe staan ook schuiner dan van een sedan/touring/compact. Alleen bij de ACS valt het beter op. Johnsdale ziet wss (nog) minder dan jijTheodor23 schreef:Bedankt , ja jij weet er alles van he.
Btw vind je niet dat jou spiegels iets meer 'omhoog' steken of ligt dat aan mij?
Maar goed volgende mods zijn weer onderweg, M long shift en imitatie alu m pedalen!

Ziet er gaaf uit die spiegels! Heb er ook lang over nagedacht, maar toch voor de M-spiegels gekozen

CC ingebouwd is wel gaaf trouwens! Die Lieuwe is wel een baas zeg, om dat ff in een dagje te doen

Re: *Montrealblau 318TI Exe* CC erin + Foto verslag
Heb ook gekeken naar Lieuwe's showroom......
CC klinkt opeens haalbaar....
Nice dat jij het nu ook hebt. Mad respect dat ie je geholpen heeft!

CC klinkt opeens haalbaar....
Nice dat jij het nu ook hebt. Mad respect dat ie je geholpen heeft!
@ BMWBoii Haha ja niet eens een dag slechts 4 uur had de jonge nodig;) M spiegels zijn natuurlijk ook een geweldige keus.
@atlastelamon Je moet gewoon goed zoeken naar een mooie set , Ik heb veel geluk gehad de set was perfect en gelukkig kon Lieuwe het met 2 vingers in de neus inbouwen
@atlastelamon Je moet gewoon goed zoeken naar een mooie set , Ik heb veel geluk gehad de set was perfect en gelukkig kon Lieuwe het met 2 vingers in de neus inbouwen

je hebt de foto's er al op zie ik!
het rijd wel lekker tijdens de langere afstanden he...
maar dat kon je natuurlijk meteen even proberen
veel plezier er mee, en wie weet spreken we elkaar weer eens op een meet!
het rijd wel lekker tijdens de langere afstanden he...
maar dat kon je natuurlijk meteen even proberen

veel plezier er mee, en wie weet spreken we elkaar weer eens op een meet!
Rijd zeker lekker, had er meteen 2 uur van kunnen genieten;)
Nogmaals bedankt he!
Nogmaals bedankt he!
Re: *Montrealblau 318TI Exe / Fotoshoot(tje) met zomer velge
- Heb de zomer velgen er weer op staan, en met de heerlijke weer vandaag weer de bimmer eens grondig gepoetst.
Met de Canon 60d in aanslag heb ik even snel paar leuke foto's gemaakt.
Nu kan kan je goed zien hoe strak de ACS spiegels staan, ook heb ik de mistlampen weer vervangen voor andere.
Enjoy
P1 voor de mini shoot
Met de Canon 60d in aanslag heb ik even snel paar leuke foto's gemaakt.
Nu kan kan je goed zien hoe strak de ACS spiegels staan, ook heb ik de mistlampen weer vervangen voor andere.
Enjoy
P1 voor de mini shoot