E61 - 2004 - 525i - Mpakket
Re: Mijn E61 525i Nieuwe fotoos
Hele mooie updates ben je aan het doen met de auto! Netjes. 

Ik heb hem verlaagd met voor een setje H&R verlagingsveren en achter met enkel 4 kogelgewrichten en een stukje schroefdraad. Originele dempers zitten er nog gewoon onder en het rijdt geweldig, mochten de dempers gaan lekken dan worden het Bilstein of Koni FSD dempers.Opt1mus schreef:Dikke verbetering die verlaginghoe/waarmee heb je het nu uiteindelijk gedaan?
Netjes dat ook je electrische probleem is verholpen, zou idd niet mogen zijn....

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Zo, de nieuwe set achterlichten zijn als het goed is onderweg vanuit Duitsland, het zijn de smoke/rode achterlichten geworden. Waarschijnlijk de laatste update voor dit jaar, de auto is dan op 1 ding na helemaal naar mijn zin (ik heb nog ff geen geld over voor het M-pakket die er toch wel ooit ga komen
).
Misschien dat ik nog mijn carpc van de winter ga in bouwen voor de kinderen, alleen ben ik hier nog niet over uit :? Misschien hebben jullie nog mooie ideeen/voorbeelden over de mogelijkheden voor het plaatsen van het touchscreen achterin, zodat deze niet te veel opvalt en dus gewoon in de auto kan blijven zitten (ik hou er namelijk niet van om allemaal zooi mee de auto in en uit te moeten nemen), ik heb wel ooit eens een 5-serie gezien die hem in het plafond had gemaakt, ik kan er alleen niks meer over vinden, dus laat de ideeen maar komen en wie weet ga ik ervoor.
Fotoos met de nieuwe achterlichten volgen zodra ze binnen zijn.

Misschien dat ik nog mijn carpc van de winter ga in bouwen voor de kinderen, alleen ben ik hier nog niet over uit :? Misschien hebben jullie nog mooie ideeen/voorbeelden over de mogelijkheden voor het plaatsen van het touchscreen achterin, zodat deze niet te veel opvalt en dus gewoon in de auto kan blijven zitten (ik hou er namelijk niet van om allemaal zooi mee de auto in en uit te moeten nemen), ik heb wel ooit eens een 5-serie gezien die hem in het plafond had gemaakt, ik kan er alleen niks meer over vinden, dus laat de ideeen maar komen en wie weet ga ik ervoor.
Fotoos met de nieuwe achterlichten volgen zodra ze binnen zijn.

Re: 200* - E61 - 525i Nieuwe onderdelen besteld
Bedoel je met dat DVD systeem achterin iets als onderstaand?

Dit is o.a. via de BMW dealer te verkrijgen. Volgens het accessoireboek wat ik heb kost dat circa E1900,-. Prijzig is het dus wel. Maar wie weet zijn er ook goedkopere alternatieven als je het niet via de dealer doet...
Edit: dit systeem is trouwens alleen geschikt voor modellen zonder panoramadak.

Dit is o.a. via de BMW dealer te verkrijgen. Volgens het accessoireboek wat ik heb kost dat circa E1900,-. Prijzig is het dus wel. Maar wie weet zijn er ook goedkopere alternatieven als je het niet via de dealer doet...
Edit: dit systeem is trouwens alleen geschikt voor modellen zonder panoramadak.
Re: 200* - E61 - 525i Nieuwe onderdelen besteld
Yep, die bedoel ik, het zou bij mij dan alleen om de houder gaan met de geintegreerde binnen verlichting, bedankt voor het meedenken

Re: 200* - E61 - 525i Achterlichten gemonteerd
Zo dan de achterlichten zijn binnen gekomen hier dan even snel een foto van de nieuwe getinte achterlichten.

Laatst gewijzigd door Dess op 18 sep 2010, 19:09, 3 keer totaal gewijzigd.

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nice!
Meer foto's?
Meer foto's?
ERG gaaf zeg!
Velgen lijken ook ERG dik zo vanaf de achterkant! |p

Velgen lijken ook ERG dik zo vanaf de achterkant! |p
Hier dan nog een aantal fotootjes van de Bimmer met de getinte achterlichten,

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: E61 - 200* - 525i - Achterlichten gemonteerd
Prachtig! 
Achterlichten staan ook übergoed

Achterlichten staan ook übergoed

Mag ik vragen waar je die achterlichten hebt gekocht?
En jou auto is geen LCI model.. Maar die achterlichten zo te zien wel.. Krijg je geen storing of wat dan ook?
En jou auto is geen LCI model.. Maar die achterlichten zo te zien wel.. Krijg je geen storing of wat dan ook?
E60 530D
Ze komen bij diederichs vandaan, ze geven geen foutmelding op de boordcomputer er zitten namelijk twee prints op gebouwd om de boel te neppen. De verlichting zelf is LED, de mistlampen zijn LED en de remlichten zijn LED verder is alles met normale gloeibollen.

Ziet er inderdaad keurig uit !
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
- Kingfisher
- Contacteer:
Ik ben normaal niet zo van de modificaties, maar ik vind deze achterlichten echt super!
Ik zie overigens ook dat je de zijknipperlichten hebt vervangen door LEDS. Zou je daar eens een closeup foto van kunnen maken? Ziet er volgens mij ook wel erg netjes uit.
Ik zie overigens ook dat je de zijknipperlichten hebt vervangen door LEDS. Zou je daar eens een closeup foto van kunnen maken? Ziet er volgens mij ook wel erg netjes uit.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M