Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, motor opgehaald, nieuw kop
Re: Richy's oude cabrio...
Welkom op het forum Mats!
Leuk om te zien dat zo'n auto binnen het forum blijft.
Ik ben wel te spreken over de nieuwe velgen. Erg strak!
Veel plezier hier!
Leuk om te zien dat zo'n auto binnen het forum blijft.
Ik ben wel te spreken over de nieuwe velgen. Erg strak!
Veel plezier hier!
Leuk dat je je ook hebt aangemeld op het forum!
De wagen moet alleen voor nog iets omhoog en achter omlaag!
Wielen staan hem goed!
De wagen moet alleen voor nog iets omhoog en achter omlaag!
Wielen staan hem goed!
Welkom Mats,
Toen ik 18 was heb ik ook een cabrio gekocht
Dit is zoals velen zeggen een nette auto
Deze style 22 velgen zien er zeker goed uit nu ook nog een klein beetje omhoog voor
Veel plezier ermee en zomerbanden nu met de sneeuw?? met winterbanden heb ik nu al weinig grip
Toen ik 18 was heb ik ook een cabrio gekocht

Deze style 22 velgen zien er zeker goed uit nu ook nog een klein beetje omhoog voor

Veel plezier ermee en zomerbanden nu met de sneeuw?? met winterbanden heb ik nu al weinig grip

Power is useless without control!
bedankt allemaal, haha. die kartonnen dame ( toch ?)
Het ophogen wordt al verholpen:

Een heuse ESPON stylus

Oh.. toch niet

Volgens de advertentie komen deze veren van een 3.0 M3 af, en heb er ook een plaatje bij van een soort codering aan de onderzijde van de veer : BMW 2227 42 ilp 011, ben wel benieuwd waar dit voor staat...
Het ophogen wordt al verholpen:

Een heuse ESPON stylus

Oh.. toch niet

Volgens de advertentie komen deze veren van een 3.0 M3 af, en heb er ook een plaatje bij van een soort codering aan de onderzijde van de veer : BMW 2227 42 ilp 011, ben wel benieuwd waar dit voor staat...
Nette cabrio en zeer nette velgen, goede keus ...die andere velgen zijn lang niet zo mooi...en niet uit de tijd van de e36.. 

BMW e91 LCI 320da Individual
Die 22's staan echt super!
Ik denk ook dat het een goede zet is je voorkant iets omhoog te doen, staat ook wat 'natuurlijker'. Ben benieuwd naar de voor en na foto's met het verschil 

Zojuist iets gevonden over de kap, waarbij het in mijn geval voornamelijk om nummer 5 gaat. de 'touwtjes' hiervan zijn gebroken en de steel van het plaatje is aan de rechterzijde afgebroken. Hier word gesproken over een repair kit, eens kijken of ik zoiets kan bestellen maar.

hey Mats,
ik denk dat je daar inderdaad goed aan doet. Misschien heb je ook wat aan deze filmpjes
http://www.youtube.com/watch?v=AR1XnXvFR0I
http://www.youtube.com/watch?v=yP4xuzDkyQs
hij heeft nog een aantal andere handige Do It Yourself (DIY) tips! Zo ook bijvoorbeeld hoe je het elektrisch dak opnieuw kan initialiseren
http://www.youtube.com/watch?v=boiybaJkMrI
Altijd handig om eens terug te kijken
ik denk dat je daar inderdaad goed aan doet. Misschien heb je ook wat aan deze filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=AR1XnXvFR0I
http://www.youtube.com/watch?v=yP4xuzDkyQs
hij heeft nog een aantal andere handige Do It Yourself (DIY) tips! Zo ook bijvoorbeeld hoe je het elektrisch dak opnieuw kan initialiseren

http://www.youtube.com/watch?v=boiybaJkMrI
Altijd handig om eens terug te kijken
Dat zijn inderdaad handige filmpjes, trouwens echt de laatste plek waar ik zoiets zou zoeken over die kap, op youtube :?
maargoed, auto stond met oud en nieuw ( en nog steeds ) lekker warm en droog binnen bij de garage voor de veren, binnenkort foto's met voor en na !
maargoed, auto stond met oud en nieuw ( en nog steeds ) lekker warm en droog binnen bij de garage voor de veren, binnenkort foto's met voor en na !
M3 (?) veren blijken voor geen meter te passen in de schotels, diameter is namelijk veel smaller ? :? nieuwe veren zijn inmiddels besteld, wel balen maarja.. verlaging met de huidige vering is 50 of 60 mm, wordt 30 mm. dus ff 2 of 3 cm hoger, zal de auto wel fijn vinden, en ziet er toch nog wel redelijk laag uit denk ik.. De reden dat de veren niet passen heeft denk ik te maken met het feit dat Coupe vering identiek is aan die van een sedan, en die van een cabrio identiek aan een touring. dan heb je nog de compact apart, en de coupe's sedan's cabrio's en touring's met 4 cilinder motoren.
Binnenkort een update met de nieuwe veren !
Binnenkort een update met de nieuwe veren !
Jammer dat de veren niet passen. Maar denk eerder dat het aan het bouwjaar van jou auto ligt en het bouwjaar waarvoor de veren gemaakt zijn. De oude e36 heeft namelijk andere veren nodig dan de nieuwe (facelift)
En voor de rest zijn onderdelen vaak overdraagbaar tussen
caab en coupe
sedan en touring
compact
Dit is dan zonder ernaar te kijken of het 4 of 6 cyl maar dat spreekt voor zich
En voor de rest zijn onderdelen vaak overdraagbaar tussen
caab en coupe
sedan en touring
compact
Dit is dan zonder ernaar te kijken of het 4 of 6 cyl maar dat spreekt voor zich
welkom op het forum
goed om te zien dat die lkkre cabrio "hier" op het forum is gebleven. wat ik zelf het mooiste vind aan deze BMW is het paarse interieur, wat er nog zeer goed uitziet

2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Ik begrijp je volkomen met die wielen, zulke wielen (of die met minder spaakjes of die M contour) horen gewoon op een E36. Ik vind het echt veel mooier, hoewel die BBS'en van de vorige eigenaar ook niet verkeerd waren
. Maar zeer mooie cabrio en een super mod, goed gedaan dat je bleef vasthouden en je niet liet overtuigen:amen:

originele M velgen zijn idd het mooiste, en het paarse interieur is ook erg fraai ! 

-
Ik heb nog een paar foto's van de cabrio voor je 

Hier helemaal rechts..

Nog met de 17" BBS bij de Coast2Coast rit van R2Motorsport

Ik heb er vast nog meer, die zal ik voor je opzoeken

Hier helemaal rechts..
Nog met de 17" BBS bij de Coast2Coast rit van R2Motorsport

Ik heb er vast nog meer, die zal ik voor je opzoeken