Bmw E60 530D 2004 High Exe M-Pakket NEW PICS!!
Re: Bmw E60 530D 2004 High Executive
Hallo ik ben vandaag naar de m pakket geweest had afgesproken voor 1300€ is geen geld, ik wil geen naam slecht maken van het bedrijf het was gewoon imitatietroep! Ik ga niet moeilijk meer doen met geld als het maar kwaliteit is! Ben nog steeds aan het zoeken en advertenties van marktplaats zijn allemaal het zelfde.. Wacht allemaal op jullie gouden tippen
Groetjes
Groetjes
BMW E60 M
Wou nog wat vragen..
Bandenmaat: 245-35-19 voor 285-30-19 achter wat kan de J van de velgen zijn?
Groetjes
Bandenmaat: 245-35-19 voor 285-30-19 achter wat kan de J van de velgen zijn?
Groetjes
BMW E60 M
Je bent dan niet naar MPakket.nl in Leusden geweest? (Of juist wel?)
Jammer dat de M-bumperset een imitatie was, maar eerlijk gezegd kan het haast niet goedkoper dan wat ik vandaag in een eerder berichtje postte. Ga je wel goedkoper dan ga je inleveren op kwaliteit van bumpermateriaal of spuitwerk (tenzij je zelf strak spuitwerk kunt doen) en dat is zonde om je BMW aan te doen.
BMW levert zelf een breedset in 19 inch met 8,5J voor en 9,5J achter waarop ze 245 en 275 banden monteren.
Als je naar 285 wilt gaan zou je 10J achter kunnen kiezen, maar de ene 285 band is de andere nog niet; de ene band wil wel eens breder/smaller uitvallen dan de andere.
Let vooral ook op de ET waarden (bovengenoemde BMW set heeft voor ET18 en achter ET32)
Succes !
@z3mrunner - die zaak in Leusden werkt met originele BMW onderdelen van ABS, geen imitatie polyester. Ze bestellen het direct bij de fabriek in DL.
BMW levert zelf een breedset in 19 inch met 8,5J voor en 9,5J achter waarop ze 245 en 275 banden monteren.
Als je naar 285 wilt gaan zou je 10J achter kunnen kiezen, maar de ene 285 band is de andere nog niet; de ene band wil wel eens breder/smaller uitvallen dan de andere.
Let vooral ook op de ET waarden (bovengenoemde BMW set heeft voor ET18 en achter ET32)
Succes !

@z3mrunner - die zaak in Leusden werkt met originele BMW onderdelen van ABS, geen imitatie polyester. Ze bestellen het direct bij de fabriek in DL.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
We kunnen wel een groupsbuy doen toch? Ik wil ook wel een M pakket..
E60 530D
Ik heb hiervoor in Styling & Tuning een nieuw topic geopend - dan blijft dit topic weer lekker on-topic !
Hierbij de link:
http://www.bmwportal.nl/styling-en-tuni ... 16020.html

Hierbij de link:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Ik wil mn m-pakket best wel daar laten maken als ik hoor dat ze orgineel bmw zijn.. 1600€ zei je toch?
Groetjes,
Groetjes,
BMW E60 M
Ik heb morgen waarschijnlijk tijd om er even langs te gaan. Zal ze even polsen of ze geïnteresseerd zijn in meer omzet. 

Is goed, kan je dan ook een telefoonnummer regelen voor mij dat ik telefonisch contact maakt?
PM me dan
PM me dan

BMW E60 M
Hey - jullie zijn lekker enthousiast, maar hou even dit topic in de gaten om geen dingen dubbel te doen, OK ?
Kijk - als je het pakket morgen wilt hebben, moet je het gewoon gaan halen, maar ik denk dat je best wel wat geld in je zak kunt houden als je even afwacht wat een groepsprijs gaat worden.
En z3mrunner - geen gehaast of stress; jouw E61 komt pas over 3 maanden je kant op !

Kijk - als je het pakket morgen wilt hebben, moet je het gewoon gaan halen, maar ik denk dat je best wel wat geld in je zak kunt houden als je even afwacht wat een groepsprijs gaat worden.
En z3mrunner - geen gehaast of stress; jouw E61 komt pas over 3 maanden je kant op !

Ik woon zelf in Amersfoort dat is lekker dichtbij.. Zou zelf ook wel kunnen gaan als jullie niet kunnen?z3mrunner schreef:Ik heb morgen waarschijnlijk tijd om er even langs te gaan. Zal ze even polsen of ze geïnteresseerd zijn in meer omzet.
E60 530D
Check, ik wacht je resultaten af Frank, anders wordt het een beetje een zooitje. 
Maar voor mij is het al duidelijk: 1300,- voor troep gaan we niet uitgeven. Laat MPakket maar met iets nets aankomen dan komt het wel goed.

Maar voor mij is het al duidelijk: 1300,- voor troep gaan we niet uitgeven. Laat MPakket maar met iets nets aankomen dan komt het wel goed.
Hallo goed nieuws!!!
Vandaag reed ik naar mijn toekomstige velgen en wat zag ik daar staan.. 4 Bmw E60's wachtten allemaal op mij..!!
Ik was de eerste klant voor die velgen, er waren zelfs personen bij die meer wouden geven aan de verkoper en wat zei de verkoper de velgen zijn gereserveerd voor YILMAZ!! Ik was zo blijj!!!! Heb gelijk naar de velgen gekeken het zijn gewoon originele bmw velgen met voor 8J en achter 9.5J heb ze ook gelijk meegenomen. Zo de velgen staan klaar! Alleen het M-Pakketje nog en paar andere mods
Foto's van mijn nieuwe velgen!:

--

Groetjes,
Yilmazz
Vandaag reed ik naar mijn toekomstige velgen en wat zag ik daar staan.. 4 Bmw E60's wachtten allemaal op mij..!!
Ik was de eerste klant voor die velgen, er waren zelfs personen bij die meer wouden geven aan de verkoper en wat zei de verkoper de velgen zijn gereserveerd voor YILMAZ!! Ik was zo blijj!!!! Heb gelijk naar de velgen gekeken het zijn gewoon originele bmw velgen met voor 8J en achter 9.5J heb ze ook gelijk meegenomen. Zo de velgen staan klaar! Alleen het M-Pakketje nog en paar andere mods

Foto's van mijn nieuwe velgen!:

--

Groetjes,
Yilmazz

BMW E60 M
- lekkerwijf1
Haloo yilmazz je hebt de super velgen die ik ook al een hele tijd zoek maar zoals jou ook orgineel dus.
Wat zijn de bandenmaten die op de velgen zitten ?

Wat zijn de bandenmaten die op de velgen zitten ?

Eén van de mooiste velgen voor de E60...!!