bkw38 schreef:Ik ben ook van plan om M pakket te gaan halen voor mijn e60.. Hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag incl montage en spuiten neem ik aan?
Hey, nog meer geinteresseerden in M-Tech bumpers ! Ik voel al bijna een Group Buy aankomen ...
Om als eerste wat getallen te noemen; van Mpakket.nl heb ik een offerte gekregen van 1600 euro (incl. btw) voor originele BMW M-Tech bumpers met spuiten en montage. Vind ik op zich geen verkeerde prijs.
(Het kan goedkoper als je polyester bumpers zou nemen maar die zijn niet te vergelijken met de originele kwaliteit)
Een losse BMW bumperset koop je in Duitsland voor 833 euro + 125 euro verzendkosten = ca. 960 euro.
Goed spuitwerk kost je ca. 250-300 euro per deel, maal 2 = ca. 500 euro.
Dan zit je al op 1400-1500 euro aan materiaal.
Als Mpakket.nl het compleet monteert voor 1600 totaal, ga ik niet zelf liggen sleutelen - met het risico van lakschade e.d.
En aangezien ik gisteren ontdekte dat er iemand fors tegen mijn voorbumper aan is gereden

lijkt het mij een prima moment om de M bumpers erop te laten zetten.
Lijkt mij dat er best over de prijs te praten valt als je met 5 auto's aankomt - of niet ?
Ik ben benieuwd naar jullie prijzen.
Oh, sorry - mooie 530d heb je gekocht MRTURBO99 !!

"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti