Er staat momenteel inderdaad niet veel bijzonders op zie ik net. Maarja, als je het een beetje in de gaten houdt (min. 2x per week kijken) kun je gemakkelijk een orginele mtech2 bumper vinden voor minder dan 200 euro 8-)MPower72 schreef: thanks die had ik nog niet gebruikt. Echter veel origineel is niet te vinden, het is vaak M-look vergis je niet.
Nieuw front
Re: Beemer overgespoten
www. M3 register .nl
- Dutch Delight
Nee idd ... maar we zijn druk bezig de rest verklap ik nog niet..BertusE46 schreef:Er staat momenteel inderdaad niet veel bijzonders op zie ik net. Maarja, als je het een beetje in de gaten houdt (min. 2x per week kijken) kun je gemakkelijk een orginele mtech2 bumper vinden voor minder dan 200 euro 8-)MPower72 schreef: thanks die had ik nog niet gebruikt. Echter veel origineel is niet te vinden, het is vaak M-look vergis je niet.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
- 320d touring
Inderdaad die bedoelde ik ! (nog goedkoper zie ik nu)330dM schreef:Of ie 'm ook heeft voor de sedan en/of coupe weet ik niet, maar ik kwam op eBay deze advertentie tegen, die zal Marcel dan bedoelen denk ik?
- 320d touring
Niet met de nieuwe bumper, m'n beemertje staat nu meer dan 2000 kilometer bij me vandaan.Dnl schreef:Dat is altijd zo hè, jammer ..
Maarrr... Het ziet er nu ook goed uit! Misschien meerdere fotos? Zijkant, schuinvoor enzo?
*Twijfelt .. Wil misschien toch ook zo`n bumper

:pimp:
- 320d touring
330dM schreef:Hmmm, waar is dat? Ruil ik vannacht even de velgen om... :fluit:Niet met de nieuwe bumper, m'n beemertje staat nu meer dan 2000 kilometer bij me vandaan.
Gatverdamme wat zijn het toch gave velgen die CH's...
Stuur me even een PB met je adres, dan krijg jij de mijne. (kan ik meteen s'nachts jouw blok eruit lepelen :mrgreen: )
Hele mooie 3-serie, mooie kleurencombinatie. 
dat lijkt er meer op idd, ik heb ooit eens prijzen van 2100,-- gezien precies de gespoten delen die jij noemt. maare.. die beste man die zonder bon wil spuiten heb je zijn adres nog ?320d touring schreef:Waarom mag je geen foto's neerzetten ?
Zonder bon 650 euries voor de bumper, motorkap, zijschermen,spiegelkappen,koplamplijsten en monteren van de bumper.
mvg chris.
//.00.-// > /.-////.-///.-
- 320d touring
Beter laat dan nooit.Dnl schreef:Misschien meerdere fotos? Zijkant, schuinvoor enzo?
*Twijfelt .. Wil misschien toch ook zo`n bumper

- 320d touring
De eerste die 13.000 euro geeft kan hem komen halen.(en da's inclusief winterbanden op originele velgen en de BBS velgen :fluit: )
vorig jaar nieuwe turbo erop gegaan
nieuwe voorbumper
voorruit is nieuw
koplampglazen zijn nieuw
spiegels bumper motorkap koplamplijsten (ook nieuw) en zijschermen opnieuw gespoten
nieuwe katalisator
(de garage waar hij in onderhoud is wil hem voor 12.500 inkopen)
vorig jaar nieuwe turbo erop gegaan
nieuwe voorbumper
voorruit is nieuw
koplampglazen zijn nieuw
spiegels bumper motorkap koplamplijsten (ook nieuw) en zijschermen opnieuw gespoten
nieuwe katalisator
(de garage waar hij in onderhoud is wil hem voor 12.500 inkopen)
die wil ik dan wel kopen voor die 500 euro die hij minder geeft 
www. M3 register .nl
- 320d touring
Nee, die wil ie ook erbij.330dM schreef:Mmm, dan blijf je dus met die BBS velgen zitten als je hem
aan de garage verkoopt?
Zie het zo: je koopt voor 13 mille de velgen, en krijgt er een reserveauto gratis bij :yahoo:
Ja! En ja ik wil ze ook wel ruilen hoor330dM schreef:Ik wil ze wel ruilen met een origineel setje 68M velgen. *D
Pssst, Bertus, heb jij die velgen nog?
www. M3 register .nl