Dit is voor de "behandeling"

Steenslag:

Na:

Interieur:

Onze "tweede" auto:

Valt niets te vertellen, zieDnl schreef::pimp:, ziet er goed uit man!
Maar imitatie M-tech II bumper? Vertel!
Strak hoor!320d touring schreef:Waarom mag je geen foto's neerzetten ?
Zonder bon 650 euries voor de bumper, motorkap, zijschermen,spiegelkappen,koplamplijsten en monteren van de bumper.

Zo voor dat geld wil ik zo'n set ook wel aanschaffen origineel! Weet je nog welke dealer dit was? (Link/Advertentie)320d touring schreef:Voor origineel ben ik niet lager dan 650 euries uitgekomen voor de bumper met gaas en mistlampen, die 300 euro besteed ik liever aan wat anders !
Pas toen ik hem al thuis had liggen zag ik op Ebay dat een duitse dealer het complete (originele) pakket, dus met achterbumper en zijlijsten voor 689 euro verkoopt

Bedankt heb even een mail die kant op gestuurd330dM schreef:Of ie 'm ook heeft voor de sedan en/of coupe weet ik niet, maar ik kwam op eBay deze advertentie tegen, die zal Marcel dan bedoelen denk ik?

Ik kon anders niet veel vinden. veel van dezelfde aanbieder, imitatie en dan wel in ABS, wel goedkoop moet ik zeggen.BertusE46 schreef:Die Mtech bumpers (Orgineel BMW)zijn ook genoeg 2e hands te vinden in Duitsland (ebay).
Als ie gespoten is zie je toch niet meer dat ie gebruikt is :mrgreen:

thanks die had ik nog niet gebruikt. Echter veel origineel is niet te vinden, het is vaak M-look vergis je niet.BertusE46 schreef:Toen ik voor de mijne gezocht heb stonden er zeker 15 op. Orgineel en gebruikt.
Zoeken op 'E46 Stoßstange'