Bluetooth probleem, niet te activeren
Re: Bluetooth probleem, niet te activeren
Dat zou mooi zijn want dan wil ik hem eens los laten hangen en dan kijken of het probleem opgelost is.
Je bedoelt toch dat kabeltje die bovenop de unit zit?
Je bedoelt toch dat kabeltje die bovenop de unit zit?
- lekkerwijf1
E60pro,
Bovenop de module zitten bij mij 3 conectors.
Bij elke connector moet je een klein klemmetje indrukken om deze er vervolgens af te trekken.
Hoop dat je er voldoende info aan hebt.
Heb de mijne er in ieder geval al af gehad net.
Bovenop de module zitten bij mij 3 conectors.
Bij elke connector moet je een klein klemmetje indrukken om deze er vervolgens af te trekken.
Hoop dat je er voldoende info aan hebt.
Heb de mijne er in ieder geval al af gehad net.
@kouwenh en E60pro
Hoe is het bij jullie eigenlijk afgelopen met de BT problemen?
Hoe is het bij jullie eigenlijk afgelopen met de BT problemen?
hallo forumvrienden, ik heb hetzelfde probleem ook mijn bleutooth , is niet te activeren, weten we al wat meer ??
Hallo bimmers,
Hier ook. Sinds een paar dagen kan ik mijn bt niet meer activeren. Heb al gerest maar het helpt niet. Hoe kan ik zien of het kapot is?
Groetjes
Hier ook. Sinds een paar dagen kan ik mijn bt niet meer activeren. Heb al gerest maar het helpt niet. Hoe kan ik zien of het kapot is?
Groetjes
Bij mij was het de mulf. Die heb ik vervangen en nu werkt alles weer
- GingerPower
Hi All,
Mijn 2005 525i Sedan heeft ook "0644: Prep. For Mob. Ph. Bluet. Interf."
Aldus de BMW Dealer betekent dit dat ik dus eigenlijk helemaal geen Bluetooth zou hebben...dit is dit puur de voorbereidingsmodule om later nog eens Bluetooth aan te hangen (E2,500!!).
Ik zie dezelfde informatie in iDrive als de originele poster van deze thread, en kan ook Bluetooth niet aanvinken.
Ben ik nou verkeerd geinformeerd door Hans Severs BMW, of heb ik inderdaad geen Bluetooth om mn Android Phone aan te hangen?
Cheers,
Tijs
Mijn 2005 525i Sedan heeft ook "0644: Prep. For Mob. Ph. Bluet. Interf."
Aldus de BMW Dealer betekent dit dat ik dus eigenlijk helemaal geen Bluetooth zou hebben...dit is dit puur de voorbereidingsmodule om later nog eens Bluetooth aan te hangen (E2,500!!).
Ik zie dezelfde informatie in iDrive als de originele poster van deze thread, en kan ook Bluetooth niet aanvinken.
Ben ik nou verkeerd geinformeerd door Hans Severs BMW, of heb ik inderdaad geen Bluetooth om mn Android Phone aan te hangen?
Cheers,
Tijs
-- BMW 525i E60 High Executive Automaat --
Zou toch moeten werken, heb die optie ook en werkend.
525d E61 2007 pre-LCI
- GingerPower
Right...Hans Severs BMW in Alphen a/d Rijn had t niet bij t juiste eind... Zojuist met BMW van Poelgeest in Noordwijk gesproken en inderdaad bevestigd gekregen dat de Bluetooth Module er wel in zou moeten zitten.GingerPower schreef:Mijn 2005 525i Sedan heeft ook "0644: Prep. For Mob. Ph. Bluet. Interf."
Ik zal eerst in de kofferbak checken of die module er inderdaad nog in zit, en dan van daaruit kijken hoe we het spul weer aan de praat krijgen in iDrive...
Mochten er daar nog tips voor zijn, houd ik me aanbevolen!
Cheers,
Tijs
Prep. for ... betekent dat niet: Prepared for... dus dat er wel bekabeling ligt, maar nog niet noodzakelijkerwijs de module?
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
- GingerPower
Dat dacht ik ook, maar het blijkt dat er in "0644: Prep. For Mob. Ph. Bluet. Interf." twee zaken zouden zitten:
1) de voorbereiding voor een mobiele telefoonaansluiting (houder in de middenarmsteun voor)
2) Bluetooth (module in kofferruim links achterin sedan)
Ik ga dit weekend even kijken welke BMW Dealer er nou gelijk had ;-)
1) de voorbereiding voor een mobiele telefoonaansluiting (houder in de middenarmsteun voor)
2) Bluetooth (module in kofferruim links achterin sedan)
Ik ga dit weekend even kijken welke BMW Dealer er nou gelijk had ;-)
- GingerPower
...er zit een MULF in mn kofferbak!
Dies allicht deaud aangezien ik Bluetooth in het menu niet aan kan zetten (optie staat er, kan vakje niet aanvinken)
Is het makkelijk om te checken of de MULF inderdaad deaud is, zonder hem te demonteren etc?
Dies allicht deaud aangezien ik Bluetooth in het menu niet aan kan zetten (optie staat er, kan vakje niet aanvinken)
Is het makkelijk om te checken of de MULF inderdaad deaud is, zonder hem te demonteren etc?