Wat vinden jullie van carwrapping

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
stress

Re: Wat vinden jullie van carwrapping

Bericht door stress » 25 jun 2011, 10:14

Als er dus leden interesse hebben maar de prijs is net niet scherp genoeg kun je als organisatie een voordeeltje regelen, dan wil men wel wrappen , maar misschien moet deze discussie op een ander niveau gevoerd worden.

Mvgr
Stress

stress

Bericht door stress » 25 jun 2011, 10:29

Is een forum dan geen "organisatie"? :)

Mvgr
Stress

stress

Bericht door stress » 25 jun 2011, 10:42

Hallo Marice, ik snap wel wat je zegt, maar als jullie of wij, is maar hoe je het omschrijft, kun je "gebruik"maken van de "de wet van de grote getallen" er is nml geen verplichting, maar wel een keuze gecreerd om van de bewerkstellingde kortingen de portal gebruikers te notificeren,

Misschien een punt voor de nabije toekomst?

Mvgr en goed weekend

Stress

Ronnie330D

Bericht door Ronnie330D » 05 jul 2011, 18:02

Nee dat wrapping vind ik zo'n afschuwelijk iets!!

Ik zie veel liever een net gedetailde lak dan zo'n "nep" plastic vel over n auto...
Het valt me op dat op autoblog veel mensen geilen op de meest dure auto met een wrap, ik vind het echt om te kotsen en zonde van de auto!
Net zoals een carbon folie over je dak of motorkap :gek:, dat vind ik in de lexus look achterlichten categorie vallen :p

jpb

Bericht door jpb » 06 jul 2011, 21:09

maar je laat eerst je orginele lak/panelen bewerken voor de schades (krassen/deukjes)
en dan wrappen?

dan kan je dus nooit meer zonder die wrap folie want daaronder zit een auto die er niet uitziet.. toch?

JP

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 07 jul 2011, 12:20

De lak eronder blijft gewoon behouden :)

Arno S.

Bericht door Arno S. » 08 jul 2011, 10:03

Ronnie330D schreef:Nee dat wrapping vind ik zo'n afschuwelijk iets!!

Ik zie veel liever een net gedetailde lak dan zo'n "nep" plastic vel over n auto...
Het valt me op dat op autoblog veel mensen geilen op de meest dure auto met een wrap, ik vind het echt om te kotsen en zonde van de auto!
Net zoals een carbon folie over je dak of motorkap :gek:, dat vind ik in de lexus look achterlichten categorie vallen :p
Carbon wrappen is juist het enige wat ik nog vind kunnen :P Gewoon spuiten die hap!

tattoodennis
Contacteer:

Bericht door tattoodennis » 18 jul 2011, 11:12

Mijn vrouw heeft haar Audi A4 cabrio 2002 net een weekje terug van een carwrapp bedrijf uit Hilversum, hij was donkerblauw en nu vel roze! Netjes gedaan, alleen bepaalde plekken zie je dat het helaas stikker is. Maar dit trekt bij en je moet de auto altijd even nalopen. We hebben 1 jaar garantie op het plakwerk en 20jaar op de folie. En je heb nergen 20jaar garantie op spuitwerk......

Moet zeggen dat ik mijn bmw ook wit wou laten wrappen volgend jaar, maar ik breng hem naar de spuiterij. Is net iets mooier en wit is altijd vet bij een E46 cabriolet.
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”