Fouten uitlezen
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Fouten uitlezen en Voorkeursinstellingen veranderen
Volgens mij heb ik het allemaal weer verkeerd begrepen.
Aan deze lijst te zien, -die als eens gepost is- gaat het idd alleen maar via de grootlicht-hendel.
http://www.bavarianmachine.com/docs/98E46E52E53R50.pdf
Aan deze lijst te zien, -die als eens gepost is- gaat het idd alleen maar via de grootlicht-hendel.
http://www.bavarianmachine.com/docs/98E46E52E53R50.pdf
Ja klopt ik heb het ook en je moet dat gewoon handmatig bedienen alleen de tijdsduur kan aangepast worden.
Ik heb laatst nog alle instellingen opnieuw moeten laten instellen
Ik heb laatst nog alle instellingen opnieuw moeten laten instellen

Kijk, dit zijn goede berichten, Gld. is wel een beetje ver weg.... jullie zijn toch ook op de meet zondag?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Service interval resetten kan ik doen met het originele apparaat, eventueel op een meeting oid.
Gebruik zelf Carsoft 6.5 en ben daar zeer tevreden over m.b.t foutcodes uitlezen en resetten, echter is het jammer dat je er geen of nauwelijks voorkeursinstellingen kan wijzigen, daarom ben ik ook op zoek naar een DIS GT1 computer (Origineel BMW), echter zijn deze (zoals je al zei) peperduur..... ;(
Gebruik zelf Carsoft 6.5 en ben daar zeer tevreden over m.b.t foutcodes uitlezen en resetten, echter is het jammer dat je er geen of nauwelijks voorkeursinstellingen kan wijzigen, daarom ben ik ook op zoek naar een DIS GT1 computer (Origineel BMW), echter zijn deze (zoals je al zei) peperduur..... ;(
www. M3 register .nl
Nee daar zijn we helaas niet.Opt1mus schreef:jullie zijn toch ook op de meet zondag?
Is wel overleg over geweest, maar Eric en ik kunnen niet die zondag.
- largeproject
- Contacteer:
BertusE46 schreef:Service interval resetten kan ik doen met het originele apparaat, eventueel op een meeting oid.
De software zelf is wel aan te kommen ,weet dan alleen niet of het ook werkt of je nog meer nodig hebt,de goede interface nl..
Er is veel te downloaden idd, draait echter bijna allemaal op Unix volgens mij. Heb niet de puf en hardware om dit effetjes op te tuigen. Maar wellicht dat je met een Sun Sparcstation of een Linux bakkie een eind kan komen.largeproject schreef:BertusE46 schreef:Service interval resetten kan ik doen met het originele apparaat, eventueel op een meeting oid.
De software zelf is wel aan te kommen ,weet dan alleen niet of het ook werkt of je nog meer nodig hebt,de goede interface nl..
Is wel jammer dat jullie er niet zijn.
Ik denk dat jullie een flink aantal "klanten" zouden hebben die dag (inclusief mij)
Ik denk dat jullie een flink aantal "klanten" zouden hebben die dag (inclusief mij)
Speek schreef:Nee daar zijn we helaas niet.Opt1mus schreef:jullie zijn toch ook op de meet zondag?
Is wel overleg over geweest, maar Eric en ik kunnen niet die zondag.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Helaas inderdaad, maar Gerrit zal de volgende meeting(s) (ovb) aanwezig zijn!
In de tussen tijd kunnen de mensen die in de buurt wonen, of toevallig een keer in de buurt zijn een afspraak maken
.
In de tussen tijd kunnen de mensen die in de buurt wonen, of toevallig een keer in de buurt zijn een afspraak maken

Ik ben op zoek naar contactgegevens van Gerrit Speek. Kan iemand die verstrekken?
Bij voorbaat dank,
Niels
Bij voorbaat dank,
Niels
- largeproject
- Contacteer:
Mini schreef:Stuur hem een mail of PB via het forum?nielssie schreef:Ik ben op zoek naar contactgegevens van Gerrit Speek. Kan iemand die verstrekken?
Of kijk eens op z'n website?
Dat ik daar nooit op ben gekommen.

Ik heb hem gewoon gebelt.

ehm, telefoonnr of mailadres kan ik niet vinden op z'n site.......maar PB of mail via dit forum had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken... 8P
Het contact is gelegd.
En ik heb mijn onderschrift uitgebreid zodat Eric en ik makkelijker te vinden zijn.
En ik heb mijn onderschrift uitgebreid zodat Eric en ik makkelijker te vinden zijn.
Op Ebay heb je DIS GT1 al voor € 1500.- euro. Je krijgt er zelfs een laptop bij. En als je goed werkt heb je dat zo weer terug verdiend..BertusE46 schreef:Service interval resetten kan ik doen met het originele apparaat, eventueel op een meeting oid.
http://cgi.ebay.de/BMW-group-tester-one ... dZViewItem
Mja, 1600 euro.merdan schreef:http://cgi.ebay.de/BMW-group-tester-one ... dZViewItem
Artikelstandort: Shen Zhen, China
Niks voor mij om zo'n bedrag over te maken naar China

Zoiets wil ik toch liever ophalen, dus ik blijf rustig verder kijken

www. M3 register .nl