ik ben toch maar even verder gegaan met uitzoeken van de bedrading en dan vooral met betrekking tot de stekkers voor in de moterruimte en ik ben al een eind gekomen.
ik zal het bescrhrijven mischien handig voor de volgende
in de motor ruimte zat een grote ronde stekker (x20) en een kleine (x6031)
x6031 heeft 3 draden en die zitten op pin 10, 11 en 12
-pin 10 moet naar stekker x16 en dan op pin 13 (x16 is een stekker die in het instrumentenpaneel gaat is een witte stekker)
-pin 11 moet naar een relais toe. deze staat beschreven als K22 ( en is voor dat je ventilateur naar de 2 stand kan als de motor warm wordt) en dan op die relais moet ie op pin 9 (x53)
-pin 12 moet naar x17 en dan pin 1 (deze stekker zit ook weer achter op het instrumentenpaneel maar dan de blauwe)
nu heb ik ook nog wat verschilllen gevonden in de grote stekker.
van de x20 stekker moet pin 14 via een soort verdeelblok (x188) naar stekker x17 op pin 2 (dit is ook een stekker achter op het instrumentenpaneel dan de blauwe)
later kom ik met een update met wat duidleijke schema's