Cruise control knop doet niets

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
mark1981

Re: Cruise control knop doet niets

Bericht door mark1981 » 21 mar 2012, 11:15

Oooh, bedankt! Perfect. Ik heb gisteren gezocht op het forum maar kreeg het zo niet gevonden.

dank je! ik ga PMmen
BMW 320Ci automaat 6 cilinder met M-pakket

TommyGun
Contacteer:

Re: Cruise control knop doet niets

Bericht door TommyGun » 21 mar 2012, 11:41

PM terug ;) Voor anderen, ook even hier posten:

(over de CC)

Helaas durf ik zo niet te zeggen of deze optie aan te passen dan wel te controleren is met BMW Scanner 1.4.0. Immers kan ik mij zo niet herinneren dat ik dit voorbij heb zien komen in de software, en de screenshots in de spoiler van http://www.bimmerportal.nl/e46-techniek ... 25462.html" onclick="window.open(this.href);return false; geven eveneens weinig weer wat dat betreft. Het enige wat ik denk ik voor je kan doen is een instrumentenpaneeltest, om te kijken of het lichtje op je dashboard uberhaupt wel oplicht (misschien de zekeringen controleren anders?).

En wat betreft de achterruitverwarming; volgens mij is dat geen optie maar een feature: When the temperature drops below 37 F degrees, the car beeps to let you know to watch out for icy roads. Also, the rear defroster comes on. Naar mijn weten is dat gekoppeld met de boordcomputer (die overigens wel in- en uit te schakelen is, maar ook hierbij heb ik verder geen aparte optie gezien betreffende de achterruitverwarming).

Je zegt echter dat de buitentemperatuursensor weg is, dus je zou verwachten dat het verhaal hierboven niet opgaat (immers ontbreekt een cruciaal onderdeel). Anderzijds zou je kunnen denken dat juist daarom de achterruitverwaming ALTIJD wordt ingeschakeld. Ik neem dus aan dat je met de boordcomputer geen buitentemperatuur tevoorschijn kunt halen?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”