Alarm inbouwen + beveiliging tips
Re: Alarm inbouwen + beveiliging tips
519,- dat zal ongeveer wel kloppen een compleet nieuw systeem.. en 247,- inbouw incl keurrapport. maarja sommige mensen hebben eenmaal geluk dat ze alles goedkoper kunnen krijgen dan een ander.. maar dat neem ik voor lief 

//.00.-// > /.-////.-///.-
vandaag zit het alarm erin.. alleen 1 min puntje ik zei tegen hun dat ik geen aparte led wilde.. had er speciaal dure spiegel gekocht ervoor.. dus ik haalde me auto op alles leek goed totdat ik het ledje zag tussen het midden console.. grrrrrr maargoed ze kunnen het weer veranderen morgen weer een nieuwe afspraak maken.
chris.
chris.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Da's balen Chris, gelukkig zijn ze bereid om je vlot weer te helpen!
Pics plz...
Pics plz...
tja ik wil gerust fotos maken.. alleen waarvan? even offtopic...ze hebben trouwens ook wanneer je de auto open en dicht doet knipperlicht mode aangezet 1× knipperen is open en 2× is dicht. dat is opzich wel mooi en ook hebben ze carjack mode aangezet zodat het bij 25km/h alle deuren dichtgaat. alleen dat vind ik niet zo echt geweldig. en zo nog een paar onzinnige dingen zoals panic mode/memory tbv spiegels/stoelen/dagrijverlichting. maargoed, op naar het volgende mod project.bjornc schreef:Da's balen Chris, gelukkig zijn ze bereid om je vlot weer te helpen!
Pics plz...
chris.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
foto's van de spiegel? of is ie gewoon OEM?
Laat maar zitten dan, kijk ik toch elke dag al tegen aan... die enorme zwaailamp.
Laat maar zitten dan, kijk ik toch elke dag al tegen aan... die enorme zwaailamp.
die spiegel met dat ledje eronder heb ik nieuw gekocht. die zit er nu in. ik snap sowiezo al niet dat ze dat niet gezien hebben... raar.. (| maare.. zwaailamp? bij een aut-mat- dimmende spiegel met led eronder dat rode bolletje is kleiner dan een handbediende spiegel. bij mijn is het gewoon een slank, half ronde bol. productie datum is dan wel 2007.. wellicht zit daar verschil in.bjornc schreef:foto's van de spiegel? of is ie gewoon OEM?
chris.
Erg vervelend zeg! Waar was dit ledje precies geplaatst in je middenconsole? Misschien dat ik het wel voor lief neem...Chris schreef:vandaag zit het alarm erin.. alleen 1 min puntje ik zei tegen hun dat ik geen aparte led wilde.. had er speciaal dure spiegel gekocht ervoor.. dus ik haalde me auto op alles leek goed totdat ik het ledje zag tussen het midden console.. grrrrrr maargoed ze kunnen het weer veranderen morgen weer een nieuwe afspraak maken.
Nou, van mij bimmer blijven ze af!!
Ik heb vandaag uiteindelijk het alarm klasse III in laten bouwen met toch het ledje-in-de-binnenspiegel-variant.

Ik heb vandaag uiteindelijk het alarm klasse III in laten bouwen met toch het ledje-in-de-binnenspiegel-variant.
ik heb ook pas een 330d gekocht zonder alarm (zal me binnenkort even voorstellen) en heb een vraagje. bij een touring met open dak, wordt de module dan op de plaats van de binnenverlichting geplaatst? iemand een idee
Ondanks dat de autodealer zei dat mijn nieuwe Bimmer een klasse II alarm heeft begin ik er steeds meer aan te twijfelen en denk ik dat het een klasse I alarm is. Ik zie geen ledjes behalve die op de radio bijvoorbeeld.
Ik heb ook geen zg 'rollende code' en ik hoor ook nooit een ultrasoon alarm. Lijkt me duidelijk helaas
Ik heb al contact gelegd met SKG om binnenkort een klasse III alarm te laten inbouwen in m'n 320ci, hier hebben ze dus echt wel een SCM alarm voor hoor
Kosten komen op een kleine 400 Euro waarschijnlijk en het ledje mag best in het middenconsole mits het netjes wordt gedaan.
Ik heb ook geen zg 'rollende code' en ik hoor ook nooit een ultrasoon alarm. Lijkt me duidelijk helaas

Ik heb al contact gelegd met SKG om binnenkort een klasse III alarm te laten inbouwen in m'n 320ci, hier hebben ze dus echt wel een SCM alarm voor hoor

Je herkent een OEM klasse III alarm aan het kapje tegen het plafond waarin de interieursensor zit. Kan niet missen! 

en waar komt die dan als je een schuifdak hebt? bij mij zit er nu niets.. ligt de bekabeling er wel (ergens) iemand enig idee?
Mijn auto heeft ook een schuifdak en de opzetkapje zit daar dan net 15 CM achter.
ok, dus nog achter de binnen verlichting.
Bij de touring zit de sensor bij het begin van de achterbank en de verlichting net voor de rugleuning van de achterbank.
(heb er geen foto van...)
(heb er geen foto van...)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"