Bedankt voor 't compliment,vind 't zelf ook wel netjes gedaan. :fuit:Dnl schreef:Achteraf = die schakelaar? Ik vind dat wel gaaf gedaan hoor!
Montage Umnitza M3 spiegels.
Re: Montage Umnitza M3 spiegels.
bjornc schreef:Dat ziet er goed uit hoor!
Dat van die schakelaar, vind hem prima daar in die knoppenbalk!

mooi mooi
echt super! vooral het opklappen ervan..
mag ik vragen voor hoeveel ze hem ongeveer erin bouwen? of verschilt dat per auto?
mag ik vragen voor hoeveel ze hem ongeveer erin bouwen? of verschilt dat per auto?

De schakelaar die ze gebruiken kost 100 euro,en 't inbouwen van spiegels kost ook zoiets.PATRON schreef:echt super! vooral het opklappen ervan..
Dus valt op zich wel mee vind ik ;D
jah valt zeker wel mee.. zit ook te overwegen namelijk.. en klappen ze ook automatisch dicht als je de auto sluit? dat is natuurlijkde de vetste van allemaal
weg lopen van je auto en je spiegels gaan zo omhoog dicht! 

Nee dat helaas niet ;(PATRON schreef:jah valt zeker wel mee.. zit ook te overwegen namelijk.. en klappen ze ook automatisch dicht als je de auto sluit? dat is natuurlijkde de vetste van allemaalweg lopen van je auto en je spiegels gaan zo omhoog dicht!
Maar ik vind 't wel lekker om dat zelf te bepalen en niet de auto ;D
Er bestaat helaas geen functie waarbij de spiegels automatisch inklappen als je de auto sluit. De enigste functie die wel bestaat is dat de spiegels opklappen als je de "vergrendelen" knop een tijdje ingedrukt houdt.PATRON schreef:hmm dat is wel jammer jah.. mja ene kant heb je ook wel gelijk

dus het kan wel inklappen als je de auto sluit? alleen je moet het langer ingedrukt houden?
klopt dit of heb ik het weer mis
heb er geen flauw idee van.. in de auto van mijn pa kan je het gewoon in de BC instellen..
klopt dit of heb ik het weer mis

Ik durf het niet te zeggen of je dit zo in je BC in kunt stellen :?PATRON schreef:dus het kan wel inklappen als je de auto sluit? alleen je moet het langer ingedrukt houden?
klopt dit of heb ik het weer misheb er geen flauw idee van.. in de auto van mijn pa kan je het gewoon in de BC instellen..
Mooie avater trouwens,apart

Bedankt bukko, de kleuren van mn favoriete voetbalclub!
mja ik denk niet dat je via het bc kan doen, maar kan het automatisch inklappen als je de vergrendel knop langer indrukt? dan denk ik dat dat mn volgende mod wordt:D
mja ik denk niet dat je via het bc kan doen, maar kan het automatisch inklappen als je de vergrendel knop langer indrukt? dan denk ik dat dat mn volgende mod wordt:D

sommige op het forum hebben een heel klein knopje naast de spiegel verstelling zitten.. hiermee kan je je spiegels handmatig laten inklappen.. en het kan ook via je sleutel als je die 3sec indrukt sluiten ze automatische en als je de auto ontgrendeld klappen ze open en ook nog eens op de laatste instelling waarop je je spiegels gezet hebt.
volgens mijn was dit verhaaltje allang bekend? :?
volgens mijn was dit verhaaltje allang bekend? :?
//.00.-// > /.-////.-///.-