Ik had de 12pins variant binnen gehad(6 pins besteld!),maar dat was voor deze jongens geen probleem bij de inbouw.
Alles werkt perfect,zelfs het automatische opklappen

Zie hier het resultaat;
- Spoiler: Laat zien
Bedankt voor 't compliment ;Dfarl schreef:Super mooie spiegels! Staat je sedan erg goed! Heb je misschien een foto van een grotere afstand, zodat we je auto met deze spiegels beter in z'n geheel kunnen zien?Ik heb op de website van Umnitza gekeken en daar vielen me wat dingen op over deze spiegels.
- In de omschrijving staat dat ze automatisch dimmend zijn. Klopt dit en hoe ervaar je dit?
- Er staat in de beschrijving niet of ze ook verwarmd zijn. Is dat bij die van jouw wel?
En dan de hamvraag. Waar heb je ze besteld?
Ja, ik weet het ook niet. Ik las het bij de omschrijving op de website van Umnitza: linkjebukko schreef: Volgens mij zijn ze wel verwarmd maar automatisch dimmend :?
Dat durf ik nog niet te zeggen,maar ook ik heb ze bij umnitza in de US besteld.(binnen 5 dagen thuis)
Ook jij bedankt voor 't complimentKJ_bmw schreef:Heel mooie mod! Staat bij mij ook nog op het verlanglijstje..
Alleen waarom word hiervoor de schakelaar voor het zonnescherm voor gebruikt?
Normaal gesproken gaat dit via een klein drukknopje bij je spiegelverstelling (de nieuwe schakelaar hiervoor kost ook maar zo'n 35 euro..).
Gaan in jouw geval nu ook de spiegels automatisch naar beneden als je boven de 10Km?h uitkomt zoals origineel ook het geval is?
Maar nogmaals, t ziet er erg netjes uit!
KJ
Het is een druk op de knop en ze gaan omhoog of omlaag ;DKJ_bmw schreef:Denk dat ze hier voor gekozen hebben om de bedrading wat simpeler te kunnen houden.
Moet jij nu de knop vasthouden om de spiegelbeweging af te maken of is 1 korte druk op de knop voldoende?
KJ
Misschien wel jammer,maar ik vind dit ook een mooie oplossing zoGriffendahl schreef:Erg mooi gewordenBlijft een van de mooiste E46 mods...
Alleen jammer dat je niet de originele schakelaar gebruikt hebt voor het inklappen...