ik was ook behoorlijk geirriteerd over het feit dat hij dat zei en met zo`n geheven hoofd weg liep van joh arme sloeber koop n nieuwe 5 serie ofzo
ik kom uit de kop van limburg, plaatsje Bergen, dat ligt tussen Nijmegen en Venlo in zou het heerlijk vinden om een afstandsbediening te hebben
toen ik de parkeerplaats al kwam op rijden had ik al iets van Hm dat gaat m niet worden dus parkeerde ik m lekker tussen n paar gloed nieuwe modellen er stonden n paar lui buiten en in de werkplaats te kijken van wtf?
maar goed een bmw is een bmw en ik vind dat ze me gerust netjes te woord hadden mogen staan... maar goed ik ga hier verder geen ophef over maken, Rijswijk is voor mij een beetje ERG ver rijden voor alleen een afstandsbediening hij heeft eigenlijk nooit echt fatsoenlijk gewerkt dus ik denk dat de module ook ergens hapert module zit als het goed is achter het dashboard kastje toch? en daarvan zal ik de serial nr nodig hebben wil ik daarop een afstandsbediening kunnen bestellen.... alleen toen ik via mijn VIN nummer alle gegevens ging opvragen miste ik er een hoop
S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel
S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band
S401A Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S481A Sportsitz Sports seat
S510A Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S529A Mikrofilter MICROFILTER
S542A Check-Control Check Control
S556A Aussentemperaturanzeige Outdoor temperature indicator
S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension
S848A Erweiterter Kabelbaum Extended wiring harness
daarbij mis ik nog abs, airbags, alarm, en antenne in de achterruit????????
edit: wat houd die uitgebreide kabelboom/ extended wiring harness in en is het vaker zo dat die lijsten niet kloppen?