Nieuwe mods in aantocht!
Re: Nieuwe mods in aantocht!
Maar ook als je kijkt naar de lijn in het achterlicht (overgang naar lichtblok aan de wagen, naar lichtblok in de kofferklep) is er iets mis met de lijn...
Omdat het altijd lastig zal blijven om er een na te maken die ook nog eens voor een Coupe is.
Klopt, en bij een coupe is die af-fabriek al verkeerd aan de zijkantCTD schreef:Maar ook als je kijkt naar de lijn in het achterlicht (overgang naar lichtblok aan de wagen, naar lichtblok in de kofferklep) is er iets mis met de lijn...

Heb nog eens contact gehad met de leverancier en die wist me te vertellen dat er geen rooster voor de ruitenwissersproeiers in de Gtr motorkap zit.
Alleen 2 openingen voor de ruitenwissersproeiers.
Dus krijg je een raar lipje bovenaan de motorkap wat ik dus niet mooi vind ;(
Hier een voorbeeld van hoe 't dan wordt;

Geen gezicht dus.
En de kofferklep is eigenlijk ook geen gezicht(als ik eerlijk ben),dus ik blaas dit project af.
Dit topic mag dus gesloten worden!
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Alleen 2 openingen voor de ruitenwissersproeiers.
Dus krijg je een raar lipje bovenaan de motorkap wat ik dus niet mooi vind ;(
Hier een voorbeeld van hoe 't dan wordt;

Geen gezicht dus.
En de kofferklep is eigenlijk ook geen gezicht(als ik eerlijk ben),dus ik blaas dit project af.
Dit topic mag dus gesloten worden!
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
:? op pica 3 zie ik dat rooster toch echt zitten....bukko schreef:Heb nog eens contact gehad met de leverancier en die wist me te vertellen dat er geen rooster voor de ruitenwissersproeiers in de Gtr motorkap zit.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dat klopt ook wel Paul,waarschijnlijk heeft de adverteerder gewoon een paar foto's er tussen gezet ;(
Op die foto's staan prachtige bimmers,alleen niet met de motorkap die hij uiteindelijk leverd.
Maar gelukkig ben ik daar op tijd achter gekomen ;D
De kofferklep is zowieso skipped,maar voor de motorkap komt een mooie oplossing
Op die foto's staan prachtige bimmers,alleen niet met de motorkap die hij uiteindelijk leverd.
Maar gelukkig ben ik daar op tijd achter gekomen ;D
De kofferklep is zowieso skipped,maar voor de motorkap komt een mooie oplossing

- Spoiler: Laat zien