En dan durfen ze ook nog te beweren dat drempels het verkeer veiliger maken (|
- Spoiler: Laat zien
Rij je een lease auto?? Want volgens mij worden normaal gesproken gewoon uren gerekend die er aan gewerkt zijn. Denk alleen wel omdat ze bij de dealer het exact goede gereedschap hebben dat ze alles goed kunnen inschatten en dat bij andere garages deze gereedschappen weleens ontbreken waardoor er langer gesleuteld moet worden.kees roeleveld schreef:Het voordeel bij de officiele dealer is dat ze de flatrate (officieel vastgestelde werktijd ) hanteren waardoor je nooit
te veel betaald, wat naar mijn mening bij andere garage's wel gebeurd.
Een ander voordeel is dat de dealer originele onderdelen gebruikt die doorgaans goedkoper en beter zijn.
Ook de ervaring en het gebruik van speciaal gereedschap heeft een gunstige invloed op de kwaliteit en de
gewerkte tijd.
Dat het laatste stukje van de achter veer bij een e46 afbreekt is bekend maar niet gevaarlijk (wel apk afkeur) maar de voorveren blijven doorgaans wel heel wat bij andere merken wel gebeurd en heel gevaarlijk is.
bmwhans schreef:de meeste automerken werken weldegelijk met vaste pakketprijzen,uur tarieven worden alleen gebruikt bij onvoorziene werkzaamheden,ik weet dat omdat ik zelf bij een vw dealer werk.
inderdaad komt het vaak voor dat een dealer goedkoper is dan een universele garage.
en gebroken achterveren is zeker een e46 kwaal.
gr hans
Twingo bijvoorbeeld......elke twingo van 1993 tot 2002 hebben binnen 3 jaar gebroken veren..Mario TT schreef:rij eens met een ander merk zoveel kilometers en 10 jaar en kijk dan eens wat je moet vervangen en wat er kapot gaat. Er zijn ook auto`s waarbij de voorveren gewoon spontaan afbreken. Als je een kwalitatief goed produkt maakt betekend het niet dat er geen fouten in het ontwerp zitten oid. Zelfs in de luchtvaart waar veiligheid nummer 1 is worden ontwerpfouten gemaakt alleen dan praat je wel over veeeel duurdere onderdelen en kwalitatief veel hogere produkten. Dat dingen goed zijn betekend niet dat het niet kapot kan gaan. Ook bij BMW zijn er dingen die gewoon roesten en kapot gaan.. vind het niet schokkend. Als ik kijk naar mijn auto met 340.000km op de klok zie ik een hele goede auto`s die je wel bij moet houden maar geen rotting etc. Misschien is het wel een productiefoutje in een bepaald jaar of type.
Hmmm, nog steeds niet mee eens. Gebroken veren is gewoon een ontwerp of productiefout. Je accepteert van je chassis ook niet dat het in 10 jaar breekt door de elementen.bofkont schreef:Veer is gewoon een slijtage deel van elke wagen.
Echt niet raar dat ze na 10 jaar aangetast door de elementen dat ze breken.