Was gewoon nieuwsgierig of hij erop reed ja of nee.
Ben ook niet van plan dit goedje erin te gooien
soldier9734 schreef:Rode gasolie is precies hetzelfde als witte gasolie.
Het verschil waarom rode diesel wat meer rookt is omdat het zwavel gehalte HOOG is bij normale auto diesel is het zwavelgehalte onder de 10 PPM.
Gr
Ik weet niet wat je onder problemen verstaat maar in de toevoeging van rode diesel zit een zogenaamd chemisch anker dit wil zeggen dat het de jaren die volgen gewoon in je tank blijft zitten en ze dus bij controles altijd kunnen terug vinden of je rode diesel in je auto hebt gehad.Gaddi_320d schreef:Geen idee .. als het verder geen problemen oplevert wil ik het wel een keer proberen in de corsa van mn vriendin! waar kan ik rode diesel krijgen in NL ??
DonB schreef:Ff serieus Feluchie, als jij dat rode spul nooit tankt zal er nooit geen enkele aanleiding zijn voor een controle in je tank..
Hebben ambtenaren bij een controle ooit gekeken in je tank? Nee.. its all about de aanleiding, geen aanleiding = geen controle. Dus als jij bij die rode dieseltanks wegblijft zal je daar ook nooit voor gecontroleerd worden.
Ik ben het overigens eens met Mario, tis gewoon illegaal.. zullen we nu dan ook gelijk ff bespreken hoe je een hennepkwekerij opbouwd? (|
Hier heb je best wel een punt, heeft hier elke dieselrijder op gecontroleerd toen hij zijn auto tweedehands kocht?Feluchie schreef:Als je net een auto gekocht hebt en degene voor jou heeft er rood ingedaan en jij weet van niks, je wordt aangehouden en gecontroleerd... Het blijft jaren zitten zeg je.. Hoe los je dit dan op...???