Ok, dat is zeker het proberen waard. Bedankt.
Rare is wel dat de motor eigenlijk altijd uitviel bij een warme motor. Was ik vergeten te vermelden. Tot nu toe wat er geprobeerd heeft, heeft niet geholpen. Het is waarschijnlijk qua elektra een beveiliging.
Auto valt bij beetje (teveel) gas uit
Re: Auto valt bij beetje (teveel) gas uit
Michael
Bmw 535d 2007 LCi
Bmw 535d 2007 LCi
Re: Auto valt bij beetje (teveel) gas uit
heeft je dme (motor computer) onder interieurfilter behuizing etc. geen water schade opgelopen? als die er te lang met water in heeft gelegen dan kan goed zijn dat het al in de dme zit...
succes
succes
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Re: Auto valt bij beetje (teveel) gas uit
Gelukkig de auto weer mogen ophalen..
Zekeringkast is vernieuwd, dynamo is vernieuwd en de verstuivers zijn vernieuwd. Pas 1 dag gereden, maar voelt goed. Helaas nog wel deels angst van wat komt er nu weer.
Wil nog me automaatbak een keer laten spoelen, alleen waar kan ik dit laten doen? Dat het ook echt goed gebeurd, met de goede olie enzo. Iemand ervaring hiermee??
Zekeringkast is vernieuwd, dynamo is vernieuwd en de verstuivers zijn vernieuwd. Pas 1 dag gereden, maar voelt goed. Helaas nog wel deels angst van wat komt er nu weer.
Wil nog me automaatbak een keer laten spoelen, alleen waar kan ik dit laten doen? Dat het ook echt goed gebeurd, met de goede olie enzo. Iemand ervaring hiermee??
Michael
Bmw 535d 2007 LCi
Bmw 535d 2007 LCi
Re: Auto valt bij beetje (teveel) gas uit
Klinkt als een prijzige reparatie! Wat was nu precies de oorzaak? Lijkt niet allemaal met elkaar verband te houden wat allemaal vervangen is. Maar goed, ik ben een leek....misschien ‘zie’ ik dat verkeerd....
Re: Auto valt bij beetje (teveel) gas uit
kan idd niet goedkoop zijn geweest, maar goed, men zal er wel de argumenten voor hebben. als het nu goed gaat...
zf in Delfgauw is eigenlijk the place to be...genoeg topics over. weet even niet welke baktype je hebt maar het voornaamste wat men moet vervangen is
filtercarter
sleeves
'bril'
stekkerhuls
en olie met de juiste spec.. bij voorkeur zeg ik zf eigenmerk/type.
en GEEN adaptiewaarde reset van de bak..(meer een laatste redmiddel)
succes
zf in Delfgauw is eigenlijk the place to be...genoeg topics over. weet even niet welke baktype je hebt maar het voornaamste wat men moet vervangen is
filtercarter
sleeves
'bril'
stekkerhuls
en olie met de juiste spec.. bij voorkeur zeg ik zf eigenmerk/type.
en GEEN adaptiewaarde reset van de bak..(meer een laatste redmiddel)
succes
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Re: Auto valt bij beetje (teveel) gas uit
Dank je wel voor de info over het spoelen van de bak! Ga even hun opzoeken.
Reparatie was opzich goed te doen omdat ik geluk had dat ik de zekeringkast uit een sloop auto kon pakken. Dynamo is een gereviseerde. Dus eigenlijk waren de verstuivers het duurste. Of ik het allemaal kan thuis brengen, nee niet helemaal. Zaten elektrische storingen in en de zekeringkast is vernieuwd omdat er geen goede communicatie was met dat gedeelte. Ik breng hem binnenkort nog even naar een tuningsbedrijf waar een maat van me is geweest (chargertech mill, iemand ervaring verder mee?) Rij nog niet met heel veel vertrouwen in me auto. Maar dit is ook omdat ik eigenlijk continue wat heb gehad aan de auto.
Reparatie was opzich goed te doen omdat ik geluk had dat ik de zekeringkast uit een sloop auto kon pakken. Dynamo is een gereviseerde. Dus eigenlijk waren de verstuivers het duurste. Of ik het allemaal kan thuis brengen, nee niet helemaal. Zaten elektrische storingen in en de zekeringkast is vernieuwd omdat er geen goede communicatie was met dat gedeelte. Ik breng hem binnenkort nog even naar een tuningsbedrijf waar een maat van me is geweest (chargertech mill, iemand ervaring verder mee?) Rij nog niet met heel veel vertrouwen in me auto. Maar dit is ook omdat ik eigenlijk continue wat heb gehad aan de auto.
Michael
Bmw 535d 2007 LCi
Bmw 535d 2007 LCi