E46 Module
Re: E46 Module
Werk alles naar behoren wel op jouw auto ?
Bij mij doet de Triple blinker (4x) het om de zoveel keer niet of 1x en dan na een paar seconden nog 3x.
Automatisch ontgrendelen werkt 8 van de 10x
Leaving home werkt bijna altijd goed, pas een keer gehad dat ie niks deed.
Aftersales valt helaas tegen, de nieuwe module zoals beloofd blijkt er niet te zijn/komen.
Bij mij doet de Triple blinker (4x) het om de zoveel keer niet of 1x en dan na een paar seconden nog 3x.
Automatisch ontgrendelen werkt 8 van de 10x
Leaving home werkt bijna altijd goed, pas een keer gehad dat ie niks deed.
Aftersales valt helaas tegen, de nieuwe module zoals beloofd blijkt er niet te zijn/komen.
Ja klopt je moet hendel wat langer inhouden, anders krijg je eerst 1x dan 3x. Idd aftersales is niet heel goed! Ook goedkoop in elkaar gezet.
Verder ziten nog wat meer fouten zoals automatisch dimmen van je onboard display. Moet je maar eens opletten, dit gebeurt in een loop. Verkoper geeft dit toe!
Verder ziten nog wat meer fouten zoals automatisch dimmen van je onboard display. Moet je maar eens opletten, dit gebeurt in een loop. Verkoper geeft dit toe!
Oke, mocht het wel terug sturen, maar dat kost me 19,50 verzendkosten dus dat schiet niet op.
Met uitlezen krijg ik ook nu regelmatig fout code 87 K bus communicatie, kan daar verder niks over vinden, maar zal wel met de module te maken hebben.
Kijk het nog wel even aan, anders haal ik hem eruit.
Met uitlezen krijg ik ook nu regelmatig fout code 87 K bus communicatie, kan daar verder niks over vinden, maar zal wel met de module te maken hebben.
Kijk het nog wel even aan, anders haal ik hem eruit.
Ja dat denk ik ook. Ik heb alleen gekocht voor knipper functie. Ik zal mijne uitlezen dan....
Die knipperfunctie is ook mogelijk als je een lichtmodule hebt met minimaal SW 3.6 (maart 2003), dan kan de 4.5 software erop gezet worden en heb je de comfortknipperfunctie. Ik heb inderdaad SW 3.6, dus in april wordt de 4.5 software erop gezet en dan hebben we ook Brake Force Display (toch wel geinig op een E46 Compact).
Laatst gewijzigd door Edward op 17 mar 2021, 19:25, 4 keer totaal gewijzigd.
O wist ik niet thanks! Nouja brake force hoef ik niet persee.....
Heb alles uitgezet behalve leaving home, geen storingen meer met uitlezen gehad, laat hem lekker zo staan.
Goed zo :-), home light is wel grappig ja.
Inmiddels contact gehad al een paar keer, de nieuwe firmware is geïnstalleerd op de module en wordt nu getest, als deze goed werkt dan krijg ik een nieuwe module opgestuurd als service, dus ik ben benieuwd.
Nieuwe firmware op de module? Kan je dit zelf doen of moet het je opsturen? Of je mag oude houden en nieuwe met nieuwe firmware wordt opgestuurd?
Nee dat wordt op een nieuw kastje weggeschreven, en dat krijg ik dat al service opgestuurd (is mij verteld) dus ik wacht maar af.
Thx, je mag dus de oude houden
In principe wel, als ik nog wat hoor van ze hoor !
Thx vriend Gisteren effe gassen door de bocht. Ineens intensiteit van dashboard verlicht op volledig sterkte en ging niet meer teru naar mindere waarde. Dus auto effe uit en aan gedaan.