E46 Module
E46 Module
Iemand ervaring met een E46 module van https://e46mods.com/ of
https://modbmw.com/shop/modlight-lite/
De functie leaving/coming home via de AB en nog diversen mogelijkheden lijken me wel leuk.
https://modbmw.com/shop/modlight-lite/
De functie leaving/coming home via de AB en nog diversen mogelijkheden lijken me wel leuk.
Re: E46 Module
Ben ook zeer benieuwd, heb een E46 cabrio.
leuke functies .
Als ik losse module voor dak moet kopen om op afstand te openen/sluiten kost dit 350 euro.
dit kastje kost 120 euro..
mvg
Raymond
leuke functies .
Als ik losse module voor dak moet kopen om op afstand te openen/sluiten kost dit 350 euro.
dit kastje kost 120 euro..
mvg
Raymond
Wat ik op FB lees van gebruikers die het 'E46Mods'-kastje hebben gemonteerd is dat zij er tevreden over zijn. Leuke opties.
Ik moet nog steeds even uitzoeken of de lichtschakelaar in onze 318tiA softwareversie 3.6 of hoger is, want dan kan je in ieder geval comfort-richtingaanwijzers coderen (1 keer aanraken en 3 tot 7 keer blinken)... blijft de "welcome- en leaving-home"-verlichting over.
Ik moet nog steeds even uitzoeken of de lichtschakelaar in onze 318tiA softwareversie 3.6 of hoger is, want dan kan je in ieder geval comfort-richtingaanwijzers coderen (1 keer aanraken en 3 tot 7 keer blinken)... blijft de "welcome- en leaving-home"-verlichting over.
Ik heb er 1, werkt top! Gebruik het vooral voor comfort knipper en welcome/leaving home lights. Geen klachten over doet alles wat je wil. En erg makkelijk in te stellen.
Ik heb de Modlight besteld, lees er goeie reviews ook over en de prijs valt mee, goede en snelle reacties en uitleg via de mail ook.
Instellingen zijn iets lastiger dan die van E46Mods, maar het scheelt ook 80 euro.
Het gaat mij alleen maar om leaving home en triple blinker, me spiegel's klappen al electrisch in/uit als ik me afstandsbediening gebruik omdat ik de eMirror module erin heb al jaren.
Zal wel even duren met de levering nu in deze tijd, maar laat wel weten als ie binnen is en gemonteerd
Instellingen zijn iets lastiger dan die van E46Mods, maar het scheelt ook 80 euro.
Het gaat mij alleen maar om leaving home en triple blinker, me spiegel's klappen al electrisch in/uit als ik me afstandsbediening gebruik omdat ik de eMirror module erin heb al jaren.
Zal wel even duren met de levering nu in deze tijd, maar laat wel weten als ie binnen is en gemonteerd
Module zijn hetzelfde , behalve de software dan? 80 euro, vind ik nogal wat.
Dit zou ook wel wat zijn voor Alyssa haar E46 Coupé. Ik vind 80 euro wel mee vallen.
Zo vandaag de MODLight ingebouwd netjes, werkt echt perfect en zo makkelijk in te stellen ook.
Coming home, Leaving home, Triple blinker etc, alles nog individueel instelbaar ook
Coming home, Leaving home, Triple blinker etc, alles nog individueel instelbaar ook
Alles werkt op zich goed, echter met leaving home gaan me remlichten ook aan, wat nog wel oké is, maar bij coming home ook inclusief me derde remlicht, dit gemeld en ze gaan kijken of ze een module kunnen programmeren specifiek voor mijn E46 dmv chassisnummer, dus ben benieuwd.
Triple blinker (4x) werkt top, auto unlock ook
(deuren ontgrendelen na verwijderen sleutel)
Triple blinker (4x) werkt top, auto unlock ook
(deuren ontgrendelen na verwijderen sleutel)
Thx!, hoelang duurt verzending?
Had hem binnen een week binnen uit Bulgarije.
Thx! Effe eentje halen dan.
Cool..
ex E39 525d - 2001 (handgeschakeld)
ex E46 330d - 2003 (automaat)
BMW E60 525d - 2005 (automaat)
INPA-Gebruiker/Amateur-Sleutelaar/Diesel-M57-Fan
ex E46 330d - 2003 (automaat)
BMW E60 525d - 2005 (automaat)
INPA-Gebruiker/Amateur-Sleutelaar/Diesel-M57-Fan
Uiteindelijk de module binnen. Best leuk voor kleine bedrag. Bedankt allemaal!