Ik zal me even voortellen (update:SCHADE)
Re: Ik zal me even voortellen (update:SCHADE)
Wat een geluk zeg dat er iemand zat op te letten. Dat gaat je veel schelen! Uiteraard natuurlijk jammer van het voorval...
Heb je nou een middenconsole van een sedan? Althans ik zie dat je knoppen hebt voor ramen achter...of zie ik dat verkeerd?
Heb je nou een middenconsole van een sedan? Althans ik zie dat je knoppen hebt voor ramen achter...of zie ik dat verkeerd?
...Float Like a Cadillac, Sting Like a Beemer...
middenconsole is gewoon origineel heb elektrische achterruiten die naar de zijkant openklappenSantraxNL schreef:Heb je nou een middenconsole van een sedan? Althans ik zie dat je knoppen hebt voor ramen achter...of zie ik dat verkeerd?
Die van een sedan zijn ook anders, daar zit een knop op om de bediening van de ruiten in de deur zelf uit te kunnen schakelen als veiligheidsvoorziening voor kinderen.
Idd heb ik ook, maakt zo'n leuk geluidje, maar is heel nutteloos ;DDavid320 schreef:middenconsole is gewoon origineel heb elektrische achterruiten die naar de zijkant openklappenSantraxNL schreef:Heb je nou een middenconsole van een sedan? Althans ik zie dat je knoppen hebt voor ramen achter...of zie ik dat verkeerd?
Ja idd, die miste ik al...weer wat geleerdGriffendahl schreef:Die van een sedan zijn ook anders, daar zit een knop op om de bediening van de ruiten in de deur zelf uit te kunnen schakelen als veiligheidsvoorziening voor kinderen.
...Float Like a Cadillac, Sting Like a Beemer...
nou inderdaad.. gebruik ze echt nooit, gaan mij ook veel te traag open en dicht. Is me ook vandaag opgevallen dat je met de sleutel wel alle ramen kan openen, maar dat alleen de voorste ramen ook weer sluiten met de sleutel.. vreemd maar nutteloosYoshiii schreef: Idd heb ik ook, maakt zo'n leuk geluidje, maar is heel nutteloos ;D
Welkom David,
Heel veel veilige km's en veel lees/post plezier hier op het forum.
Owja ik zal langs het kanaal en op de N57 kijken of ik je eens voorbij zie komen (h)
Heel veel veilige km's en veel lees/post plezier hier op het forum.
Owja ik zal langs het kanaal en op de N57 kijken of ik je eens voorbij zie komen (h)
cool zit in de continu dienst dus je kan me er 24/7 tegenkomen zet maar vast een tentje neer dan
Welkom David, mooie coupe!
JAmmer van de schade, maar zal wel allemaal goed komen!
JAmmer van de schade, maar zal wel allemaal goed komen!
ziet er erg mooi uit, dat geharrewar over de middenconsole komt misschien omdat ie bij de rdw met dit kenteken staat geregistreed als een sedan . |p
Welkom hier, erg vervelend voor je die schade.
Hopelijk gaat het allemaal goed komen.
Hopelijk gaat het allemaal goed komen.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Welkom!!
Mooie wagen zeg, maar wat vervelend van de schade. Hoop dat het weer gemakkelijk hersteld kan worden en dat je jaren (schadevrij) plezier hebt!
Groeten,
Daniel
Mooie wagen zeg, maar wat vervelend van de schade. Hoop dat het weer gemakkelijk hersteld kan worden en dat je jaren (schadevrij) plezier hebt!
Groeten,
Daniel
Wedden dat de muts niet eens door heeft gehad dat ze je bumper heeft geraakt!
ze voelde wel een 'hupsje' maar dacht dat het een koude motor was.. maarrrrrr de bumper is overgespoten en ziet er weer als nieuw uit eind goed al goed