BMWBoii Compact exit, Cabrio in
Re: BMWBoii update zeer mooie emblemen & instapverlichting
Bedoelde ook meer voor het aftappen van de stroomvoorziening wanneer je geen voetverlichting hebt zoals ik.
E36 316i Coupé (1994 - 308.000km Verkocht)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)
Bij een E36 kreeg je voetverlichting bij het "verlichtingspakket". Hierbij zaten dan ook leeslampen en een auto-dimmende spiegel.Bmw013 schreef:6cilinder heeft voetverlichting, 4cilinder niet. Teminste mijn oude e46 had het wel deze niet.
Naar mijn weten zijn er geen pre-facelift E36's met voetverlichting.
Mr. OEM
Aha oke maar lees lampjes en lampjes lang de deur verlichting en bij de makeup spiegels had ik ook dat zit allemaal niet in mijn 318.
Ik heb juist weer géén make-up lampjes bij de zonnekleppen
. Maar dat is me eigen schuld, door het plaatsen van een nieuwe zwarte hemel koos ik ervoor om dit zonder die lampjes te doen, vond het strakker.
@M Parallel
Ik had inderdaad een automatisch dimmende binnenspiegel, maar heb die vervangen voor een exemplaar van een E46. Vond het lampje gaaf. Kan dus inderdaad kloppen wat je zegt.. Had ook een binnenverlichting met leeslampjes.

@M Parallel
Ik had inderdaad een automatisch dimmende binnenspiegel, maar heb die vervangen voor een exemplaar van een E46. Vond het lampje gaaf. Kan dus inderdaad kloppen wat je zegt.. Had ook een binnenverlichting met leeslampjes.
En Mats hier van het forum rijdt rond in een Pre Facelift cabrio met instapverlichting
Omdat ik als gekke freak destijds die lampjes er persé in moest hebben

Dat klopt, Ik heb namelijk een 6 cilinder 320 E36 zonder voetverlichting.MParallel schreef:Bij een E36 kreeg je voetverlichting bij het "verlichtingspakket". Hierbij zaten dan ook leeslampen en een auto-dimmende spiegel.Bmw013 schreef:6cilinder heeft voetverlichting, 4cilinder niet. Teminste mijn oude e46 had het wel deze niet.
Naar mijn weten zijn er geen pre-facelift E36's met voetverlichting.
Ach, en terecht ook want het is gaaf en meer dan een uur werk is het nietRichy schreef:En Mats hier van het forum rijdt rond in een Pre Facelift cabrio met instapverlichting![]()

Re: BMWBoii Compact exit, Cabrio in
Verkocht aan een maat,
Heb nu een 323ci cabrio (E46) gekocht. Nieuw topic volgt deze week.
Heb nu een 323ci cabrio (E46) gekocht. Nieuw topic volgt deze week.