Sinds de vorige post is er weer genoeg gebeurt:
Allereerst:
Me klopsensoren zijn binnen
Daarnaast gisteren me Style 22 motorsport velgen opgehaald
Deze ga ik heel rustig op me dooie gemakje opknappen. Deze zullen er deze zomer hoogstwaarschijnlijk nog niet op komen, maar dat hoeft ook niet want ik heb nog een prima set Style 32's.
Verder de update van me kachelhuis swap:
Zoals jullie in me vorige post zagen was ik toe aan het uitbouwen van mijn kachelhuis. Het dashboard was er al uit. En nu nog het kachelhuis dacht ik bij mezelf.. Ik begon me echt af te vragen of ik er wel aan zou gaan beginnen, want het is toch wel een flinke klus.. Ook bleek dat mijn kabelboom van me nieuwe kachelhuis niet helemaal goed was. Een aantal kabels waren door geknipt waardoor ik ook 2 stekkers miste.. Nu denken jullie vast hij gaat het niet ombouwen... Fout

Toch mijn plannen doorgezet. Bij een kameraad een goede kabelboom op gehaald en het oude kachelhuis met af en toe wat vloeken er uit gekregen
Gelijk maar eventjes mijn afwateringsbuisjes leeg gemaakt, zaten compleet verstopt. Zat dan ook genoeg zand in
Bij mijn nieuwe kachelhuis miste ik de plaat waar de blower op gemonteerd zit. Deze heb ik van mijn oude kachelhuis overgezet op de nieuwe en op deze manier alles compleet gemaakt.Helaas zat er in mijn nieuwe kachelhuis wel een gat. Hier hoort normaal gesproken een armpje te zitten waar één van de luchtbuizen aan op gehangen wordt. Dit gat heb ik even dicht gelast

. Moet nu allen nog even een idee verzinnen hoe ik die luchtbuis ga vast zetten. waarschijnlijk ga ik van mijn eigen kachelhuis (of van één van de sloop) het armpje afzagen en die weer aan mijn nieuwe kachelhuis solderen.

. Het is misschien niet helemaal de goede mooie manier, maar gelukkig zit dit spul allemaal verstopt. De reden dat ik niet opzoek ben gegaan naar een nieuw kachelhuis is dat ik het spul niet langer op wilde laten liggen en omdat ik niet alles nog een keer opnieuw hiervoor open willen trekken. Normaliter zou ik dit anders aanpakken en op een nettere manier oplossen, maar dit stuk zit uiteindelijk toch verstopt achter de onderzijde van het dashboard.
Ondertussen ook verder gegaan met herstellen van mijn nieuwe dashboard:
Ik heb een setje HG leerverf gekocht om het dashboard mee te herstellen, tevens kan ik dit gaan gebruiken om mijn stoelen mee te herstellen. De verschillen tussen voor en na zijn op de foto's niet heel duidelijk te zien jammer genoeg.. Voor de tijd was hij wel iets doffer, niet heeft hij de glans terug van nieuw maar niet te overdreven.
HG leerverf
Voor de tijd:
Primer begint z'n werk te doen:
Resultaat:
Kachelhuis er inmiddels weer inzitten en dashboard zit er ook weer in
Vanavond en morgen de rest er terug inbouwen (en duimen dat alles het doet

) en nog even de klopsensoren vervangen. En dan kunnen we zondag lekker op weg naar de zomerwielen meeting!