E36 325i Coupe Calypso Rood interieur update
- woutervandriel
E36 325i Coupe Calypso Rood interieur update
beste forumleden, sinds 9-7-2015 ben ik in het bezit van een 325i coupe. Technisch een goede auto. Optisch mag er nog wel wat aan gebeuren. Ik studeer nog dus het geld ligt niet altijd klaar. De auto zal in kleine stappen verbeterd worden. Ik heb hiervoor een saxo gereden. Deze heb ik samen met mijn moeder gedeeld. Maar nu moest er toch snel een echte auto komen.
Ik werk vaak samen met mijn vriend en tevens mijn buur vaak aan de bimmers. hij heeft zelf een e30 coupe sterling silver.
Hier een paar foto's, de laatste foto is het exacte doel hoe hij er uit moet komen te zien. Alleen dan wel een coupe versie!
Het doel:
Ik werk vaak samen met mijn vriend en tevens mijn buur vaak aan de bimmers. hij heeft zelf een e30 coupe sterling silver.
Hier een paar foto's, de laatste foto is het exacte doel hoe hij er uit moet komen te zien. Alleen dan wel een coupe versie!
Het doel:
Laatst gewijzigd door woutervandriel op 06 apr 2017, 06:52, 3 keer totaal gewijzigd.
- Blackthunder
Re: e36 325i coupe calypso rood
Welkom! Mooi doel, succes met het ombouwwerk!
Waar ga je mee beginnen?
Waar ga je mee beginnen?
Ik zou juist blij worden van een E36 coupé ipv een sedan
Ik heb jou doelfoto, alleen dan met een andere kleur
Veel succes! Style 32 is bij mij altijd en rode E36's heb ik ook een zwak voor.
- woutervandriel
Bedankt voor het warme ontvangst allemaal!
Daarna ga ik opzoek naar een style32 17 inch. 18 is me net iets te groot. Ik wil graag een mooie originele bmw houden en dus alles wat er op komt moet ook destijds als optie geleverd kunnen worden.
En als laast het M pakket. Want een M pakket met kroonkurkjes. Dat is natuurlijk niet echt wat. Daarom eerst de velgen en dan het M pakket. De kroonkurkjes zullen in het begin wel mijn winter velgjes worden.
Daarnaast moet er ook nog wel wat aan de lak gebeuren. Motorkap mis ik een stuk blanke lak. Een keer zelf werk van maken maar als ik een goede kap tegen kom dan zet ik die er natuurlijk op.
Welke kleur heb jij Dennis?
Die laaste foto was mijn doel alleen denk die 2 deurtjes dan maar even weg haha. Kon geen foto vinden van een coupé.
Op dit moment is het interieur in een hele slechte staat. Teminste de deur panelen dan. Alleen deurpanelen zijn niet te vinden, vooral mijn kleur niet. Heb al beetje rond gekeken en wil graag een grijs leren interieur er in zetten aangezien ik alles grijs heb. Ik wil graag het hemeltje, vloer en dashboard laten zitten.Blackthunder schreef:Welkom! Mooi doel, succes met het ombouwwerk!
Waar ga je mee beginnen?
Daarna ga ik opzoek naar een style32 17 inch. 18 is me net iets te groot. Ik wil graag een mooie originele bmw houden en dus alles wat er op komt moet ook destijds als optie geleverd kunnen worden.
En als laast het M pakket. Want een M pakket met kroonkurkjes. Dat is natuurlijk niet echt wat. Daarom eerst de velgen en dan het M pakket. De kroonkurkjes zullen in het begin wel mijn winter velgjes worden.
Daarnaast moet er ook nog wel wat aan de lak gebeuren. Motorkap mis ik een stuk blanke lak. Een keer zelf werk van maken maar als ik een goede kap tegen kom dan zet ik die er natuurlijk op.
Super daar houd ik van! Style32 zijn de gewoon de mooiste velgen onder de e36!DennisV32 schreef:Ik heb jou doelfoto, alleen dan met een andere kleur
Mr._T-Rex schreef:Mooi doel! (alleen die twee extra deuren gaat een uitdaging worden )
Ja ik ben ook heel blij met coupé. Ik heb daar speciaal naar gezocht! Voornamelijk voor het model dat ik persoonlijk mooier vind. Maar voor mij is een coupé ook praktischer omdat de bank plat kan waardoor ik mijn wielrenfiets er in kan schuiven:pBrianGT schreef:Ik zou juist blij worden van een E36 coupé ipv een sedan
Die laaste foto was mijn doel alleen denk die 2 deurtjes dan maar even weg haha. Kon geen foto vinden van een coupé.
- Blackthunder
Vind zelf style 32 niet heel geweldig, maar ik kwam deze zojuist tegen om Marktplaats. Volgens mij zijn ze redelijk gewild en zeldzaam op de markt, dus vandaar dat ik je even op de hoogte breng.
http://link.marktplaats.nl/m959962864
Ik bezit nu een Cosmos zwarte sedan:woutervandriel schreef:Super daar houd ik van! Style32 zijn de gewoon de mooiste velgen onder de e36!DennisV32 schreef:Ik heb jou doelfoto, alleen dan met een andere kleur
Ik zou kijken of je een breedset kan vinden in 17 inch, maakt het net wat dikker
- woutervandriel
Ja ik had ze idd zien staan. maar bedankt voor de tip! wat vind jij mooie velgen voor onder een e36?Blackthunder schreef:Vind zelf style 32 niet heel geweldig, maar ik kwam deze zojuist tegen om Marktplaats. Volgens mij zijn ze redelijk gewild en zeldzaam op de markt, dus vandaar dat ik je even op de hoogte breng.
ziet er goed uit Dennis! hoe heb je de mistlampen en grootlicht geel gemaakt? met folie?DennisV32 schreef:Ik bezit nu een Cosmos zwarte sedan:woutervandriel schreef:Super daar houd ik van! Style32 zijn de gewoon de mooiste velgen onder de e36!DennisV32 schreef:Ik heb jou doelfoto, alleen dan met een andere kleur
Ik zou kijken of je een breedset kan vinden in 17 inch, maakt het net wat dikker
jij hebt er denk ik 17 onder zitten?
- Blackthunder
Ik begin de Contour-velgen steeds meer te waarderen, maar ik heb zelf styling 137 onder liggen. In mijn onderschrift zie je een link naar mijn showroom met foto's erbij .woutervandriel schreef:Ja ik had ze idd zien staan. maar bedankt voor de tip! wat vind jij mooie velgen voor onder een e36?Blackthunder schreef:Vind zelf style 32 niet heel geweldig, maar ik kwam deze zojuist tegen om Marktplaats. Volgens mij zijn ze redelijk gewild en zeldzaam op de markt, dus vandaar dat ik je even op de hoogte breng.
- woutervandriel
Zien er idd goed uit, ik vind de Contour-velgen ook mooi omdat ze origineel geleverd werden!Blackthunder schreef: Ik begin de Contour-velgen steeds meer te waarderen, maar ik heb zelf styling 137 onder liggen. In mijn onderschrift zie je een link naar mijn showroom met foto's erbij .
Coupe is natuurlijk veul mooier dan een sedan! Laat het modden maar beginnen.
Als je nog Contours zoekt...Heb dan wel een maandje of 2 geduld.
One life, live it!
- woutervandriel
Ben ik helemaal met je eens en in mijn geval is de coupe ook nog praktischer dus wat wil je nog meerMaan schreef:Coupe is natuurlijk veul mooier dan een sedan! Laat het modden maar beginnen.
Ik vind de Contour velgen mooi, maar de Style 32's staan bij mij toch echt bovenaan.
- woutervandriel
vandaag te horen gekregen dat ik binnenkort wss een setje style 32 17" van mijn vriend over kan nemen. zitten geen banden bij (zijn zo goed als op) en hebben klein beetje stoep rand schade. moet te herstellen zijn, heb hier al wat ervaring mee dus dat kan ik allemaal mooi zelf doen.
welke prijs zouden jullie hiervoor betalen?
welke prijs zouden jullie hiervoor betalen?
- Ramon 325 Vanos
Welkom Wouter.
Leuke wagen en een hele mooie kleur
Zelf zou ik niet meer betalen als 200,-
Voor omdat deze schade hebben en denk dat je ze alle 4 nog gaat opknappen?
Leuke wagen en een hele mooie kleur
Zelf zou ik niet meer betalen als 200,-
Voor omdat deze schade hebben en denk dat je ze alle 4 nog gaat opknappen?