E36 325i Coupe Calypso Rood interieur update
- woutervandriel
E36 325i Coupe Calypso Rood interieur update
beste forumleden, sinds 9-7-2015 ben ik in het bezit van een 325i coupe. Technisch een goede auto. Optisch mag er nog wel wat aan gebeuren. Ik studeer nog dus het geld ligt niet altijd klaar. De auto zal in kleine stappen verbeterd worden. Ik heb hiervoor een saxo gereden. Deze heb ik samen met mijn moeder gedeeld. Maar nu moest er toch snel een echte auto komen.
Ik werk vaak samen met mijn vriend en tevens mijn buur vaak aan de bimmers. hij heeft zelf een e30 coupe sterling silver.
Hier een paar foto's, de laatste foto is het exacte doel hoe hij er uit moet komen te zien. Alleen dan wel een coupe versie!
Het doel:
Ik werk vaak samen met mijn vriend en tevens mijn buur vaak aan de bimmers. hij heeft zelf een e30 coupe sterling silver.
Hier een paar foto's, de laatste foto is het exacte doel hoe hij er uit moet komen te zien. Alleen dan wel een coupe versie!
Het doel:
Laatst gewijzigd door woutervandriel op 06 apr 2017, 06:52, 3 keer totaal gewijzigd.
- Blackthunder
Re: e36 325i coupe calypso rood
Welkom! Mooi doel, succes met het ombouwwerk!
Waar ga je mee beginnen?
Waar ga je mee beginnen?
Ik zou juist blij worden van een E36 coupé ipv een sedan
Ik heb jou doelfoto, alleen dan met een andere kleur
Veel succes! Style 32 is bij mij altijd en rode E36's heb ik ook een zwak voor.
- woutervandriel
Bedankt voor het warme ontvangst allemaal!
Daarna ga ik opzoek naar een style32 17 inch. 18 is me net iets te groot. Ik wil graag een mooie originele bmw houden en dus alles wat er op komt moet ook destijds als optie geleverd kunnen worden.
En als laast het M pakket. Want een M pakket met kroonkurkjes. Dat is natuurlijk niet echt wat. Daarom eerst de velgen en dan het M pakket. De kroonkurkjes zullen in het begin wel mijn winter velgjes worden.