Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, motor opgehaald, nieuw kop
- Denniz0229
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, Update(s) in aantocht P12
waarom vervang je het achterruit zelf niet als ik vragen mag?
het is toch losritsen, oude eruit en nieuwe erin....
het is toch losritsen, oude eruit en nieuwe erin....
- Ramon 325 Vanos
Dat bedrijf Hame is dat rotterdam of amsterdam of waar lag die ook weer ergens heb ik toen ook men nieuwe raam gehaald.
Hamé is in rotterdam!, ik moet sowieso voor de binnenhemel en waarom zelf dan klooien met een ruitje als je er toch bent 

- Denniz0229
nou ja, persoonlijk zou ik niet graag iemand willen betalen om een rits los te ritsen en weer vast te ritsen.
daar komt bij dat ze waarschijnlijk ook nog een klein % pakken op de materialen.
maar als je graag sponsor speelt, dan hou ik me aanbevolen
daar komt bij dat ze waarschijnlijk ook nog een klein % pakken op de materialen.
maar als je graag sponsor speelt, dan hou ik me aanbevolen

Netjes Mats, echte liefhebbers update's 

Nouja, is geen kwestie van sponsor spelen IMO, ik ben daar toch voor mn binnenhemel. waarom dan alle moeite nemen om achteraf nog los een ruitje te bestellen en zelf in te ritsen ? ik vind het in ieder geval fijner dat ik daar wegrijd met nieuwe ruit en binnenhemel i.p.v steeds in delen te klooien 

- benmaassen
ja precies zo, dankje ben ! 

- Denniz0229
je zou het achteruit meteen de zelfde dag kunnen doen, is 5 minuten werk./\/\ats schreef:Nouja, is geen kwestie van sponsor spelen IMO, ik ben daar toch voor mn binnenhemel. waarom dan alle moeite nemen om achteraf nog los een ruitje te bestellen en zelf in te ritsen ? ik vind het in ieder geval fijner dat ik daar wegrijd met nieuwe ruit en binnenhemel i.p.v steeds in delen te klooien
maar als jij het zo prettig vind moet je het zo doen, alleen ik denk als je ziet wat hun verdienen op die 5 minuten dat je schrikt van het bedrag.
ja maargoed, prijs is incl het plaatsen en verwijderen van de oude delen
Renovo set is onderweg
+ afspraak gemaakt bij Hamé a.s. zaterdag

Laatst gewijzigd door /\/\ats op 11 okt 2011, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ramon 325 Vanos
ja zo'n achteruit is niet zo makkelijk te doen.
Het is toch een beetje klote werk ik heb die van mij zelf gedaan heb ook de raam bij hame gehaald toen 230 euro.
Het raampje moet je wel vrij precies plaatsen als ie een beetje verdraaid is vouwt ie niet zo lekker en je moet er ook iets van die stopper in de rits plaatsen dat ie zich niet zelf open rits dus is tocht wel effe werk zo'n raam
oh wat kost een Renovo set voor de soft top?
Het is toch een beetje klote werk ik heb die van mij zelf gedaan heb ook de raam bij hame gehaald toen 230 euro.
Het raampje moet je wel vrij precies plaatsen als ie een beetje verdraaid is vouwt ie niet zo lekker en je moet er ook iets van die stopper in de rits plaatsen dat ie zich niet zelf open rits dus is tocht wel effe werk zo'n raam
oh wat kost een Renovo set voor de soft top?
81 euro, heb alles besteld zoals boven aangegeven, de bestelling moet via mail en duurt even maar het is nu onderweg en we gaan het resultaat zien! zal proberen een soort statief verschil voor/na te maken als in het filmpje 

Renovo heb ik inmiddels binnen, even een mooie dag uitzoeken om het aan te brengen, afspraak bij hamé staat ook vast zaterdag om 9.30 

het word van het weekend weer mooier dus dat komt goed uit he.
succes
succes
BMW rulez