BMW 130i LCI High Executive. From now on: San Marino Blue
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Hey Spy,
Ik had geen speling op de DISA kleppen en daarmee is vervanging ook wat overdreven misschien. Er zaten zeer kleine scheurtjes in de afdichtingsrand. Om die reden heb ik ze vervangen, ik zit niet voor een dubbeltje op de eerste rang. De auto bewijst mij betrouwbaarheid en omdat ik veel kosten goed onder controle heb, wil ik hier geen problemen mee.
Mijn oude zijn dus in principe nog wel goed, er zit nul speling op.
Ik had geen speling op de DISA kleppen en daarmee is vervanging ook wat overdreven misschien. Er zaten zeer kleine scheurtjes in de afdichtingsrand. Om die reden heb ik ze vervangen, ik zit niet voor een dubbeltje op de eerste rang. De auto bewijst mij betrouwbaarheid en omdat ik veel kosten goed onder controle heb, wil ik hier geen problemen mee.
Mijn oude zijn dus in principe nog wel goed, er zit nul speling op.
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Even snel een berichtje hier.
Hoe ik anderhalf jaar geleden al dacht over studie, het is nu werkelijkheid.
Dan wel iets anders als op het moment dat ik hier erover sprak. Het is een opleidingstraject via mijn werkgever geworden en daarmee is de 1er nu een 'zondagse' auto. Het is absoluut een aanbod dat ik niet kon weigeren.
Karretje zonder luxe's en opties. Wel een goed interieur en audio erin (Rockford fosgate/Audison). Maar voor een dik gesubsidieerde auto klaag ik niet zo snel(tvt 3maanden) . Ik denk op dit moment dat ik deze een half jaar houdt en dan kijk naar een nettere Lupo 3L.
Conclusie; ik zal me de komende tijd afwezig houden!
En in mijn vrije tijd zal ik lekker de motor gaan uitlaten!
, on Flickr
Hoe ik anderhalf jaar geleden al dacht over studie, het is nu werkelijkheid.
Dan wel iets anders als op het moment dat ik hier erover sprak. Het is een opleidingstraject via mijn werkgever geworden en daarmee is de 1er nu een 'zondagse' auto. Het is absoluut een aanbod dat ik niet kon weigeren.
Mijn dagelijkse en kilometer vreter is geworden, een heuze Lupo 3L uit 2000.-Richard- schreef:Even een kleine break gehad voor wat betreft updates. Heb besloten de auto iig nog een jaar te houden. Mijn studie plannen schuif ik vooruit, wil niet halverwege mijn ontwikkeling op het werk eruit stappen. Wil eerst zien waar ik straks sta en hoe ik er dan tegenaan kijk.
Karretje zonder luxe's en opties. Wel een goed interieur en audio erin (Rockford fosgate/Audison). Maar voor een dik gesubsidieerde auto klaag ik niet zo snel(tvt 3maanden) . Ik denk op dit moment dat ik deze een half jaar houdt en dan kijk naar een nettere Lupo 3L.
Conclusie; ik zal me de komende tijd afwezig houden!
En in mijn vrije tijd zal ik lekker de motor gaan uitlaten!
, on Flickr
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Inmiddels weer een tijd verder.
Gestopt met school.
- De lupo staat nog overleden in de garage, tot ik daar weer eens aan toe kom.
- De 1er heeft weer onderhoud en APK gekregen:
(Handrem afgesteld, mistlampen afgesteld, radiateur vervangen, nieuwe achterbanden)
Kapotte radiateur
Coolant leakage by Richard Hilverts, on Flickr
Nieuwe, helaas geen OEM omdat ik daar niet op kon wachten.
A fresh radiator by Richard Hilverts, on Flickr
Lower body panels bracket. by Richard Hilverts, on Flickr
Speling in onderstel aan achterzijde
New bushings by Richard Hilverts, on Flickr
Toen was ze weer terug op haar pootjes:
Wheels by Richard Hilverts, on Flickr
Met nieuw rubber achter:
Michelin Pilot Sport 3 ZP by Richard Hilverts, on Flickr
Daarnaast nog wat nieuwe motoren bereden:
KTM Superduke 1290 GT & KTM Superduke 1290 R
Untitled by Richard Hilverts, on Flickr
BMW S1000RR
BMW S1000RR by Richard Hilverts, on Flickr
En last but not least:
Bezig met een motorrevisie van een Yamha R1 2009 (crossplane/bigbang)
Maintenance by Richard Hilverts, on Flickr
En ondertussen een circuit dagje TT Assen gepakt op mijn eigen 'straat' motor.
Untitled by Richard Hilverts, on Flickr
Tot slot wil ik jullie natuurlijk allemaal bedanken voor het meelezen! Al mag ik nog zo gek zijn, 40000x bekijken had ik niet zonder jullie gekund!
Hopelijk vermaak ik jullie er ook mee
Gestopt met school.
- De lupo staat nog overleden in de garage, tot ik daar weer eens aan toe kom.
- De 1er heeft weer onderhoud en APK gekregen:
(Handrem afgesteld, mistlampen afgesteld, radiateur vervangen, nieuwe achterbanden)
Kapotte radiateur
Coolant leakage by Richard Hilverts, on Flickr
Nieuwe, helaas geen OEM omdat ik daar niet op kon wachten.
A fresh radiator by Richard Hilverts, on Flickr
Lower body panels bracket. by Richard Hilverts, on Flickr
Speling in onderstel aan achterzijde
New bushings by Richard Hilverts, on Flickr
Toen was ze weer terug op haar pootjes:
Wheels by Richard Hilverts, on Flickr
Met nieuw rubber achter:
Michelin Pilot Sport 3 ZP by Richard Hilverts, on Flickr
Daarnaast nog wat nieuwe motoren bereden:
KTM Superduke 1290 GT & KTM Superduke 1290 R
Untitled by Richard Hilverts, on Flickr
BMW S1000RR
BMW S1000RR by Richard Hilverts, on Flickr
En last but not least:
Bezig met een motorrevisie van een Yamha R1 2009 (crossplane/bigbang)
Maintenance by Richard Hilverts, on Flickr
En ondertussen een circuit dagje TT Assen gepakt op mijn eigen 'straat' motor.
Untitled by Richard Hilverts, on Flickr
Tot slot wil ik jullie natuurlijk allemaal bedanken voor het meelezen! Al mag ik nog zo gek zijn, 40000x bekijken had ik niet zonder jullie gekund!
Hopelijk vermaak ik jullie er ook mee
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Vermaak me er prima mee om het door te lezen
Toch netjes hoe je zelf alles aanpakt. Ik zou het niet bij alle onderdelen durven moet ik zeggen..
Jammer alleen dat het forum steeds minder actief wordt en alles op de Facebook groep gepost wordt. Daar verdwijnt het een beetje en is er geen overzicht van dit soort ervaringen helaas.
Toch netjes hoe je zelf alles aanpakt. Ik zou het niet bij alle onderdelen durven moet ik zeggen..
Jammer alleen dat het forum steeds minder actief wordt en alles op de Facebook groep gepost wordt. Daar verdwijnt het een beetje en is er geen overzicht van dit soort ervaringen helaas.
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Bedankt voor je reactie Dennis,
Facebook is een platform waarbij dit soort dingen makkelijk gedeeld kunnen worden. Maar zoals je noemt is er inderdaad totaal geen verhaallijn in aanwezig. Laat staan dat door de ledenaantallen en algorithmes van Facebook überhaupt wel mensen het zien.. En dat vindt ik juist wel mooi aan een forum zoals dit, ken eigenlijk maar weinig fora die nog significate bezoekers aantallen hebben. Het bloed allemaal dood door allerlei zaken.
Ik heb de afgelopen 3 jaar veel plezier gehad om dit bij te houden, maar ik kom ook op een punt dat ik veel dingen niet meer online zet.
Wat zijn zoal dingen waarbij jij het niet zelf zou doen? Als ik kijk naar wat ik gedaan heb ben ik achteraf enkel trots.
Ik heb geen automotive opleiding of iets dergelijks, maar grenzen ken ik niet. Ik besteed dingen uit als bijvoorbeeld banden monteren, of als ik er geen zin in heb. Maar over het algemeen is mijn motto dat de dingen die ik zelf doe, ik geen arbeidsloon aan een ander hoef te betalen. En dat bedrag van arbeidsloon gebruik ik dan om gereedschap te kopen, kwalitatief gereedschap wel te verstaan.
Facebook is een platform waarbij dit soort dingen makkelijk gedeeld kunnen worden. Maar zoals je noemt is er inderdaad totaal geen verhaallijn in aanwezig. Laat staan dat door de ledenaantallen en algorithmes van Facebook überhaupt wel mensen het zien.. En dat vindt ik juist wel mooi aan een forum zoals dit, ken eigenlijk maar weinig fora die nog significate bezoekers aantallen hebben. Het bloed allemaal dood door allerlei zaken.
Ik heb de afgelopen 3 jaar veel plezier gehad om dit bij te houden, maar ik kom ook op een punt dat ik veel dingen niet meer online zet.
Wat zijn zoal dingen waarbij jij het niet zelf zou doen? Als ik kijk naar wat ik gedaan heb ben ik achteraf enkel trots.
Ik heb geen automotive opleiding of iets dergelijks, maar grenzen ken ik niet. Ik besteed dingen uit als bijvoorbeeld banden monteren, of als ik er geen zin in heb. Maar over het algemeen is mijn motto dat de dingen die ik zelf doe, ik geen arbeidsloon aan een ander hoef te betalen. En dat bedrag van arbeidsloon gebruik ik dan om gereedschap te kopen, kwalitatief gereedschap wel te verstaan.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 06 jun 2019, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Het is inderdaad zonde dat de forums aardig doodbloeden. Kost waarschijnlijk teveel tijd en ook steeds minder reacties waarschijnlijk.. Facebook is snel posten en klaar. Hier op het forum moet je je foto weer uploaden, URL opzoeken etc etc. Instagram wordt volgens mij ook aardig gebruikt om te showen, maar je mist zoals je zegt het hele verhaal, en dat vind ik juist het interessante, waarbij je ook van elkaar kan leren.
Dingen die ik niet zo snel zou doen zijn bijvoorbeeld die F remmerij die jij hebt erop zetten etc. Wellicht dat het allemaal niet teveel voorstelt als je je goed inleest hoor. Bij het interieur haal ik alles wel los, maar bij de motordelen en ophanging etc zou ik me er minder snel aan wagen. Zeker bij de remmen bijvoorbeeld. Waar dit volgens mij best prima zelf te doen is als je je goed inleest.
Die bc racing schroefset past alleen op de 120 en 130i staat erbij helaas. Weer jij of er nog andere goede opties zijn? Zou deze ook wel op mn wensenlijstje willen denk ik. De eibach set verlaagt niet echt meer begreep ik tov het standaard 'm sport onderstel
Dingen die ik niet zo snel zou doen zijn bijvoorbeeld die F remmerij die jij hebt erop zetten etc. Wellicht dat het allemaal niet teveel voorstelt als je je goed inleest hoor. Bij het interieur haal ik alles wel los, maar bij de motordelen en ophanging etc zou ik me er minder snel aan wagen. Zeker bij de remmen bijvoorbeeld. Waar dit volgens mij best prima zelf te doen is als je je goed inleest.
Die bc racing schroefset past alleen op de 120 en 130i staat erbij helaas. Weer jij of er nog andere goede opties zijn? Zou deze ook wel op mn wensenlijstje willen denk ik. De eibach set verlaagt niet echt meer begreep ik tov het standaard 'm sport onderstel
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Klinkt mij bekend-Richard- schreef: ↑04 jun 2019, 14:51
Wat zijn zoal dingen waarbij jij het niet zelf zou doen? Als ik kijk naar wat ik gedaan heb ben ik achteraf enkel trots.
Ik heb geen automotive opleiding of iets dergelijks, maar grenzen ken ik niet. Ik besteed dingen uit als bijvoorbeeld banden monteren, of als ik er geen zin in heb. Maar over het algemeen is mijn motto dat de dingen die ik zelf doe, ik geen arbeidsloon aan een ander hoef te betalen. En dat bedrag van arbeidsloon gebruik ik dan om gereedschap te kopen, kwalitatief gereedschap wel te verstaan.
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Ik doe ook alles het liefst zelf hoor, maar bij sommige dingen waag ik me er liever niet aan. Wellicht dat ik het prima zou kunnen, maar dat is meer onzekerheid om iets te slopen zeg maar. Maargoed, soms moet je gewoon de gok wagen.
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Het is prima om dingen uit te besteden waar jij jezelf niet thuis voelt. Dat soort dingen kun je tackelen door het met iemand te doen die er wel vertouwen in heeft of mogelijk zelfs al ervaring. Maar het is in mijn ogen het belangrijkste om na te denken over wat je doet.
Je moet dus bijvoorbeeld bij het vervangen van remblokken niet twijfelen over het aanhaal moment van bouten, dat moet je even opgezocht hebben en dan die taak uitvoeren. Een stukje voorbereiding zegmaar.
Die remklauwen zijn werkelijk makkelijker dan je denkt. De remslang gaat los bij de klauw en je verwisseld alles wat eromheen zit;
- Stofkappen (achter schijf)
- Schijven
- Remklauwen met bijbehorende remblokken
- Ontluchten van remmerij
De schroefset ja, die kun je enkel op deze modellen gebruiken door de veerconstante van de veren zelf. Ik heb deze week nog complimenten gekregen over de auto, het geluid, de netheid en het comfort van dit onderstel. Het is erg sportief maar zet er 4 mensen in en het is een compleet andere auto.
Een schroefset van AP is een goed alternatief. Tevens een stuk betaalbaarder
Voor mij staat op de planning de subframe rubbers te vervangen. De kleine heb ik allemaal al liggen. Nu de grote naar de carosserie nog, vind alleen de M3 rubbers wel erg prijzig (door het M labeltje). Dus hier ga ik nog even kijken of er een alternatief is.
Km stand loopt lekker door, auto rijdt goed.
Enkel de versnellingsbak doet het soms wat minder naar de 3e versnelling. Dit heb ik al een tijdje. Waar dit zit ben ik nog niet helemaal over uit. Het is mogelijk de bak te herbouwen met nieuwe koppelings/rem platen. Maar of daar wel het probleem zit weet ik helaas niet.
Je moet dus bijvoorbeeld bij het vervangen van remblokken niet twijfelen over het aanhaal moment van bouten, dat moet je even opgezocht hebben en dan die taak uitvoeren. Een stukje voorbereiding zegmaar.
Die remklauwen zijn werkelijk makkelijker dan je denkt. De remslang gaat los bij de klauw en je verwisseld alles wat eromheen zit;
- Stofkappen (achter schijf)
- Schijven
- Remklauwen met bijbehorende remblokken
- Ontluchten van remmerij
De schroefset ja, die kun je enkel op deze modellen gebruiken door de veerconstante van de veren zelf. Ik heb deze week nog complimenten gekregen over de auto, het geluid, de netheid en het comfort van dit onderstel. Het is erg sportief maar zet er 4 mensen in en het is een compleet andere auto.
Een schroefset van AP is een goed alternatief. Tevens een stuk betaalbaarder
Voor mij staat op de planning de subframe rubbers te vervangen. De kleine heb ik allemaal al liggen. Nu de grote naar de carosserie nog, vind alleen de M3 rubbers wel erg prijzig (door het M labeltje). Dus hier ga ik nog even kijken of er een alternatief is.
Km stand loopt lekker door, auto rijdt goed.
Enkel de versnellingsbak doet het soms wat minder naar de 3e versnelling. Dit heb ik al een tijdje. Waar dit zit ben ik nog niet helemaal over uit. Het is mogelijk de bak te herbouwen met nieuwe koppelings/rem platen. Maar of daar wel het probleem zit weet ik helaas niet.
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Het -wil nog eens helpen- er verse vloeistof in te doen.
Je melde eerder dat je ging stoppen met je opleiding, puur uit interesse; welke opleiding deed je en in welk veld ben je werkzaam?
Je melde eerder dat je ging stoppen met je opleiding, puur uit interesse; welke opleiding deed je en in welk veld ben je werkzaam?
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Versnellingsbak olie is gewisseld, vrijwel geen verbetering dus ik zoek het meer in mechanische slijtage.
Ik ben werkzaam in de Proces industrie (chemie). Sinds een jaar als Allround Operator. Ik heb getracht vanaf mijn MBO4 opleidingsniveau naar HBO te stappen met de opleiding VAPRO D te Hogeschool Utrecht. Ik schoot nogal wat te kort op wiskunde en dat had zeker op havo moeten zitten. Ik werd er eerder slechter van maar het heeft me wel een flinke zet gegeven met denkwijze en de manier waarop ik naar dingen kijk. Jammer dat ik gestopt ben, maar had geen keus.
Wel heeft mijn werkgever aangegeven de opleiding VAPRO C aan te bieden. Ik moet verder in mn keuze's maar vind het erg lastig om daadwerkelijk zo'n knoop door te hakken.
En jij?
Ik ben werkzaam in de Proces industrie (chemie). Sinds een jaar als Allround Operator. Ik heb getracht vanaf mijn MBO4 opleidingsniveau naar HBO te stappen met de opleiding VAPRO D te Hogeschool Utrecht. Ik schoot nogal wat te kort op wiskunde en dat had zeker op havo moeten zitten. Ik werd er eerder slechter van maar het heeft me wel een flinke zet gegeven met denkwijze en de manier waarop ik naar dingen kijk. Jammer dat ik gestopt ben, maar had geen keus.
Wel heeft mijn werkgever aangegeven de opleiding VAPRO C aan te bieden. Ik moet verder in mn keuze's maar vind het erg lastig om daadwerkelijk zo'n knoop door te hakken.
En jij?
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Aha interessant. Wel richting techniek begrijp ik? Ik weet heel weinig van proces industrie..
Een opleiding vanuit je werkgever is een mooi gebaar, de nodige praktijk ervaring doe je ook meteen op.
Ik heb mijn werk verleden liggen in het onderwijs maar ben toe aan een verandering en
Wil daarom langzaam aan orienteren en proeven waar ik gelukkig van word.
Een opleiding vanuit je werkgever is een mooi gebaar, de nodige praktijk ervaring doe je ook meteen op.
Ik heb mijn werk verleden liggen in het onderwijs maar ben toe aan een verandering en
Wil daarom langzaam aan orienteren en proeven waar ik gelukkig van word.
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Ja zeker in de techniek. Daar ligt mijn hart sowieso. En werken in de operationele industrie, zoals energie centrales, fabrieken en om zo maar even alles samen te vatten, dat spreekt mij ook gewoon aan. En de werkgelegenheid is goed tegen goede arbeidsvoorwaarden.
Ik werk dus dagelijks met grote installaties in onze fabriek. Als proces operator wordt er van mij verwacht dat doe wat nodig is om maximale productie te genereren. Maar, wij hebben natuurlijk ook wel eens technische problemen en ik vindt het zelf wel net zo interessant om fatsoenlijk een storing te kunnen omschrijven, niet alleen wat er niet goed gaat. Maar ook waar ik vermoedt dat het probleem zit, dat overleg ik vaak met de monteurs of vermeld ik in het storings-bericht. Dus als het even meezit kijk ik mee met de monteur hoe het in elkaar zit of wat hij doet om de storing te vinden, dat geeft mij ook nieuwe inzichten.
We werken met een team van acht personen in continuedienst-rooster. Zogenaamde 5 ploegen dienst met 222-4 rooster.
Ik werk dus dagelijks met grote installaties in onze fabriek. Als proces operator wordt er van mij verwacht dat doe wat nodig is om maximale productie te genereren. Maar, wij hebben natuurlijk ook wel eens technische problemen en ik vindt het zelf wel net zo interessant om fatsoenlijk een storing te kunnen omschrijven, niet alleen wat er niet goed gaat. Maar ook waar ik vermoedt dat het probleem zit, dat overleg ik vaak met de monteurs of vermeld ik in het storings-bericht. Dus als het even meezit kijk ik mee met de monteur hoe het in elkaar zit of wat hij doet om de storing te vinden, dat geeft mij ook nieuwe inzichten.
We werken met een team van acht personen in continuedienst-rooster. Zogenaamde 5 ploegen dienst met 222-4 rooster.
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Nog steeds jaloers op die mooie remklauwen haha. Ga mijne binnenkort verven, maar dat haalt het nooit bij zo'n set natuurlijk. Nog updates incoming?
Re: BMW 130i LCI High Executive. New wheels - Style 313!
Toevallig..
(Geen foto's van de installatie)
Een heuze trekhaak op de 130i, het ouder worden is nu wel heel definitief aanwezig
Reden, goed aanbod en 't is gewoon super handig dat de kar erachter kan zonder dat ik m'n pa moet vragen of zijn auto lenen.
Alles origineel, bekabeling zekeringen en module. Gewoon helemaal top!
130i towhitch by Richard Hilverts, on Flickr
130i mit trekhaak by Richard Hilverts, on Flickr
De kar die je hier zit heb ik afgelopen winter geheel opgeknapt. Het nieuwe plaatwerk zat er al in maar er waren allerlei technische mankementen bij. 'T ding is immers ook 30 jaar oud maar kwalitatief gewoon een topper. Over een paar jaar zal er eens een nieuwe as onder moeten maar die is nu nog prima. Nieuw steunwiel, spatlappen, 13-polige verlichting (met achteruit rijlichten en mistlamp), nieuwe velg+band en de oplooprem uit elkaar gehad en gesmeerd en voorzien van nieuwe schokdemper, stofhoes en koppeling. Eigenlijk zgan aanhanger nu
Breedte verlichting had ik zo gemaakt dat deze uitschakeld als er achteruit gereden wordt. Maar dat vloekt met de elektronische aansturing van de BMW, op m'n pa z'n wagen werkt het allemaal wel gewoon. Dus dat sloop ik er wellicht nog uit en maak het weer continue actief zoals het eerst zat.
Verder heb ik een periode van mijn vakantie besteed aan een distributie ketting wissel van een vriend, dat heeft ook flink tijd in beslag genomen omdat ik het graag erg netjes afwerk. (lees: liever langer mee bezig en een beter product afleveren dan de minimale tijd en een voldoende product afleveren).
(Geen foto's van de installatie)
Een heuze trekhaak op de 130i, het ouder worden is nu wel heel definitief aanwezig
Reden, goed aanbod en 't is gewoon super handig dat de kar erachter kan zonder dat ik m'n pa moet vragen of zijn auto lenen.
Alles origineel, bekabeling zekeringen en module. Gewoon helemaal top!
130i towhitch by Richard Hilverts, on Flickr
130i mit trekhaak by Richard Hilverts, on Flickr
De kar die je hier zit heb ik afgelopen winter geheel opgeknapt. Het nieuwe plaatwerk zat er al in maar er waren allerlei technische mankementen bij. 'T ding is immers ook 30 jaar oud maar kwalitatief gewoon een topper. Over een paar jaar zal er eens een nieuwe as onder moeten maar die is nu nog prima. Nieuw steunwiel, spatlappen, 13-polige verlichting (met achteruit rijlichten en mistlamp), nieuwe velg+band en de oplooprem uit elkaar gehad en gesmeerd en voorzien van nieuwe schokdemper, stofhoes en koppeling. Eigenlijk zgan aanhanger nu
Breedte verlichting had ik zo gemaakt dat deze uitschakeld als er achteruit gereden wordt. Maar dat vloekt met de elektronische aansturing van de BMW, op m'n pa z'n wagen werkt het allemaal wel gewoon. Dus dat sloop ik er wellicht nog uit en maak het weer continue actief zoals het eerst zat.
Verder heb ik een periode van mijn vakantie besteed aan een distributie ketting wissel van een vriend, dat heeft ook flink tijd in beslag genomen omdat ik het graag erg netjes afwerk. (lees: liever langer mee bezig en een beter product afleveren dan de minimale tijd en een voldoende product afleveren).
Laatst gewijzigd door Bart70 op 31 jul 2019, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan