Martijn's 320Ci Coupé APK nov 2011 en eigen Carport
Re: Martijn's 320Ci Coupé EISENMANN GEMONTEERD 26/4
Trouwens nog bedankt voor de info !!!
Re: Martijn's 320CI
Gewoon doen (h) Ben een paar keer langs geweest bij jouw in de buurt en de hobbels vallen mee320driver schreef:Verlagen zit niet in de planning, Eisenmann is een merk voor uitlaten dus er komt een nieuwe uitlaatdemper op van volledig RVS met twee mooie chromen ringen aan het eindstuk
Ik vind hem laag genoeg zoals ie nu is en daarnaast rijd ik erg veel over drempels bij mij in de buurt.
- Blessed to be riding a BMW -
En BTW Martijn, de coupe is mooi geworden met die mods! I can't help by
- Blessed to be riding a BMW -
Thanks Gideon en hij is al verlaagd hoor, zag ik net op de optielijst die bmw heeft gestuurd, lager hoeft ie niet van mij
gefeliciteerd man! Ziet er echt super uit!
Zijn er eigenlijk ook performance-verbeteringen? Of is het puur optisch en geluid?
Op basis van enkele soundclips op Youtube vind ik het niet zo geweldig, ik vind het nogal snotterig klinken. Wellicht dat het in reallife beter klinkt. Ik wil het sowieso een keertje in het echt horen!320driver schreef: Bedankt voor alle leuke reakties en voor de mensen die nog twijfelen over een Eisenmann...............DOEN!!
Nogmaals je betaald wel een kleine 600 Euro maar dan heb je een uitlaat waar je nooit geen omkijken meer naar hebt, die het mooist is afgewerkt en helemaal op maat voor jouw auto is gemaakt.
Zijn er eigenlijk ook performance-verbeteringen? Of is het puur optisch en geluid?
Re: Martijn's 320CI
wat is het toch een kampbak martijn320driver schreef:Thanks
Ja misschien wel maar de uitlaat blijft zoals ie is ander krijg je al snel een zg 'kampbak'
Morgen Xenonverlichting en ik wil graag ledverlichting achter.
Heel erg mooi hoor! Ik zit er ook weer sterk aan te denken want helaas heb ik vorig jaar mijn bijna nieuwe Eisenmann sport voor 350 euro verkocht (|
04' BMW 320CI M-Sport
Re: Martijn's 320Ci Coupé APK en slijtages 12/10
Zo de auto is weer door de APK heen zonder problemen
Ik heb ook meteen de auto laten checken op belangrijke slijtagepunten zoals remblokken en draagarmen, ik merkte dat het stuur af en toe trilde en nu bleek dat de voorste draagarmen vervangen moesten worden (incl. rubbers) dus dat heb ik meteen laten doen. Verder waren m'n voorste remblokken toe aan vervanging dus die heb ik ook mee laten nemen.
Ik had al een tijd last van een geel oplichtend olielampje na het starten van de motor, deze bleef dan een paar seconden branden en dat duidde dus op een defecte peilsensor.
Deze is ook vervangen en het lampje is weg, uiteraard moest ook de olie worden ververst anders konden ze er niet bij.
M'n rechterkoplamp scheen de bomen in, ik vond al dat het lichtbeeld er anders uit zag de laatste tijd en nu weet ik dus waarom, lampen zijn opnieuw gesteld, xenon was nog goed en hoefde niet vervangen te worden.
Conclusie de APK kostte geen drol, de rest wel
De auto is nu echt in optima forma kan ik zeggen, rijdt als een zonnetje
Ik heb ook meteen de auto laten checken op belangrijke slijtagepunten zoals remblokken en draagarmen, ik merkte dat het stuur af en toe trilde en nu bleek dat de voorste draagarmen vervangen moesten worden (incl. rubbers) dus dat heb ik meteen laten doen. Verder waren m'n voorste remblokken toe aan vervanging dus die heb ik ook mee laten nemen.
Ik had al een tijd last van een geel oplichtend olielampje na het starten van de motor, deze bleef dan een paar seconden branden en dat duidde dus op een defecte peilsensor.
Deze is ook vervangen en het lampje is weg, uiteraard moest ook de olie worden ververst anders konden ze er niet bij.
M'n rechterkoplamp scheen de bomen in, ik vond al dat het lichtbeeld er anders uit zag de laatste tijd en nu weet ik dus waarom, lampen zijn opnieuw gesteld, xenon was nog goed en hoefde niet vervangen te worden.
Conclusie de APK kostte geen drol, de rest wel
De auto is nu echt in optima forma kan ik zeggen, rijdt als een zonnetje
-
mooi kan je er weer even tegen
die konden ze op zich ook gewoon opvangen in een schone emmer en na de reparatie terug doen.... of was je toch toe aan een beurt?Deze is ook vervangen en het lampje is weg, uiteraard moest ook de olie worden ververst anders konden ze er niet bij.
-- Houdoe wanne --
Olie was aan verversing toe (zwart)
kost indd. wat centen, maarja het stuurt wel weer heerlijk vind ikzelf als je er weer een en ander aan hebt vervangen. heb je dit alles bij een BMW dealer laten uitvoeren? knappe kleur btw
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)