Zijn er toch kleine ergernissen aan je E46?
Re: Zijn er toch kleine ergernissen aan je E46?
Als je er van buiten op kijkt weerspiegelt het een beetje, ik zie het vaker bij sedans ook van andere merken. Best mooi
Increase the Peace!
Je ziet het heel erg duidelijk met een gepolariseerde (zonne)bril!
Wat bij mij een ergernis is , is dat ik altijd met mijn rechterknie tegen het stuurkolom stoot.. hebben daar meer mensen last van?? Ook de beenruimte in het algemeen, heb ook een beetje last van mijn voet als ik lang op de Cruise control rij.. Heb een ideale positie waarin ik zit, alleen als mijn vriendin rijdt krijg ik hem wat moeilijk terug in dezelfde positie.. altijd even voelen.
Nu ben ik wel heel erg hoor want ik kan bijv niet in sportstoelen zitten, krijg ik last van in mijn onderrug (lende kussen gekocht) en ik krijg zere plek in mijn heup van de opstaande kanten van de sportstoel..
Nu ben ik wel heel erg hoor want ik kan bijv niet in sportstoelen zitten, krijg ik last van in mijn onderrug (lende kussen gekocht) en ik krijg zere plek in mijn heup van de opstaande kanten van de sportstoel..
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Hoe positioneer jij je voet wanneer je op de cruise rijdt?Mario TT schreef:heb ook een beetje last van mijn voet als ik lang op de Cruise control rij..
Hier heb ik ook wel is ooit last van iddMario TT schreef: ik kan bijv niet in sportstoelen zitten, krijg ik last van in mijn onderrug
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Daar hebben wij geheugenfunctie voor.Mario TT schreef:Ook de beenruimte in het algemeen, heb ook een beetje last van mijn voet als ik lang op de Cruise control rij.. Heb een ideale positie waarin ik zit, alleen als mijn vriendin rijdt krijg ik hem wat moeilijk terug in dezelfde positie.. altijd even voelen.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Heb zaterdag voor de verandering eens achterin gezeten.
Vind de raamschakelaars achterin in vergelijk met die naast de versnellingspook een lachertje.
Krijg het gevoel dat ik ze bij het bedienen uit het fatsoen trek, omdat de schakelafstand compleet anders is.
Ook is het gevoel van de degelijke kwaliteit bij deze schakelaars ver te zoeken.
Snap niet waarom ze niet dezelfde ingebouwd hebben als die voorin zitten.
Vind de raamschakelaars achterin in vergelijk met die naast de versnellingspook een lachertje.
Krijg het gevoel dat ik ze bij het bedienen uit het fatsoen trek, omdat de schakelafstand compleet anders is.
Ook is het gevoel van de degelijke kwaliteit bij deze schakelaars ver te zoeken.
Snap niet waarom ze niet dezelfde ingebouwd hebben als die voorin zitten.
Op m'n linker knie (h)Robbel schreef: Hoe positioneer jij je voet wanneer je op de cruise rijdt?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
haha, grapjas
- Spoiler: Laat zien
_______________________________Showroom________________________________
Ja, ik weet ook nooit mijn voet goed te positioneren.
- Spoiler: Laat zien
Ik positioneer mijn voet op het gaspedaal, soms voor het pedaal op de vloer. Op hele lange ritten als het heel stil is rek ik hem uit achter het rempedaal maar dat is nogal gevaarlijk omdat je toch minder snel reageert.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
ja dat ie niet harder als 260 loopt (|
Als het rustig is op de weg ga ik dwars liggen met een krantje erbij...
lekker hoor... geen last van mijn voet...
lekker hoor... geen last van mijn voet...
En ik ga mij waarschijnlijk ergeren aan de prijs van verstuivers, mocht ik die moeten vervangen...
Hoezo?Robbel schreef:haha, grapjas
:
Ik heb weer wat leuks : de schakelaar van m'n rechterraam heb ik kapot, aan de knop zitten 2 puntjes die in een oogje aan het schakelelement zitten, zodat hij omhoog en omlaag kan bewegen, die zijn nu dus kapot.....
Gevolg: raam kan niet meer omhoog met de knop....
Ik dacht: nou dan wissel ik even met de andere schakelaar zodat iig het raam weer omhoog kan FOUT! is gewoon een hele andere module! Links heeft een vierkante connector en rechts een langwerpige... (|
Gelukkig werkt de comfortsluiting wel dus het raam kan iig omhoog....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
- JonasCoryn
even met je sleutel lang op "open" drukken en de ramen zouden beide naar beneden moeten komen dan.
btw, of je hebt je zetel helemaal naar achter en onder staan, of je hebt zeer korte beentjes
btw, of je hebt je zetel helemaal naar achter en onder staan, of je hebt zeer korte beentjes